גולגול^~^
חחח פשוט תהנו מהפרק אני אהבתי אותו למרות שהוא לא הכי טוב ותגיבו זה חשוב לי.

להשתיק את העבר פרק 17

גולגול^~^ 14/12/2014 1090 צפיות תגובה אחת
חחח פשוט תהנו מהפרק אני אהבתי אותו למרות שהוא לא הכי טוב ותגיבו זה חשוב לי.

-כעבור שבוע-

•איב•
אחד החזרות הקשות שהיו לנו.
התאמנו המון כדי שהכל יהיה מושלם וזה באמת מושלם הריקוד מדהים כל אחד יודע איפה להיכנס התנועות מהירות ואחידות אני בטוחה שנצליח.
דבר אחד הפריע לי,רז.
הוא לא היה מרוכז ראו את זה המורה העירה לו כמה פעמיים לא יודעת מה ישלו אולי זה התרגשות.
״זהו להיום,תשנו טוב מחר התחרות הגדולה״ אמרה המורה וכולם מחאו כפיים.
״אתם משוחררים״ הוסיפה וכל אחד הלך לכיוון התיק שלו.
״אורי״ צעקתי למאור וקפצתי לו על הגב
״איב״ אמר צוחק תופס לי את הרגליים שאני לא יפול
״קולט שזה מחר״ אמרתי וירדתי לו מהגב מוציאה בקבוק מים מהתיק ושותה ממנו.
״וואי מטורף אה איך הזמן טס״ אמר
״כן לגמרי,טוב אתה בא?״ שאלתי בזמן ששמתי את התיק צד שלי על הכתף
״אני בא״ אמר ושנינו התקדמנו לכיוון המגורים.

•רז•
היא דיברה עם מאור הם צחקו היא חייכה הוא גם חייך,קורה בניהם משהו אני בטוח בזה.
השיחה עם טל לא יוצאת לי מהראש היא באמת דומה ללירז.
אף פעם לא הבנתי מה הקטע של השמות שלנו רז ולירז,אבל עכשיו אחרי שהיא מתה זה מרגיש כאילו זה הדבר היחיד שנשאר לי ממנה השם שלי שנמצא בשלה.
רק עכשיו אני שם לב כמה אני מתגעגע אליה.
הלכתי לקצה השני של הפנימייה יש שם עץ יפה כזה שמחוברת אליו נדנדה ישבתי עליה וחשבתי.
חשבתי על הכל,על איך שהכל קרה כל כך מהר בתוך שנתיים היא הלכה האחות הקטנה שלי,המלאך שלי,התקווה שלי.
מחשבותי נדדו לאיב הילדה הזאת משגעת אותי לא יודע מה קורה לי איתה,היא דומה ללירז שזה מפחיד השיער העיניים אבל האופי שלהן שונה,לירז הייתה כל כך עדינה ושברירית נסיכה קטנה ואיב זאת איב קשוחה חזקה לא חושב שיש משהו שישבור אותה.

•מאור•
ישבתי עם איב בחדר שלי וראינו סרט,מהיר ועצבני.
אני חושב שאני מתאהב בה היא כל כך שונה מכל הבנות האחרות היא פשוט לא נשית אבל כל כך כן משהו מוזר,והמוזר הזה זה מה שמושך בה.
יש רק בעיה אחת,רז.
אני רואה איך הוא מסתכל עלינו וזה לא מבט מקנא זה מבט דואג אני חייב לדבר איתו להבין מה ישלו.
״היי אתה פה?״ שאלה אותי איב ונופפה עם ידה הקטנה מול פני.
״כן״ אמרתי ותפסתי לה את היד נושך אותה חלש.
השכבתי אותה על המיטה והמשכתי עם נשיכות קטנות על כל היד שלה עליתי לצוואר והתחלתי עם נשיקות עדינות הגעתי לפנייה,עצרתי קרוב אליה מאוד נלחם עם החשק לנשק אותה כדי להסתכל עליה רגע העיניים הכחולות השיער החום האף הקטן והשפתיים הבשרניות.
התקרבתי אליה שפתי רפרפו על שפתייה ולפתע הרגשתי משיכה בחולצה,שפתי נצמדו אל שפתייה של איב לנשיקה עדינה ונעימה הרגשתי את החיוך עולה על פני תוך כדי הנשיקה ואני נסחף אליה.


תגובות (1)

תמשיכיי

20/12/2014 19:38
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך