להשתיק את העבר פרק 2

גולגול^~^ 23/01/2014 1427 צפיות 3 תגובות

עשינו כל מיני פעילויות שקשורות לארץ ישראל,למדנו עליה קצת ושיחררו אותנו לבית,אני סופי ואשלי התקדמנו לאוטובוס.
אני:איזה מגניב שבאים ילדים מישראל
אשלי:מגניב,אבל לא יהיה להם קשה פה כי אנחנו מדברים אנגלית והם עברית
סופי:אני בטוחה שהם יודעים אנגלית
אשלי:לפחות שיהיו חתיכים
אני:יופי אשלי את פשוט גאון זה כל מה שמעניין אותך
אשלי:כן,למה את לא רוצה להתאהב אני לא מבינה אותך.
זה הסוד הכי גדול שלי,אני פגועה מאהבה ויותר מפחדת ממנה,כשהייתי בת 12 היה לי חבר ופעם אחת נפגשנו,זה היה בערב הלכתי איתו לאן שהוא הוביל אותי(הוא היה בן 16) הגענו למקום חשוך והיו שם עוד כמה בנים הם התחילו להפשיט אותי ואנסו אותי,היחידים שיודעים את זה הם אמא שלי,סופי,טום וקייט.הם הוציאו אותי מהדיכאון והפחד שהייתי בו.
מאז לא היה לי חבר ואני גם לא רוצה,אני יודעת שעכשיו אני כבר גדולה ויותר בוגרת,אבל הפחד הזה עוד בתוכי. אולי זה כבר לא הפחד של מה שקרה אלא פחד שאף בן לא ירצה לקבל אותי אחרי מה שעברתי,אני באמת לא יודעת.
האוטובוס הגיע ועלינו עליו היתיישבתי ליד סופי,ואשלי הלכה לחברה שלה.
סופי:איב את בסדר
אני:גן אני פשוט אני,אני כבר לא יודעת מה אם אף בן לא ירצה אותי ,מה אני יעשה שוב יפגע
סופי:איב למה את חושבת ככה,את ילדה חכמה יפה רגישה מצחיקה כל בן רוצה כזאת חברה מה שקרה לך לא קשור למה שקורה ויקרה.
אני:סופי את חברה מושלמת אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדייך.
סופי:זה בסדר אני חברה שלך ואני פה בשביל לעזור לתמוך ולהקשיב.
האוטובוס עצר וסופי ואני ירדנו,נפרדנו וכל אחת הלכה לבית שלה.
אני בבית,צעקתי כשנכנסתי.
שלום גם לך ענתה לי אמא.
אמא:יש אוכל רוצה
אני:כן בטח,אמא הביאה לי את האוכל וישבה איתי בשולחן…
אמא:כן,אז איך היה יום הלימודים הראשון
אני:וואו היה כיף,למדנו על ישראל
אמא:ישראל,מה לכם ולארץ הזאת
אני:קודם כל זאת ארץ ממש מעניינת ויפה וגם מחר באים תלמידים מישראל ללמוד איתנו.
אמא:יפה,בהצלחה לך ולהם.
אני:תודה
טוב נסיכה אני צריכה ללכת לעבודה אני אחזור בערב ביי,אמרה לי אמא ויצאה.
אחרי שסיימתי לאכול שטפתי את הצלחת והלכתי לחדר שלי,ישבתי על המיטה וראיי טלוויזיה,הטלפון שלי צלצל זה היה….
אני ממש שמחה לרשום כל פעם פרק מקווה שאתם אוהבים את מה שאני רושמת.


תגובות (3)

כתבתי לך משהו בפרק הראשון :) ותמשיכי :)))))))))

23/01/2014 10:19

אני מאוד שמחה לקבל ביקורת ואני באמת מבינה אותך יש לי עוד המון לשפר לשוב לי רק להוסיף שאת הפרקים הראשוניים של הסיפור כתבתי יחסית מזמן היום אני כבר יותר מבינה ויודעת איך לכתוב סיפור בצורה נכונה.

23/01/2014 10:25

חחחחחחח וחשוב לי לציין שעם מתעלמים מהדברים שצריך לשפר הסיפור באמת טוב והעלילה ממש מגניבה ^_^

23/01/2014 10:38
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך