גולגול^~^
סתם פרק כי אני באמת לא יודעת איך להמשיך את זה מקווה שתהנו:)

להשתיק את העבר פרק 23 14+

גולגול^~^ 03/06/2015 1719 צפיות 7 תגובות
סתם פרק כי אני באמת לא יודעת איך להמשיך את זה מקווה שתהנו:)

היי:)
בפרק הזה יש תוכן מיני,אין ממש משו מעניין בפרק אז מי שלא מעוניין לקרוא את הפרק שפשוט ידלג עליו.

״אנחנו יוצאות היום״ קבעה קייט.
״רק אנחנו?״ סופי שאלה ואני צחקתי בשקט יודעת שהיא מתכוונת אם גם טום בא ואז יהיו הרבה נשיקות באוטו.
״חה חה גם טום בא״ ענתה לה קייט עם חיוך מזויף.
״מצוין״ החזירה לה סופי את אותו חיוך.

״השמלה הזאת נראית בסדר?״ שאלתי את סופי בפעם המאה.
״כןן״ נאנחה סופי מיואשת ממני.
״בסדר בסדר״ אמרתי בעודי צוחקת.
״יאללה בואו נזוז״ זירזה אותנו קייט.

אחרי נסיעה של עשרים דקות בערך הגענו למועדון,התור היה ארוך ואנחה נפלטה מפי.
״בנות תראו את זה אנחנו בחיים לא ניכנס״ אמרתי נגררת אחרי הבנות אשר התקדמו לכיוון התור.
״אל תדאגי,תוך שנייה אנחנו בפנים״ אמרה קייט וחייכה אלי.
היא תפסה בידי ובידה של סופי עוקפת אנשים רבים ומגיעה לתחילת התור נעמדת ליד שני בחורים ומודיעה שאנחנו איתם,הבחורים המבולבלים מעבירים את מבטם עלינו ומהנהנים מאשרים את מה שהיא אמרה.
אוי אוי אוי קייט אם טום היה פה,אז בסוף טום לא בא איתנו נשאר לראות משחק עם כמה בנים בפנימיה.
תוך דקה אנחנו כבר בפנים ריח של סיגריות ממלא את אפי ואני מחניקה שיעול קטן,אנחנו מתקדמות לכיוון הבר עם שני הבחורים שנכנסנו איתם.
״תביא לי שלושה שוטים של ואן גוך״ סופי אומרת לברמן והוא מהנהן ומכין לנו את ההזמנה.
אני אוחזת בכוס הקטנה ומקרבת אותי לפי בתנועה חדה אני מטה את ראשי אחורה ובולעת את המשקה,זה צורב לי בגרון ואז משרה תחושה חמימה בבטן,תחושה שאני אוהבת.
אחרי עוד שוט אחד כבר תפסתי ראש טוב וקמתי לרחבה,לרקוד קצת להתפרע לשחרר את כל הלחצים.

התחלתי לרקוד לבד ומיד הרגשתי ידיים עוטפות את המותניים שלי ומצמידות את הגב שלי לבטן של מישו.
רקדנו ביחד,מזיזים את הגוף בצורה תואמת ולאט לאט הרגשתי את הבליטה במכנסיו הולכת וגדלה ואיתה גם הרצון שלי לראות את הפנים של הבן אדם.
הסתובבתי במהירות מניחה את ידיי על עורפו ובוחנת אותו.
עיניים חומות ושיער כהה,קצת זיפים ושפתיים בשרניות שום דבר מלהיב לא היה בבחור ובכל זאת הוא היה מרשים.
הוא היה גבוה ממני בראש לפחות,כתפיים רחבות וחולצת טישרט לבנה שאפשר לראות דרכה את החזה המוצק שלו.

התקרבתי עם פי לאוזנו מרפרפת עם שפתיי עליה יודעת שזה משפיע עליו.
״שנזוז?״ הוא שואל.
אני מהנהנת והולכת אחריו לכיוון היציאה.
אנחנו נכנסים לרכב שלו והוא מתחיל בנסיעה,האלכוהול ששתיתי מתחיל קצת יותר להשפיע ואני מתקרבת אליו,מתחילה לנשק אותו בצוואר ותוך כדי יורדת עם היד לכיוון המפשעה שלו,הוא פולט גניחה וזה מדרבן אותי יותר,אני משחררת את החגורה והוא פונה ימינה לשוליים.
אני עולה עליו ומנחיתה את שפתי על שפתיו,הנשיקה אגרסיבית ומלאת תשוקה שום עדינות אין בה וגם לא צריך.
הוא יורד בנשיקות רטובות לצוואר שלי מתמקם על נקודה ומתחיל למצוץ אותה,השיניים שלו נושכות וצעקה קטנה נפלטת מפי,הוא ממהר להעביר את הלשון על המקום הכואב וממשיך בנשיקות לכיוון הכתף.
הבגדים נעלמו ועכשיו אני יושבת עליו עולה ויורדת,הראש שלו בין השדיים שלי הוא מלקק את הפיטמות ומשחק בהן עם אצבעותיו גורם לי לגירוי גדול יותר,אני מגבירה את הקצב מרגישה שעוד רגע אני גומרת.
הקשר שנוצר בביטני ניפרם,אני מפסיקה לנוע ומתענגת על השניות האלה.

אני מתעוררת בבוקר במיטה לא מוכרת מסיטה את מבטי לצד ורואה את הגבר שהייתי איתו אתמול יושב עם גבו אלי.
״בוקר טוב״ אני לוחשת,הוא מסתובב ומביט בי בחיוך.
״בוקר טוב״.
״אממ יש לך מברשת שיניים אולי?״ אני שואלת וגיחוך קטן נפלט מפי.
״כן בטח,בואי״ אומר לי וקם מהמיטה,אני קמה והולכת אחריו.
נכנסו לאמבטיה והוא מגיש לי מברשת שיניים אני מחייכת אליו והוא יוצא מהחדר משאיר אותי לבד.
תוך כדי צחצוח אני נזכרת בלילה שהיה ומצחקקת לעצמי.

אחרי שאספתי את הדברים שלי ואמרתי לו תודה הזמנתי מונית וחזרתי לפנימיה.
נכנסתי בשער והסתכלתי על הדשא,השעה תשע בבוקר וכולם ישנים בחדרים,יום שבת היום ורבים מנצלים את היום כדי לנוח.
אני מתקדמת לכיוון החדר נכנסת בשקט ופונה למקלחת,אני פושטת את הבגדים ונכנסת לזרם המים החמים,שוטפת את כל הזיעה שלי ושל הבחור מהלילה.


תגובות (7)

פרק נחמד מאוד. תמשיכייי.

03/06/2015 08:15

תמשיכי

03/06/2015 12:29

אשמח עם תקראי את השירים שהוספתי

03/06/2015 12:45

מתי את ממשיכה??

06/06/2015 10:12

תמשיכי דחוףףףף את כותבת מושלם

07/06/2015 04:15

מתי את ממשיכה? סורי שאני חופרת

07/06/2015 19:25

    חחח את לא חופרת זה בסדר.
    אני עכשיו באמצע כתיבת הפרק עוד מעט אני אעלה אותו.

    07/06/2015 21:37
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך