גולגול^~^
אני ממש ממש אוהבת את הפרק הזה. שמתי לב שבכל פרק שאני כותבת כל הרעיון של הסיפור משתנה לי ומקבל כיוון אחר ואני אוהבת את זה. אז בלי חפירות פשוט תהנו:)

להשתיק את העבר פרק 26

גולגול^~^ 16/06/2015 1345 צפיות 4 תגובות
אני ממש ממש אוהבת את הפרק הזה. שמתי לב שבכל פרק שאני כותבת כל הרעיון של הסיפור משתנה לי ומקבל כיוון אחר ואני אוהבת את זה. אז בלי חפירות פשוט תהנו:)

כל היום חיכיתי שתגיע כבר השעה חמש וחצי,והיא הגיעה.
אני ורז היינו בדרכנו לחוג אגרוף ופרפרים השתוללו בבטני.
התרגשתי לראות שוב את אוראל הוא גרם לי לחייך רק מלראות אותו ואהבתי את זה.

אחרי שאוראל הסביר קצת על מה נעבוד היום שזה יותר עבודת ידיים הוא חילק אותנו לזוגות והפעם לא הייתי עם רז,הייתי איתו.

הסתבכתי קצת עם הקשירה של הכפפות כשאוראל ראה את זה הוא גיחך ובא לעזור לי.
״תודה״ מלמלתי.
״שטויות״ אמר בחיוך.
אוראל החזיק את שק האגרוף ואני התרכזתי בשק,מרכזת את כל הכוח באגרוף הזה ומשגרת אותו לשק,אוראל החזיק את השק כל כך חזק ככה שהוא לא זז אפילו קצת למרות המכות שלי.
״קדימה איב את יכולה יותר חזק״ דירבן אותי.
״זה הכי חזק שלי״ אמרתי והנחתתי עוד אגרוף.
אוראל עזב את שק האגרוף והתקדם אלי.
״תחשבי על מישהו שאת ממש ממש שונאת אוקי?״ שאל והנהנתי.
״מצוין,עכשיו תדמייני שהפנים שלו זה השק תקחי נשימה עמוקה ותוציאי עליו את העצבים״ אמר וחזר להחזיק בו.
חשבתי על הנער ההוא,ההוא שאנס אותי,נזכרתי בפנים שלו בחיוך המכוער שלו ואז נזכרתי בחברים שלו שהיו שם איתו ואנסו אותי גם למרות שצעקתי ובכיתי ולא רציתי.
הסתכלתי על השק וראיתי אותם שם,בלי ששמתי לב דמעות נצברו בעיניי וברגע שהדמעה הראשונה ירדה האגרוף שלי טלטל את השק.
כל דמעה שירדה השק ספג אגרוף,אגרוף חזק,החזרתי להם על כל מה שהם עשו לי.
אחרי עשרות אגרופים נפלתי על הריצפה והתחלתי לבכות,רז התקדם אלי והתיישב לידי מושך אותי לחיבוק ארוך ומנחם.

השיעור נגמר ואני בדרך חזרה עם רז לפנימיה.
״מה הלך שם? למה בכית?״ שאל רז בדאגה.
״זה סתם פשוט נזכרתי במשהו והייתי צריכה להשתחרר קצת״ אמרתי ורז שתק.

הייתי במיטה שלי אחרי מקלחת מוכנה לשינה,קראתי את הספר ׳מחפשים את אלסקה׳ של ג׳ון גרין,ספר מדהים.
הגעתי בדיוק לעמוד 47,המפקד לקראת דייט עם שרה והוא מנסה לגהץ את החולצה שלו..
צלצול הפלאפון שלי קטע את הקריאה,הנחתי סימנייה ועניתי למספר הלא מוכר.
״הלו״
״היי״ שמעתי קול גברי ומוכר.
״מי זה?״ שאלתי בחשד.
״אוראל״ אמר,לפתע הפרפרים שבבטני התעוררו וחיוך עלה על פני.
״היי״
״רצית משהו?״ הוספתי.
״אממ כן״ אמר.
״חחח אוקיי,מה?״ שאלתי בצחקוק.
״חשבתי שאולי תרצי לצאת איתי לדייט״ אמר.
העיניים שלי נפתחו בהלם וההתרגשות הציפה אותי,מיהרתי להשתלט על עצמי ועניתי בחיוב.
״מעולה אז מחר בשמונה בערב תהיי מוכנה״ הודיע ואני חייכתי.
״אוקיי״
״לילה טוב איב״ אמר.
״לילה טוב אוראל״ השבתי וניתקתי את השיחה,זה בהחלט לילה טוב.

קמתי בבוקר עם חיוך,התארגנתי בזריזות והתקדמתי לכיוון הכיתה שלי.
בשעתיים היסטוריה שהיו לנו על הבוקר לא התרכזתי,מחשבותיי נדדו לאוראל וחיוך עיטר את פניי לאורך כל השיעור.
״מה ישלך כל השיעור לא היית איתי השתעממתי למוות״ אמר לי רז כשהתיישבו על הדשא עם סופי,קייט וטום.
״ישלי דייט היום״ אמרתי ונשכבתי על הרגליים של רז,לקחתי את המשקפי שמש שלו ושמתי אותם.
״עם מי?״ שאל ופניו התקשחו.
״אוראל״ אמרתי וחייכתי.
״איזה אוראל? אוראל המדריך?״
״יאפ״ עניתי בקצרה ועצמתי את עיניי,מתענגת על חום השמש.
״אל תצאי איתו״ אמר והחל לשחק בשיערי.
״למה?״ שאלתי מעט עצבנית.
״הוא לא נראה לי בחור טוב״ אמר.
״לי הוא כן נראה בחור טוב ואני אצא איתו״ אמרתי שכעס נשמע בקולי.
רז הרים את ראשי והניח אותו על הדשא,התרומם לקח את התיק שלו והלך.
״מה עובר עליו?״ שאלתי את סופי והיא משכה בכתפייה כלא יודעת.
שאר השיעורים עברו מהר כמעט בעולם חשבתי על אוראל ועל כמה שהוא סקסי,רז לא הופיע בשיעורים ודאגתי לו,לא הבנתי מה עבר עליו בהפסקה.

בשבע ורבע יצאתי מהמקלחת ונעמדתי מול הארון שבחדרי.
לבשתי חזיה ותחתונים בצבע שחור עם תחרה ויצאתי מהחדר לכיוון החדר של קייט.
נכנסתי באמצע נשיקה סוערת שלה עם טום וגיחכתי לעצמי.
״סליחה על ההפרעה אבל אני צריכה את קייט לכמה דקות״ אמרתי להם והם עצרו את הנשיקה,מופתעים לראות אותי.
״אני כמה דקות חוזרת״ אמרה קייט לטום והוא הנהן.
״אתם כאלה חרמנים״ צחקתי ונכנסתי לחדר שלי.
״ההורמונים חוגגים אצלנו חברה״ אמרה וצחקה גם היא.
״טוב אני צריכה שתעזרי לי להתארגן״ אמרתי.
״בכיף״ אמרה והלכה לארון שלי,היא הוציאה משם שמלה צמודה וקצרה בצבע טורקיז עם כתפיות דקות ומחשוף קל,היא הוסיפה לזה חגורה שחורה ועבה וזרקה לכיווני.
לבשתי את זה במהירות והתיישבתי על המיטה.
קייט מרחה לי קו דק של איליינר שחור ומעט סומק ורדרד בלחיים,היא התעקשה על אודם ורוד אבל אני לקחתי את הגלוס השקוף שלה ומרחתי על שפתיי.
״יפה לך ככה״ אמרה בחיוך.
״איך ככה?״ שאלתי ונעלתי את נעלי העקב השחורות שלי.
״יותר נשית״ אמרה בחיוך.
״תודה״ חייכתי אליה בחזרה.
״יאללה חמודה את מוכנה״ אמרה קייט וטפחה לי על התחת קלות.
״תגעי בתחת של חבר שלך לא בשלי״ אמרתי וצחקתי.
״אני בדרך לעשות את זה״ צחקה גם.
״ביי תהני״ אמרה וחיבקה אותי.
״תודה״ אמרתי ויצאתי מהחדר.

בשעה שמונה בדיוק עמדתי מחוץ לשער הפנימיה ואחרי דקה הגיע אוטו שחור ונעצר לידי.
אוראל יצא ממנו יפה מתמיד,חולצה לבנה מכופתרת שפתוחה מעט וגינס כחול משופשף עם מעט קרעים.
התקרבתי אליו והוא משך אותי לחיבוק,הסנפתי את ריח הבושם המשכר שלו וחייכתי לעצמי.
״את יפיפייה״ אמר כשנסתכל עלי.
״תודה גם אתה לא רע״ אמרתי בצחקוק.
נכנסו לאוטו שלו והתחלנו בנסיעה.
״אז בן כמה אתה?״ שאלתי אותו כשעצרנו ברמזור.
״23״ ענה בחיוך.
״וואו״ מלמלתי לעצמי.

״הגענו״ הודיע רז ועצר את הרכב.
יצאתי וסידרתי מעט את השמלה שעלתה במהלך הנסיעה,הרמתי את מבטי וראיתי מסעדה סינית.
״אני מקווה שאת אוהבת אוכל סיני״ אמר רז והתקרב אלי.
חייכתי אליו ונכנסו,את האמת שאני ממש שונאת סושי אבל בסדר.
התיישבנו בשולחן לשניים והסתכלנו בתפריט,הזמנתי מוקפץ ואוראל הזמין סושי.
״אני אמרתי בן כמה אני ועכשיו תורך״ אמר וחייך.
״17״ עניתי בחיוך.
״קטנה״ אוראל אמר במבט מתנשא.
״גדול״ אמרתי גם אני באותו מבט.
״מאוד״ אמר ואת המבט המתנשא החליף מבט חרמן ושובב.
״איכ ימגעיל״ אמרתי וצחקתי הוא כל כך דפוק.
המנות שלנו הגיעו והתחלנו לאכול.
״איך אתה מצליח לאכול עם המקלות האלה?״ שאלתי כשסיימתי את הביס,האוכל היה מדהים.
״זה קל״ אמר ודחף עוד סושי טבול בסויה לפה.
״ממש״ אמרתי וצחקתי.
״הנה קחי תנסי״ אוראל אמר והושיט לי את הצ׳ופסטיקס.
תפסתי את שני המקלות בידי ולא ידעתי מה לעשות,רז ניסה להסביר לי את תופסים אותם אבל לא קלטתי.
ניסיתי וניסיתי ואוראל לבנתיים התפוצץ מצחוק עלי.
״עזבי את פשוט גרועה בזה״ אמר והמשיך לצחוק.
״ אין לי עתיד בצ׳ופסטיקס״ אמרתי וניגבתי דמעה מזויפת,אוראל המשיך לצחוק והסתכלתי עליו,הצחוק המתגלגל שלו גרם לי לחייך והחיוך שלו בכלל אלוהי עם הגומה החמודה בצד ימין.

דיברנו עוד קצת על דברים סתמיים לא שיחה עמוקה או משו כזה וכשסיימנו לאכול ולשלם יצאנו מהמסעדה והלכנו לאוטו שלו.
הנסיעה הייתה ממש מצחיקה,אוראל סיפר לי על דברים מביכים שקרו לו ואני צחקתי,נהנתי לגמרי.
כשהגענו לפנימיה אוראל עצר את האוטו והסתכל עלי בחיוך.
״היה לי ממש כיף היום״ אמר.
״גם לי,תודה״ אמרתי וחייכתי.
״תודה לך״ אמר ואני צחקתי.
״לילה טוב אוראל״
״ לילה טוב איב״ אמר ומשך אותי אליו לחיבוק,חיבקתי אותו חזק והרחתי את הריח המדהים שלו,הוא נישק אותי נשיקה עדינה בלחי ואני חייכתי.
זה הרגיש טוב,השפתיים שלו על הלחי שלי.
יצאתי מהאוטו והתקדמתי לשער נכנסתי והלכתי לחדרי.
כשהגעתי לחדר ראיתי את קייט וסופי יושבות על הספה הקטנה ומחכות לי.
״נו איך היה?״ קפצה ישר קייט.
״אחותייי הוא מדהים״ אמרתי וחייכתי.
״עאעאעא אני שמחה בשבילך״ אמרה וקפצה עלי בחיבוק,סופי התצטרפה גם היא לחיבוק וכולנו צחקנו.
״אני אספר לכן הכל מחר אני עייפה ממש״ אמרתי והם הנהנו.
״לילה טוב בנות״ אמרתי ושלחתי להן נשיקות באוויר.
פשטתי את השמלה ולבשתי את הפיגמה הנעימה שלי,נכנסתי למיטה וחייכתי לעצמי זה בהחלט יום מדהים.


תגובות (4)

תמשיכיי

16/06/2015 07:52

תמשיכייי מושלם

16/06/2015 08:25

מהמממם! תמשיכי

16/06/2015 12:35

פרק מאוד יפה תמשיכייי בדחיפות.

17/06/2015 16:19
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך