גולגול^~^
חחחח אוקיי אני לא יודעת למה אבל אני אוהבת את הפרק הזה למרות שזה לא פרק כזה טוב,בכל מקרה תהנו;)

להשתיק את העבר פרק 29

גולגול^~^ 21/07/2015 1420 צפיות אין תגובות
חחחח אוקיי אני לא יודעת למה אבל אני אוהבת את הפרק הזה למרות שזה לא פרק כזה טוב,בכל מקרה תהנו;)

בצהריים אוראל התקשר אלי ושאל אם אני פנויה בערב עניתי בחיוב והוא אמר לי לארגן תיק ושאני אבוא לישון אצלו היום,שמחתי מאוד זה כנראה רציני אם הוא מזמין אותי אליו.

הלכתי לחדר של רז לראות מה איתו,כשפתחתי את הדלת ראיתי אותו יושב על הריצפה שגבו שעון על המיטה והוא בוכה בשקט.
הרגשתי את הלב שלי מתכווץ יותר ויותר כשהתקדמתי אליו,כאב לי לראות ככה את החבר הכי טוב שלי,שבור ומרוסק.
התיישבתי לידו והנחתי את ראשי כל כתפו,בלי ששמתי לב התחלתי לבכות גם אני,כל כך כאב לי בשבילו.
״אל תעזבי אותי״ רז אמר בקול חנוק.
״אני לא אעזוב אל תדאג״ אמרתי וניגבתי את הדמעות שנותרו על לחיי האדומות.

אחרי שיצאתי מהחדר של רז בהבטחה שאני אבוא לישון איתו היום התקשרתי לאוראל.
׳היי׳ אוראל ענה בקול שמח.
׳היי׳
׳קרה משהו?׳ שאל בדאגה.
׳אממ כן בערך׳ אמרתי ונשכתי את שפתיי,
׳אני לא יכולה לבוא היום׳
׳מה למה?׳ שאל בקול מבואס.
׳זה רז,עובר עליו יום ממש קשה והוא צריך אותי לידו׳
׳טוב מה אני אגיד לך תהני ביי׳ אמר וניתק.
החזקתי את האייפון מול פניי והייתי בהלם הוא ניתק לי הרגע איזה חצוף.
החלטתי להתעלם מהמקרה הזה כי רז יותר חשוב כרגע,הכנתי לי תיק קטן עם מה שאני צריכה ללילה ויצאתי לחדרו.

״היי רזי״ אמרתי כשנכנסתי לחדרו.
״היי קטנה״ השיב עם חיוך קטן.
״אווו אני רואה שמישהו פה מרגיש יותר טוב״ אמרתי וצחקקתי.
״את מלכה לא הייתי עובר את היום הזה בלעדייך״ אמר וחייך אלי.
חייכתי אליו בחזרה ופניתי למקלחת להחליף לפיג׳מה.
כשחזרתי לחדר מצאתי את רז שוכב על המיטה ואוכל במבה.
״שמן תביא קצת״ אמרתי וקפצתי עליו.
״ועוד אני שמן,קומי ממני יבטטה״ אמר וצחק.
״דווקא נוח לי פה״ אמרתי והתמקמתי עליו יותר טוב ועל הדרך גנבתי לו במבה אחת;)
״סתומה פשוט סתומה״ אמר רז כשהתחלתי לצחוק.
״את מת על הסתומה הזאת״ אמרתי בפה מלא במבה.
״נכון״ אמר ודחף לפיו עוד מלא במבה.

בבוקר רז התעורר עם חיוך וזה שימח אותי,אתמול הוא היה נראה רע מאוד ועכשיו הוא כבר יותר טוב.
״רזי אני הולכת להתארגן בחדר שלי אז ניפגש בכיתה״ אמרתי ויצאתי מחדרו.
אחרי שהתארגנתי יצאתי לכיוון הכיתות ובדרך סימסתי לאוראל,
׳בוקר טוב וסליחה על אתמול אם תרצה אני פנויה היום׳
עברו חמש דקות וכבר הגעתי לכיתה התיישבתי ליד רז והבטתי באייפון שום הודעה לא הופיעה,לא נתתי לזה להפריע לי פשוט שמתי את האייפון בתיק והנחתי את הראש על השולחן.

״איב תרימי את הראש״ שמעתי קול אומר לי אך לא התייחסתי אליו הוא פשוט נכנס לי לחלום.
״איב תרימי את הראש״ הקול חזר שוב ואני פתחתי את עיניי בזהירות,עיניה הכועסות של המורה הופיעו מולי וחיוך קטן התפשט על פני.
״משהו מצחיק אותך?״ שאלה המורה שהייתה נראית עצבנית.
״לא כלום״ השבתי והמתחתי בכיסא שלי משחררת את החיוך והוא גדל לו.
״רצית משהו או שסתם הערת אותי?״ שאלתי ברצינות,פניה נהפכו אדומות וראיתי איך היא סופרת עד שלוש במטרה להירגע.
״זה שיעור גברתי את לא אמורה לישון בו״ אמרה בכעס.
״את יכולה להאשים רק את עצמך״ אמרתי בחיוך שגרם לה להתעצבן עוד יותר.
״את עצמי? במה?״ שאלה וראיתי איך היא מופתעת מהתגובות שלי.
״השיעור שלך כלכך משעמם שפשוט נרדמתי״ עניתי לה ושמעתי כמה צחקוקים מהילדים בכיתה.
״שקט!״ היא צעקה וכולם השתתקו.
״גברת איב! תעופי לי מהכיתה מידד״ היא צעקה בחוזקה ואני רק חייכתי,אספתי את הדברים שלי ויצאתי מהכיתה.

אחרי השיעור בבוקר לא המשכתי ללמוד ופשוט חזרתי לחדרי והמשכתי לישון.
באחת בצהריים בערך התעוררתי ונכנסתי להתקלח,לבשתי טיץ וחולצה קצרה ויצאתי מהחדר לריצה,הייתי חייבת לרענן את הגוף שלי לפני השיעור איגרוף.
רצתי שעתיים שלמות,הרגשתי את כל השרירים ברגליים כואבים ולכן הפסקתי המשכתי בהליכה לחדר ואז שוב התקלחתי הורדתי ממני את כל הזיעה ואחרי זה התלבשתי כבר לחוג בבגדים נוחים.
בארבע וחצי אני ואז נסענו ואחרי עשרים דקות הגענו,כשנכנסנו מצאנו עוד כמה ילדים ורז דיבר איתם קצת.
הלכתי לאוראל שלא שם לב אלי בכלל וחיבקתי אותו מהגב,הוא הסתובב במהירות וחייך כשראה אותי.
״לא ענית להודעה שלי היום״ אמרתי ושיחררתי את החיבוק.
״כן הייתי קצת טעון מאתמול״ אמר וגירד בעורפו.
״אפשר לדעת למה״ זה לא מצא חן בעיני בכלל,רז היה צריך אותי יותר ממני שיקבל את זה.
״סתם את מעדיפה להיות איתו מאשר איתי זה עיצבן אותי קצת,״
״לא זה לא ככה״ אמרתי בשקט.
״אז איך זה״ שאל והרים את קולו מעט.
״רז אתמול הוא אממ זאת בעצם הייתה האזכרה של אחותו והוא היה ממש שבור אז הייתי איתו״ אמרתי והשפלתי מבט לא יודעת למה אפילו.
״פאק סליחה אני מצטער לא ידעתי,סליחה סליחה סליחה,״
״זה בסדר״ אמרתי.
״לא אני סתם כעסתי ולא התנהגתי יפה אני באמת מצטער״ אמר בכנות.
״הכל בסדר העיקר שאתה כבר לא כועס״ אמרתי והוא משך אותי לחיבוק מוחץ.

אחרי שיעור מדהים שנהנתי בו ממש חזרתי עם אוראל לביתו.
נכנסנו לדירה ובחנתי אותה,היא הייתה נחמדה סלון לבן ומטבח לבן מסדרון קטן עם כמה דלתות שאני מנחשת שזה החדרים.
אוראל תפס בידי והתקדם לאחת הדלתות הוא פתח אותה וחדר שינה נגלה לעיניי.
באמצע הייתה מיטה זוגית שנראית מזמינה מאוד,מצד שמאל היה ארון בגדים גדול, ממול המיטה הייתה שידה שעליה מוצרי טיפוח ומעל השידה הייתה טלוויזיה.
התיישבתי על המיטה והוא התיישב לידי.
״יש לך בית ממש יפה״ אמרתי בחיוך.
״תודה״ אמר וחייך גם הוא.
״אני ממש מסריחה יש לה מקלחת במקרה״ שאלתי וצחקתי.
״כן בואי״ אמר וצחק.

אחרי מקלחת וארוחת ערב נשכבנו שנינו במיטה.
״תודה שהזמנת אותי״ אמרתי וליטפתי את הלחי שלו מתענגת על הזיפים שאני כל כך אוהבת.
״תודה לך שבאת״ אמר וחייך.
״לילה טוב אוראל״
״לילה טוב איב״ אמר ומשך את גבי אל ביטנו הקשה ואחרי כמה רגעים עיניי נעצמו וצללתי לשינה נעימה ומתוקה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך