להשתיק את העבר פרק 30

גולגול^~^ 06/08/2015 1464 צפיות 7 תגובות

התעוררתי בבוקר וראיתי שאוראל לא לידי,הנחתי שהוא מתקלח וחזרתי לנמנם עוד קצת.
הרגשתי משו כבד על גופי,אוראל.
״קום ממני״ דרשתי כשפניי מחוצות בכרית.
״מה אמרת לא הבנתי״ שאל ושמעתי שהוא צוחק.
״קוםם״ אמרתי בקול.
אוראל קם והתחיל לצחוק כמו מפגר,הסתכלתי עליו וחייכתי לעצמי חיוך קטן אחר כך הלכתי לשירותים והתארגנתי קצת כדי להיראות יותר נורמלי.
״מתי את צריכה לחזור לפנימייה היום?״ שאל כשישבנו על הספה,מסתכלים על תוכנית ששודרה בטלוויזיה.
״יום שבת היום אז לא כזה דחוף לי לחזור״ אמרתי והוא מלמל אוקיי.
״את רוצה משהו לשתות?״ שאל וקם מהספה.
״שוקו״ עניתי והוא צחק.
״מה אתה צוחק?״ שאלתי בקול נעלב.
״מי שותה שוקו בימינו״ אמר והמשיך לצחוק.
״אניי״ אמרתי וקמתי מהספה גם אני קפצתי לו על הגב והלכנו למטבח.
״איך את אוהבת את השוקו שלך גברתי?״ שאל בקול רשמי וחיוך התנוסס על פניי,הוא דפוק לגמרי.
״שתי כפיות גדושות של שוקולית וחלב״ אמרתי וצחקתי.
הוא החל להכין לי את השוקו ולו את הקפה ואני רק בחנתי כל תנועה שלו מתנעגת על המראה של הבחור הזה.

״אז מה איב ספרי לי קצת על עצמך״ אמר לפתע כשישבנו בספה עם הכוסות שתייה.
״מה יש לספר״ אמרתי ודחפתי לפי עוגיית שוקולד.
״מה החלום הכי גדול שלך?״ שאל בחיוך.
״אני לא ממש יודעת,פעם החלום שלי היה להיות רקדנית היפ הופ מצליחה אבל השתנתי כל כך הרבה שאני לא חושבת שאני רוצה את זה כבר״ אמרתי והוא הסתכל עלי בחיוך.
״ומה החלום שלך?״ שאלתי.
הוא הסתכל לכוס הקפה שלו נראה כאילו מחפש שם את התשובה.
״יש עוד מעט תחרות ממש גדולה של איגרוף ומאוד חשוב לי לזכות בה אז אני יכול להגיד שזה החלום אבל אני לא חושב שזה יהיה נכון,אני לא באמת יודע מה החלום הכי גדול שלי כי אין לי כזה כל מה שאני רוצה אני משתדל להשיג וחלום,חלום זה חלום כשאתה קם בבוקר הוא נשאר לך רק בזיכרון וגם זה לא תמיד,אתה נהנה בשינה מרגיש כאילו זה אמיתי ממש ואז אתה מתעורר,תחושת פספוס עוטפת אותך וזה מבאס שזה היה חלום כי אתה רוצה את זה,אבל זה לא משנה כי זה היה רק הדימיון שלך ולא המציאות,אז אני יכול להגיד שהחלום שלי זה לזכות בתחרות הזאת אבל אני מעדיף להגיד שאני רוצה או שחשוב לי לזכות בה כדי שזה לא יעלם פתאום כמו החלומות האחרים״
״אוקיי״ אמרתי ושתיקה שררה בחדר.
חשבתי על מה שהוא אמר,הוא צודק בכל מילה,החלום הכי גדול שלי נעלם וכרגע אין לי אחד חדש ואני גם לא רוצה.

״אז מה את רוצה לעשות היום?״ שאל אותי רז אחרי שנגמרה התוכנית שראינו.
״ לא יודעת״
״חשבתי ללכת לפארק לעשות סיבוב ואז נראה מה יזרום״ אמר והסתכל עלי.
״בכיף״ אמרתי וקמתי מהספה לכיוון חדרו,הוא נכנס אחרי וסגר את הדלת.
״אני רוצה להתלבש אז תצא״ אמרתי לו בחיוך,הוא החזיר לי חיוך מעצבן ויצא כשהוא לוקח איתו בגדים ללבוש.
כשסיימתי להתארגן יצאתי מהחדר ואוראל נכנס אליו,הוא הלך לשידה עם הבשמים והתחיל להתקלח שם בבושם,כל החדר התמלא בריח שלו ואני ניסיתי להסניף את האוויר בלי להיראות מוזרה.
״יאללה בואי״ אמר כשסיים.
הוא נעל אחרינו את הדלת והתקדמנו ברגל לכיוון הפארק.

״אני רוצה גלידה״ אמרתי בקול תינוקי כשראיתי דוכן גלידה.
״בואי תינוקת שלי נקנה לך גלידה״ אמר וצחק.
אני קניתי גלידת שוקולד והוא לימונענע.
״ראית איזה מוכרת מכוערת״ אמרתי לו והוא ציחקק.
״היא לא הייתה מכוערת״ אמר בשקט.
״היא כן״ אמרתי בכעס.
״בסדר היא כן מה את מתעצבנת״ אמר ומשך אותי אליו.
אחרי כמה דקות של הליכה אוראל הסתכל עלי וחייך.
״מה אתה מחייך?״ שאלתי.
״התלכלכת משוקולד״ אמר.
״אז תנקה לי״ אמרתי וצחקתי.
הוא קירב את אגודלו אל זווית פי וניקה משם את השוקולד,הסתכלתי עליו כשהוא הכניס את האגדול לפה והוריד ממנו את השוקולד בחיוך.
הוא הסתכל לי על השפתיים ולא הבנתי למה.
״יש לי עוד שוקולד?״ שאלתי.
״לא״ אמר ולא הוריד את מבטו.
״אז..?״ שאלתי כלא מבינה.
״מצטער אני לא יכול להתאפק״ אמר ותפס את פני בידיו הגדולות,שפתיו הוטוחו על שלי והחלו לזוז עם שלי בתיאום מושלם,פיסקתי את שפתיי כדי לתת לו גישה טובה יותר לשונו חקרה את פי ואני נהנתי מכל רגע,הלשונות שלנו התמזגו והחלו מלטפות אחת את השנייה,יד אחת שלי עלתה לצווארו ומשכה אותו קרוב יותר אלי.
התנתקנו מהנשיקה כשנגמר לנו האוויר,שנינו התנשפנו וחיוך שיחק על שפתיי.
״וואו״ הוא אמר והביט בי,מבטו גם לי להסמיק אז השפלתי מבט והמשכתי לחייך לעצמי.
״מה זה היה?״ שאלתי כשהרמתי את מבטי אליו.
״לא פשוט היה לך שם שוקולד שהיה צריך לנקות״ הוא אמר ואני התחלתי לצחוק.
זרקתי את הגלידה שלי בפח הקרוב ומשכתי את אוראל לעוד נשיקה.
״גם לי היה גלידה שצריך לנקות?״ הוא שאל בשעשוע.
״לא,יש לך שפתיים שצריך לנשק״ אמרתי בחיוך.
הוא צחק וחיבק אותי,תפסתי בחולצתו וחיבקתי אותו בחזרה.

בדיוק נכנסתי לפנימייה,אוראל החזיר אותי אחרי יום מדהים,ראיתי דמות הולכת לבד בחושך לכיוון המגורים וכשהתקרבתי עוד קצת ראיתי שזה רז.
רצתי וקפצתי לו על הגב,הוא מעד טיפה ואז תפס ברגליי כשהבין שזאת אני.
״היית אצל אוראל היום?״ הוא שאל.
״כן״ אמרתי ושמתי את ראשי על גבו.
״רזי״ אמרתי בקול שקט.
״מה?״ שאל בקול שקט כמו שלי.
״התנשקנו״ אמרתי והוא נעצר פתאום,הוא הוריד אותי מגבו והסתובב אלי.
״אתם מה?״ שאל כלא מאמין.
״התנשקנו״ אמרתי שוב.
״קטנה שליי מזל טוב״ אמר ומשך אותי לחיבוק מוחץ.
״תודה״ אמרתי וצחקקתי.
״חסר לו שהוא יפגע בך״ הוא אמר ואני חייכתי.
״את זה תגיד לו״ אמרתי והוא צחק.
״יאללה מכוערת לכי להתקלח ולישון מחר יש לימודים ואני לא רוצה שכל השיעור תשני ולא יהיה לי עם מי להיות״ אמר ודחף אותי בקטנה.
״לילה טוב רזי״ אמרתי ונישקתי אותו בלחי,הסתובבתי והלכתי משם.

אני לא יודעת אם יש קוראים לסיפור ואם בכלל להמשיך אותו/: בכל מקרה תהנו מהפרק ותגיבו:)


תגובות (7)

אני קוראת את הסיפור והוא ממש יפה. חוץ מזה תכתבי את הסיפןר כי את אוהבת לכתוב אותו ולא בגלל משהו אחר. מחכה לפרק הבא….

06/08/2015 09:29

    תודה רבה:)
    אני אמשיך לכתוב את הסיפור הכוונה אם יש למה להעלות אותו.

    06/08/2015 09:49

הרוב לא כותבים תגובות על הסיפור וזה באמת די מתסכל אבל זו לא סיבה להפסיק להעלות

06/08/2015 12:56

אוו את ממש מוכשרתת זה מדהים כמה הצלחה יש לך !!! ותמשיכי את הסיפור גם שלא כותבים תגובות כי חבל להפסיק סיפור כזה טובב!!!!

06/08/2015 15:16

אוו את ממש מוכשרתת זה מדהים כמה הצלחה יש לך !!! ותמשיכי את הסיפור גם שלא כותבים תגובות כי חבל להפסיק סיפור כזה טוב !! )אני כותבת סיפור אני חדשה כאן אני אשמח מאוד שתקראי אותו(

06/08/2015 15:18

אויייייייייי אני אוהבת אותם כל כך ואת כותבת מושלםם! מחכה לפרק הבא

06/08/2015 23:19

ואו ואו ואו את כותבת מושלם❤
תמשכיייי

07/08/2015 02:35
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך