גולגול^~^
לא הפרק הכי טוב אבל זה מה שיצא מקווה שתהנו ותגיבו:)

להשתיק את העבר פרק 31

גולגול^~^ 16/08/2015 869 צפיות תגובה אחת
לא הפרק הכי טוב אבל זה מה שיצא מקווה שתהנו ותגיבו:)

״בוקר טוב לנסיכה הפרטית שלי״ אוראל אמר כשעניתי לשיחה שלו בהפסקה.
״בוקר טוב לנסיך שישן בזמן שאני לומדת״ אמרתי ורז שראשו היה על ברכיי גיחך.
״החיים לא פיירים״ אמר וצחקתי.
״טוב נסיכה קטנה,אני הולך להתארגן ואת ללמוד נדבר מאוחר יותר,ביי אוהב״ אמר וניתק את השיחה אחרי שאמרתי להתראות.
״את שמחה?״ שאל רז לפתע,
״כן״ אמרתי וחייכתי לעצמי.
״יופי,עכשיו בואי לכיתה כי ההפסקה נגמרה״ אמר כשהצלצול התנגן ברחבי בית הספר,תפסתי בידו וקמתי.

שיעור אנגלית הגיע ואיתו השעמום, הסתכלתי על רז והוא עלי חייכתי אליו והוא הנהנן.
שיעור אנגלית זה שיעור שכולו כיף,בדרך כלל אני ורז פותחים מסיבה בשולחן שלנו והמורה מעירה לנו עד שאנחנו עפים למנהל.
הוצאתי את הבמבה והביסלי שקניתי בהפסקה ורז הוציא את האוזניות מהתיק,הוא חיבר אותן לאייפון שלו ונתן לי אוזניה,פתחתי את החטיפים והתחלנו לאכול כשהשירים מתנגנים ואנחנו צוחקים כמו מפגרים.
כשהחטיפים נגמרו ולא היה מה שיעסיק את הפה שלנו התחלנו לשיר,המורה הסתכלה עלי בזעזוע כששרתי,כנראה לא אהבה את הקול שלי:/
״איב! שקט עכשיו!״ המורה צעקה כשלא הפסקתי לשיר.
״מה לא אהבת?״ שאלתי בקול נעלב.
״היא שרה מאוד יפה המורה״ רז הוסיף.
״אני יכולה לשיר באנגלית אם את מעדיפה״ אמרתי ושמעתי את רז צוחק.
״למנהל עכשיו!״ היא צעקה.

למנהל לא הלכנו כי זה סתם חפירות שבסופן אנחנו יוצאים משם עם עונש פשוט,אז במקום זה החלטנו לשכב על הדשא להנות מהשמש החמה.
צליל ההודעה שלי קטע את השקט הנעים ששרר בנינו,קמתי משכיבה ופתחתי את האייפון,הודעה מאוראל הופיעה על המסך וחייך עלה על פניי.
׳את יכולה לבוא אלי היום?׳ היה כתוב בהודעה עניתי לו שכן וסגרתי את האייפון,הנחתי אותו בצד וחזרתי לשכב לצד רז.
״מי זה היה?״ שאל רז.
״אוראל״ עניתי בקצרה והוא לא אמר כלום.
כשהצלצול של בית ספר התנגן קמנו שנינו והתקדמנו לכיוון אולם הספורט,נפרדתי מרז והלכתי לקבוצת הבנות.

שאר השיעורים עברו במהירות ואחרי שנגמרו הלימודים הלכתי לחדרי ונמנמתי קצת.
בשעה ארבע בצהריים התחלתי להתארגן,החלפתי את חולצת בית ספר לחולצה רגילה ונשארתי עם הטיץ השחור.
בארבע וחצי הגעתי לביתו של אוראל,דפקתי בדלת וכעבור כמה רגעים היא נפתחה,אוראל עמד מולי וגל של בושם עטף אותי,נכנסתי לביתו והוא אחרי.
הרגשתי יד תופסת בביטני ומסובבת אותי,פניו של אוראל היו מול פני ואחרי שנייה שפתיו הוטחו בשלי,התגעגעתי לשפתיים שלו למרות שהייתי אצלו אתמול.

״איך היה בבית ספר היום?״ שאל רז כשישבנו על הספה ואני נשענתי עליו.
״כרגיל,אני ורז עושים קצת בעיות וצחוקים עפים מהכיתה ושאר היום רגיל״ אמרתי וחיוך עלה על פניי שנזכרתי בשיעור אנגלית שהיה היום.
״מה נסגר איתך?״ רז שאל והזיז אותי ממנו.
״מה נסגר איתי?״ שאלתי כלא מבינה.
״את עושה בעיות בשיעורים כמעט כל יום,מעיפים אותך למנהל וזה לא מזיז לך,אני לא מבין זה רז? זה בגללו? תתרחקי ממנו הוא משפיע עלייך לרעה״ אמר והסתכלתי עליו בהלם.
״אני לא מתכוונת להתרחק מרז וזה ממש לא בגללו״ אמרתי וקמתי מהספה,נעלתי את הנעליים שלי והלכתי לכיוון הדלת.
״לאן את הולכת?״ שאל וקם מהספה,מתקדם אלי.
״חוזרת לפנימייה״ אמרתי בפשטות ופתחתי את הדלת של הבית,יצאתי וסגרתי אותה,התקשרתי להזמין מונית ואחרי כמה דקות היא הגיעה.
אוראל לא טרח לצאת אחרי או אפילו להתקשר.
כשהגעתי לפנימייה הלכתי לחדרו של רז אבל הוא לא היה שם אז חזרתי לחדר שלי,לבשתי בגדי ספורט ויצאתי לריצה.

תמיד אהבתי לרוץ,זה משחרר ונותן זמן למחשבה.
אני יודעת שאוראל דואג לי אבל אני לא מתכוונת להפסיק עם ההפרעות בשיעור,אני אוהבת את זה ורז זורם איתי,אני לא מתכוונת לשבת בכיסא ולהקשיב לחומר שאפילו לא מעניין אותי ואני גם לא מתכוונת להתרחק מרז.

אחרי מקלחת וארוחת ערב לבשתי פיג׳מה והלכתי לרז.
״אפשר לישון איתך היום?״ שאלתי כשנכנסתי לחדרו.
״בטח״ אמר ופינה לי מקום במיטה.
״הייתי אצל אוראל היום״ אמרתי אחרי כמה דקות שבהן שכבנו בשקט.
״ומה היה?״
״סתם אמרתי לו מה שהיה היום בשיעור אנגלית והוא התחיל להגיד שאני צריכה להתרחק ממך ושאתה משפיע עלי לרעה״,
״אוקיי״ אמר בשקט.
״אז יצאתי מהבית שלו ובאתי לפה,אני לא מתכוונת להתרחק ממך״ אמרתי והוא הסתובב עם פניו אלי.
״באמת?״ שאל מופתע.
״ברור״ אמרתי וחייכתי אליו.
״לילה טוב קטנה״ רז אמר לי אחרי שחיבק אותי.
״לילה טוב רזי״ אמרתי ונרדמתי.

״הלו״ מלמלתי לפלאפון שלי,השעה הייתה ארבע לפנות בוקר ואוראל התקשר אלי.
״סליחה על השעה״ הוא אמר והיה נשמע שהוא ערני לגמרי.
״מה אתה רוצה?״ שאלתי בתוקפנות ורז לידי התעורר ושאל עם מי אני מדברת.
״מי זה שם?״ שאל אוראל במהירות.
״רז״ אמרתי בשקט מסמנת לרז לחזור לישון.
״את ישנה אצלו?״ שאל וכעס נשמע בקולו.
״כן״ עניתי.
״למה?״ שאל בכעס.
״כי באלי״ אמרתי ועצמתי עיניים,הייתי עייפה ולא היה לי כוח לדבר עכשיו.
״מה זתומרת כי באלי,אני לא מסכים לך קומי ותחזרי לחדר שלך״ אמר בתוקפנות ואני פקחתי את עיניי.
״לילה טוב גם לך״ אמרתי וניתקתי את השיחה,הוא הגזים הדיבור שלו מגעיל.
רז הוא לא יותר מידיד שלי ושום דבר לא יכול לקרות בנינו ואם יש לו בעיה עם זה שאני ישנה איתו אז מאוד חבל.

בשבע וחצי השעון המעורר מהפלאפון של רז התחיל לצלצל והעיר אותי,את רז לעומת זאת הוא לא העיר בכלל.
התחלתי להזיז את כתפו של רז במטרה להעיר אותו אבל זה לא עזר אז התחלתי לתת לו כאפות קטנות בפנים.
״אני קם קרציה עזבי לי את הלחי״ אמר רז לפתע,צחקתי ועזבתי אותו.
״אני הולכת לחדר שלי להתארגן ניפגש בכיתה״ הודעתי ויצאתי מהחדר שלו.
אחרי התארגנות זריזה יצאתי מהחדר לכיוון הכיתות,ראיתי את רז בכיתה והוא הביא לי שקית שוקו.
״היה משו בלילה? כי אני זוכר שהתעוררתי וראיתי אותך ערה״ רז שאל אותי בזמן שחיכינו למורה.
״אוראל התקשר בארבע״ אמרתי והוא הנהנן.
״מה הוא רצה בשעה כזאת?״
״לא יודעת אבל הוא שמע אותך והתעצבן שאני ישנה אצלך״ אמרתי וזרקתי את שקית השוקו הריקה.

אחרי שנגמר בית ספר נכנסתי להתקלח והתחלתי להתארגן לחוג איגרוף,את האמת שממש לא רציתי לראות את אוראל אבל הייתי חייבת לשחרר עצבים.
כשהגענו לקחתי את רז שיהיה בן הזוג שלי לשיעור וראיתי איך אוראל מתעצבן.
״למה את עושה לו בכוונה?״ שאל רז והביא עוד בעיטה לשק שתפסתי.
״מגיע לו״ אמרתי והוא שתק.
שאר השיעור עבר מהר ושנייה לפני שיצאתי אוראל תפס בידי וסובב אותי אליו.
״רז תחזור אני כבר אגיע לפנימייה״ אמרתי לרז שחיכה לי,הוא הנהן ונכנס למונית.
״למה?״ אוראל שאל.
״מה למה״ שאלתי בקרירות.
״למה את עושה לי את זה? למה את מתעלמת ממני? למה את ישנה איתו?״ שאל ופתאום הוא היה נראה כל כך פגיע.
״את עיצבנת אותי אני חושבת שזה עונש הולם״ אמרתי מנסה להסתיר את החיוך.
״את רעה״ אמר וחייך אלי.
״אבל אתה אוהב אותי״ אמרתי וחייכתי גם אני.
״הכי בעולם״ אמר ומשך אותי אליו,שפתינו נפגשו לנשיקה אוהבת ואני עצמתי עיניים והתענגתי.
״אני מצטערת״ אמרתי כשהתנקנו מהנשיקה.
״גם אני״ אמר וחיבק אותי.


תגובות (1)

למה את לא ממשיכה? הכתיבה שלך מדהימה!

30/12/2015 15:59
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך