גולגול^~^
מלאא זמן לא הייתי כאן ואני שמחה לכתוב פרק התגעגעתי מאוד! אני לא יודעת אם יש לי קוראים בכלל אבל אם כן אני אשמח שתרשמו תגובה כי זה מעודד ומשמח. אני יודעת שהפרק קצר אבל לא יודעת לא הצלחתי לעשות אותו יותר ארוך. בכל מקרה אני מקווה שתהנו ואל תשכחו להגיב:))

להשתיק את העבר פרק 32

גולגול^~^ 04/01/2016 797 צפיות 2 תגובות
מלאא זמן לא הייתי כאן ואני שמחה לכתוב פרק התגעגעתי מאוד! אני לא יודעת אם יש לי קוראים בכלל אבל אם כן אני אשמח שתרשמו תגובה כי זה מעודד ומשמח. אני יודעת שהפרק קצר אבל לא יודעת לא הצלחתי לעשות אותו יותר ארוך. בכל מקרה אני מקווה שתהנו ואל תשכחו להגיב:))

-כעבור שלושה חודשים-

עברו שלושה חודשים,שלושה חודשים מדהימים!
אני ואוראל נפגשנו מלא ואני כל כך שמחה שיש לי אותו.
רז ואני בי אף אף כל היום אנחנו מסתובבים ביחד,ובחוג איגרוף רק צחוקים.

״מה את עושה היום?״ רז שאל אותי כשהיינו בשיעור מדעים.
״כלום,למה?״ שאלתי והמשכתי להתעסק עם המבחנות שהיו על השולחן.
״באלך ללכת לסרט?״
״כן בכיף״.
״רז ואיב תפסיקו לדבר״ המורה אמרה והסתכלה עלינו ביאוש,צחקקתי לעצמי וראיתי בזווית העין את רז מחייך.

״פופקורן גדול וקולה גדולה״ אמרתי בחיוך למוכר והוא הביא לי,רז שילם על כל מה שקנינו והתקדמנו לאולם מספר 1.

״סרט אחד המצחיקים שראיתי״ אמרתי לזר כשיצאנו מהאולם.
״כןן״ אמר וזרק את הקולה הגמורה לפח.
״איכ ראית את הזוג הזה בשורה השלישית שכל הזמן התנשק״ שאלתי אמרתי והוא רק צחק והנהן.
״הנה הם״ אמר והצביע על הזוג,צחקתי והתקדמנו לכיוון היציאה.
כשעברנו ליד הזוג שמעתי צחוק מוכר,מוכר מדי.
הסתובבתי במהירות ונדהמתי לגלות מולי את אוראל עם בחורה שהפנים שלה נראות כמו חנות צבעים.
״מ..מה״ גימגמתי כשלא הבנתי מה קורה פה בכלל.
״איב מה את עושה פה?״ אוראל הסתכל עלי מבוהל ופניי נהפכו כועסות.
״מה אני עושה פה? מה אתה עושה פה ועוד עם הזונה הזאת? אתה בוגד בי רציני? לך תמות אוראל ושלא תעז להתקשר אלי בחיים״ צעקתי והסתובבתי הולכת משם כמה שיותר מהר.

כשחזרנו לפנימייה רז לקח אותי לחדר שלו ואני רק בכיתי.
״היי קטנה תסתכלי עלי״ רז אמר והרמתי את פניי אליו.
״אל תבכי בגללו,מי הוא בכלל אם הוא לא רואה מה הוא מפסיד זו בעיה שלו״ רז אמר וחייך אליי חיוך מעודד,השפתיים שלי התעקלו במעט כלפי מעלה והחיוך של רז רק גדל.
״תודה שאתה נותן לי לבכות עלייך״ אמרתי ומשכתי באפי.
״בכיף קטנה מתי שרק תרצי״ אמר ואני חייכתי.

אחרי מקלחת ארוכה שמתי פיג׳מה ונכנסתי למיטה של רז מתכסה בשמיכה החמה ועוצמת את עיניי,נכנסת לשינה עמוקה וטובה שתשכיח ממני את כל היום הזה.


תגובות (2)

אני לא קראתי את הפרק את האמת פעם ראשונה שאני רואה את הסיפור אני ממש רוצה להתחיל לקרוא את הסיפור מהתחלה..
אשמח שתקראי גם את הסיפור שלי "צבועה באהבה" תודה רבה אוהבת המון♥

04/01/2016 21:18

מהמם תמשיכי אני מחכה לפרק הבא כבר????????????????????????????????????

05/01/2016 16:48
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך