להשתיק את העבר פרק 33

גולגול^~^ 03/02/2016 1178 צפיות אין תגובות

קמתי בבוקר עם עיניים צורבות.
הלכתי למקלחת והתקלחתי,אני חייבת לשטוף ממני את כל הלילה וכל מה שקרה אתמול.
כשסיימתי להתקלח והתלבשתי הלכתי למראה והסתכלתי על עצמי.
זו רק אני איב,הילדה עם השיער החום בלונדיני,איב שעשתה מהפך,זו שתפסה את עצמה בידיים,זו שיש לה חבר הכי טוב שתומך בה,וזו שחבר שלה בגד בה.
למה? אני שואלת את עצמי למה ולא מבינה,הייתי משעממת? מכוערת? חופרת? מה עשיתי? ולמה לבגוד בי?
כל כך הרבה שאלות ואין מי שיענה על כולן.

״מה רזו מה יש?״ שאלתי את רז שהיה נראה מדוכדך.
״את מעצבנת״ אמר והביט בי.
״מה עשיתי?״ שאלתי וציחקתתי.
״אל תשימי מסיכה ותעשי כאילו הכל בסדר,כאילו חבר שלך לא בגד בך,כאילו זה לא מזיז לך,לא משנה מה תספרי לעצמך,כמה שתגידי שהוא לא שווה את הדמעות שלך את יודעת בתוכך שאת שבורה,ולא מתאים לי שאת מכחישה את זה כי את יודעת מה?בסוף את תיפגעי יותר ואני אצטרך לאסוף לך את הלב השבור ולשמח אותך ולהצחיק אותך אז בואי נעשה את זה עכשיו,תאמיני לי להדחיק לא יעזור זה רק יהיה יותר קשה,את לא מעדיפה להתגבר על הזין הזה עכשיו מאשר עוד חודש?״.
״בוא לבחוץ״ אמרתי ושנינו קמנו מהשולחן בכיתה ויצאנו לשבת בדשא.
״שפכי את הכל״ רז אמר ואני הנהנתי.
״אני לא מבינה רזו,מה עשיתי שהוא בגד בי״
״אם הוא לא רואה מה יש בך הוא דפוק,אין מה להתווכח את מדהימה והוא ורק הוא הפסיד,את יכולה להשיג מי שאת רק רוצה והוא מי תרצה אותו בכלל חתיכת בוגד מסריח״ עצבים התווספו לקולו בכל מילה שאמר.
דמעות החלו לרדת מעיניי,זכיתי ברזו לגמרי אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיו.
״קטנה אל תבכי״ רז אמר ומשך אותי אליו לחיבוק.
״באמת אהבתי אותו״ יבבתי לחולצה של רז שספגה את הדמעות שלי.
״אני יודע אבל אל תדאגי קטנה את תעברי את זה ותשכחי אותו״ הוא ליטף לי את הגב והרגיע אותי.
״תודה רזו״
בכיף קטנה״ אמר לי והוסיף חיוך קטן.

ישבתי בכסא ולשם שינוי לא השתעממתי,היינו בשיעור היסטוריה והמורה הכתיב לנו ואני הקשבתי וכתבתי הכל.
״מה החלטת להקשיב פתאום״ רז שאל וגיחח.
״סתום שנייה זה מעניין״ אמרתי ולא הורדתי את מבטי מהמורה שנעצר לרגע כדי להסביר משהו.
רטט בכיס שלי הפריע לי והוציא אותי מהריכוז.
הוצאתי את הפלאפון שלי מהכיס ופתחתי את הנעילה.
אוראל אהובי:אנחנו צריכים לדבר.
הסתכלתי על ההודעה ומבט מאוכזב הופיע על פניי,טוב שהוא נזכר באמת.
כתבתי לו שאין לנו על מה לדבר והנחתי את הפלאפון על השולחן.
״עם מי דיברת״ רז שאל ובלי רשות לקח את הפלאפון שלי ונכנס לווצאפ,בודק עם מי דיברתי.
״הומו״ רז מלמל לעצמו ואני צחקתי בשקט.

כשהלימודים נגמרו הלכתי לחדרי,כשנכנסתי הופתעתי לראות את אוראל יושב על המיטה שלי.
״מה אתה רוצה״ שאלתי בקול קר.
״להסביר״ אמר והסתכל עלי במבט חודר,הנהנתי והוא הסתכל עלי עוד קצת והחל לדבר.
״אני באמת אוהב אותך,אבל היא הגיעה אלי בוכה,מתחננת שאני אלמד אותה איך להגן על עצמה אז הסכמתי,היא סיפרה לי מה קרה לה והתחלנו לדבר כל יום. לאט לאט מצאתי את עצמי נסחף,מתהפנט ממנה,מוקסם. אז נפגשנו והתנשקנו,ואז יצאנו לסרט וראית אותי ונפרדת ממני״ הוא סיים להסביר ואני עמדתי שם בהלם.
״תגיד אתה דפוק או משו כזה? נראלך שמעניין אותי מהזונה הזאת שלך? אתה בא ומספר לי איך אתה מתחיל להתאהב בה? זה נראלך שפוי? חתיכת מפגר תעוף לי מהחדר ואל תחזור לפה בחיים״ צרחתי עליו והוא קם עבר לידי ולחש לי באוזן ״את הזונה היחידה פה״ ויצא.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך