גולגול^~^
אני רואה שיש צפיות אבל אין תגובות וזה ממש אבל ממש מוריד את החשק להמשיך לכתוב אז מה אכפת לכם תגיבו זה בדיוק שנייה וזה ממש יעזור לי להמשיך לכתוב את הפרק הבא:)

להשתיק את העבר פרק 34

גולגול^~^ 03/03/2016 803 צפיות 4 תגובות
אני רואה שיש צפיות אבל אין תגובות וזה ממש אבל ממש מוריד את החשק להמשיך לכתוב אז מה אכפת לכם תגיבו זה בדיוק שנייה וזה ממש יעזור לי להמשיך לכתוב את הפרק הבא:)

אני שוכבת על הבטן,הפנים שלי בתוך הכרית ואני בוכה כמו שלא בכיתי מעולם.
״את הזונה היחידה פה״ המשפט הזה מהדהד בראשי ואני מוצפת בדמעות חדשות.
למה הוא כל כך רע אלי,הוא זה שבגד בי אני לא עשיתי לו כלום.
הוא פשוט דחף לי סכין בלב וסובב לאט לאט,מענה אותי ככל שיותר.
אני קמה מהמיטה ומתלבשת בזריזות,אין לי כוח להתאפר אז אני פשוט נועלת נעליים ויוצאת מחדרי.אני חייבת לשתות.
כשאני מגיעה אני מיד מתיישבת על הבר ומבקשת שתייה.
כוס ועוד כוס ועוד כוס והכאב לא עובר,שורף לי בלב והמילה זונה חוזרת ומכאיבה יותר ויותר.
אחרי שאני כבר שיכורה מספיק אני יוצאת החוצה,ומתיישבת על המדרכה הקרה,צחוק יוצא מפי ואני מחייכת לעצמי כמו מפגרת,האלכוהול עושה את שלו.
אחרי כמה דקות של צחוק מזויף ושיכור עיניי מתמלאות בדמעות,שום דבר לא עבר,הוא פגע בי כל כך.
הדמעות זולגות אחת אחרי השנייה ואני לא עוצרת אותן,אני קמה ומורידה את העקבים מרגלי,אני מתחילה ללכת ברחוב החשוך והשקט כשקול היבבות שלי הוא היחיד.
באחת הפניות לשביל צדדי פניתי,לא ידעתי לאן אני הולכת אבל החלטתי לפנות,נשענתי עם גבי על קיר הבטן והחלקתי לאט למטה,הרגשתי איך הקיר שורט את גבי אך לא היה לי אכפת,נהנתי מהכאב הזה.
הרגשתי את הלחי שלי שורפת,פתחתי את עיניי במהירות והסתכלתי על העיניים הכהות שהיו מולי,איש גדול התכופף אלי והבנתי שהוא זה שהביא לי את המכה.
״את יפה״ הוא אמר וליטף את הלחי שלי בידו המחוספסת,הריח שנדף מפיו היה מגעיל.
התרוממתי במהירות אך הוא תפס בידי והחזיר אותי לרצפה,רעד עבר בגופי וקיללתי את עצמי שנרדמתי כאן.
״מה אתה רוצה?״ שאלתי בקול מפוחד ״קצת ממך״ הוא אמר והחיוך הממזרי התפשט על פניו.
הוא החל ללטף את הכתף שלי ואני נרתעתי לאחור ״תעוף ממני חולה מין״ צעקתי ודחפתי אותו,הוא תפס בגרוני ובמכה אחת הצמיד אותי לקיר,הרגשתי איך גבי סופג את המכה והשתנקתי,דמעות עלו בעיניי.
״את חתיכת כלבה״ הוא אמר וליטף את הירך שלי,ידו עלתה מעלה והוא הגיע לתחתונים שלי ״בבקשה לא״ התחננתי אליו והדמעות יצאו הוא גיחך והכניס את ידו לתחתונים שלי,קפצתי בבהלה כשהרגשתי את ידו על איזורי הרגיש,בעטתי בחוזק בין רגליו והוא התקפל,ניצלתי את הזמן הזה והתחלתי לרוץ לכיוון הרחוב הראשי.
לא רצתי הרבה והרגשתי את ידו לופתת את ידי בחוזקה,הוא גרר אותי אל הסמטה החשוכה והפיל אותי אל הרצפה.
הסתכלתי עליו מפוחדת והוא הביט בי בחזרה,פניו היו כועסות ומפחידות, ״את הולכת לשלם על זה״ הוא אמר ובעט לי בבטן בחוזקה,הכאב היה כל כך גדול שהתחלתי להשתעל אבל הוא לא ריחם עלי והמשיך לבעוט בי.
בכיתי,כי לא נותר לי כבר מה לעשות,כשהוא החליט שהוא מפסיק להרביץ לי הוא התכופף אלי,הפשיל את התחתונים שלו מרגליו ואת שלי וחדר אלי במהירות.
כל הגוף כאב לי,רציתי למות,שפתיו היבשות נישקו את החזה שלי ואני רק המשכתי לבכות,לא האמנתי שזה קורה לי,לא האמנתי שאני נאנסת.
שוב.


תגובות (4)

מסכנה למה כל זה מגיע לה??? אני עוד שניה בוכה איתה.. ותמשיכי הסיפור שלך ממש יפה!!

03/03/2016 09:44

התחלתי לפני כמה ימים לקרוא את הסיפור שלך ועכשיו סיימתי,פשוט מושלם,אין מילה אחרת לתאר,סחפת אותי לתוך הסיפור,תמשיכי…

05/03/2016 22:02

    וואו! ממש תודה חיממת לי את הלב:)

    05/03/2016 22:39

וואו הסיפור הזה הוא אחד הסיפורים הטובים שקראתי, אני ממש התמכרתי אליו. את כותבת מדהים ואני ממש מקווה שתמשיכי מהר❤️♥️

13/03/2016 19:00
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך