להשתיק את העבר פרק 37

גולגול^~^ 30/03/2016 864 צפיות תגובה אחת

פקחתי את עיניי באטיות, החדר היה חשוך ורון לא היה לידי במיטה. התגלגלתי לצד שלו במיטה ושמתי את ראשי על הכרית שלו, היה לו ריח ממכר שנדבר בכל מקום.
אחרי כמה דקות ששכבתי על המיטה בעיניים עצומות קמתי והתקדמתי למקלחת שהייתה צמודה לחדרו.
צחצחתי את שיניי ושטפתי את הפנים, כשחזרתי לחדר שמתי חזייה ולקחתי את האייפון שלי מהשידה. בדקתי מה השעה וראיתי שהופיעו הרבה שיחות שלא נענו מקייט סופי ורז, לא היה לי כוח לדבר עם אף אחד אז פשוט כתבתי לקייט הודעה שאני אצל רון והכל בסדר איתי.
יצאתי מהחדר בצעדים קטנים לכיוון הסלון אך נעצרתי כששמעתי דיבורים.
"אתה לא יכול להיות פה עכשיו" שמעתי את רון אומר.
"אני רק רוצה לראות אותה" קול שלא זיהיתי אך היה מוכר מאוד אמר.
"דניאל לא עכשיו" רון אמר וקולו היה נשמע עצבני, פתיחת דלת. סגירת דלת. דניאל.. אח של רון, למדנו ביחד בכיתה אני זוכרת אותו. העדפתי להתעלם ממה ששמעתי כי אין לי כוח לעוד דברים בחיים שלי עכשיו.
התקדמתי לסלון וראיתי את רון נשען על השיש כשגבו פונה אלי, הלכתי אליו בשקט והנחתי את ידיי על גבו. הוא הסתובב במהירות ונרגע כשראה זאת אני.
"בוקר טוב יפה" אמר ברוגע ושתל נשיקה בראשי.
"בוקר טוב" החזרתי וחיבקתי אותו.
"את כל כך קטנה" רון מלמל לצווארי בזמן שהוא מרים אותי ומושיב אותי על השיש.
"אתה כל כך גדול" אמרתי ותפסתי לו בלחיים ומחצתי אותן.
"את רוצה משהו לאכול?" שאל ודאגה הופיעה בקולו.
"שוקו" אמרתי בחיוך מתוק, הוא צחק והלך להכין לי.
"קחי תינוקת" אמר והביא לי את השוקו, לגמתי ממנו וחייכתי.
"את רוצה לעשות משהו היום? לקחתי חופש מהעבודה" אמר ואני פתחתי את עיניי בהלם.
"אתה דפוק? למה לקחת חופש?" שאלתי בהלם ובעצבים.
"רציתי להיות איתך קצת" אמר ונאנחתי.
"אני לא רוצה לצאת מהבית" אמרתי בשקט בזמן שישבנו על הספה וצפינו בתוכנית ששודרה בטלוויזיה.
"מה שבא לך" רון אמר ומשך אותי אליו, הוא עטף אותי בידיו הגדולות ואני התמקמתי על חזהו השרירי.
"היה לי חבר" אמרתי פתאום, לא יודעת למה אמרתי את זה אבל ראיתי שרון מקשיב אז המשכתי לדבר.
"הייתי בחוג איגרוף והוא היה המדריך, יצאנו והפכנו לזוג, שלושה חודשים היינו ביחד עד שהוא בגד בי ואחרי זה גם קרא לי זונה אתה מביון? הוא קרא לי זונה" אמרתי והתחלתי לבכות. רון חיבק אותי חיבוק חם ומנחם וליטף את גבי.
"הוא דפוק, את מושלמת קטנה שלי וזה שהוא לא ראה את זה ובגד בך רק מראה כמה הוא דפוק" אמר והמשיך ללטף את גבי ומדי פעם להביא לי נשיקה בלחי.
"אני שמחה שאתה פה בשבילי" אמרתי אחרי שנרגעתי קצת, "אני תמיד פה בשבילך" אמר בחיוך וחייכתי גם אני.
רון הלך להתקלח ואני ישבתי במיטתו, קיפלתי את הבגדים.
הפלאפון שלי צלצל בפעם השנייה וקמתי מהמיטה לראות מי מתקשר, רז.
"הלו" עניתי בהיסוס, אני די בטוחה שהוא עצבני עלי וממש לא באלי את זה.
"שלום לך" אמר בציניות ונאנחתי.
"מה קורה?"
"אני אגיד לך מה קורה, את נעלמת לא יוצאת מהחדר מתעלמת ממני ואז אני מבין מקייט שאת הלכת לרון, הכל ממש טוב" הוא אמר בעצבים.
"רזי אני יודעת שזה לא בסדר אבל אתה חייב להבין אותי לבינתיים, אני אסביר לך הכל אחר כך" אמרתי ברוגע.
"אני דואג לך" רז אמר ושמעתי אותו נאנח.
"אל תדאג, אני אוהבת אותך רזו" אמרתי ועשיתי קול של נשיקה, שמעתי אותו צוחק "גם אני אוהב אותך קטנה".
"נדבר" אמרתי וניתקתי את השיחה, הסתכלתי על הפלאפון וחייכתי לעצמי.
"לא אמרת שאין לך מישהו עכשיו?" רון פתאום צץ ובעיניו ראיתי קנאה?
"זה רז והוא כמו אח שלי" אמרתי וראיתי שמשהו בעיניו נרגע.
"את רוצה לאכול משהו?" הוא שאל בזמן שהתלבש, ישבתי עם גבי אליו וגיחכתי.
"תפסיק לשאול את זה כל הזמן" אמרתי והוא צחק, פתאום הרגשתי את השיער שלי זז לצד ואת שפתיו הרכות של רון על צווארי. עצמתי את עיניי והתענגתי על ההרגשה, זה הרגיש טוב ומוכר, עדין ונעים.
רון השכיב אותי על המיטה ונישק את אזור החזה שלי, שפתיו עלו לצווארי ומצצו אותו בעדינות, היה לי חם.
תפסתי את ראשו של רון ומשכתי את פניו אלי, שפתיו נחו על שפתיי ונישקו אותי ברעבתנות. ידיו החזקות תפסו את אגני בעדינות וליטפו את עורי. מגע ידיו גרם לי לצמרמורת ואהבתי את זה.
לשונו כאילו ביקשה רשות להיכנס לפי ואני מיד פיסקתי את שפתיי, לשונו חקרה את פי עד שמצאה את לשוני וביחד הן התמזגו וליטפו אחת את השנייה.
רון הרים מעט את חולצתי והעביר את ידו על הבטן שלי וזה גרם לי לקום מהטראנס שהייתי בו.
התנתקתי משפתיו במהירות וראיתי את מבטו המבולבל.
"את מצטערת על זה?" שאל בשקט וליטף את פניי. לא הצטערתי על זה אבל זה הרגיש מוזר אחרי הנשיקות הגסות של האיש שאנס אותי. האיש שאנס אותי. אני באמת נאנסתי, זה כל כך כואב לחשוב על זה.
דמעה בוגדנית ירדה במורד לחיי ורון מיהר לנגב אותה.
"עשיתי משהו?" הוא שאל בפחד ואני הנדתי בראשי.
"זה פשוט מרגיש מוזר אחרי מה שקרה" אמרתי והוא הנהן וחיבק אותי.
"בואי נלך לאכול משהו" הוא אמר וקם מהמיטה, קמתי אחריו והלכנו ביחד אל המטבח.
"מה בא לך?" רון שאל והסתכל עלי.
"מה שבא לך" אמרתי וחייכתי, הוא חייך גם והושיט את ידיו לכיווני, הוא תפס במותניי ומשך אותי אליו.
"בא לי אותך" הוא אמר וחיוך שובב שיחק על שפתיו, צחקתי וטפחתי על חזהו, "משהו אחר" אמרתי והוא עשה פרצוף עצוב, חייכתי ומחצתי לו את האף כי זה היה דורש.
"מה את עושה בהמה" רון אמר והתרחק ממני, הוא תפס באפו ובדק אם קרה לו משהו. אני התפוצצתי מצחוק והוא הסתכל עלי.
"זה נראה לך מצחיק?" הוא שאל באיום מזויף והתקדם אלי, הנהנתי והלכתי אחורה באיטיות.
"אני אראה לך מה זה מצחיק" הוא אמר ולקח כרית מהספה, הוא תקדם אלי והתחיל להרביץ לי עם הכרית, צחקתי ולקחתי כרית גם והתחלנו לריב בצחוק.
"תודה" אמרתי והתנשפתי, ישבנו על הספה אחרי קרב כריות מתיש.
"על מה?"
"על זה שאתה גורם לי להיות שמחה" אמרתי והוא חייך, הוא תפס בפני ונישק אותי נשיקה עדינה שגרמה לבטן שלי להתהפך.

למה זה מרגיש לי שהפרק הזה קיטשי ומגעיל ולא מעניין, היא רק בוכה כל הזמן.
בכל מקרה רציתי להגיד שאני כותבת את הסיפור הזה כבר הרבה זמן, שנתיים וקצת ובתחילת הסיפור אפשר לראות שהכתיבה מאוד לא מקצועית, עם הזמן למדתי דברים והפרקים כתובים אחרת עכשיו.
לגבי העלילה, לפני שנתיים הייתי מושפעת מדברים אחרי והתחלתי לכתוב את הסיפור כשאיב לא גרה בארץ ועכשיו זה פחות מסתדר לי, אז אני מבקשת להגיד שאני משנה את זה ואני מקווה שזה בסדר מבחינתכם, אני אומרת את זה כי אני יודעת שיש אנשים שמתחילים לקרוא את הסיפור מהתחלה ואני לא רוצה לבלבל אותם.
זהו חפרתי מספיק אני מקווה שתהנו מהפרק ותגיבוו:)


תגובות (1)

יפה תמשיכייי

31/03/2016 08:19
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך