גולגול^~^
הפרק לא יצא ארוך סורי..
לא היה לי זמן לעלות את הפרק הזה לפני הלימודים שלי לא מהנים במיוחד חיחיחי.
בקיצקוץ אני מקווה שתהנו מהפרק ושתאהבו(ככה רושמים את זה?) אותו.
שבת שלום לכולם!!!

להשתיק את העבר פרק 4

גולגול^~^ 07/02/2014 1283 צפיות תגובה אחת
הפרק לא יצא ארוך סורי..
לא היה לי זמן לעלות את הפרק הזה לפני הלימודים שלי לא מהנים במיוחד חיחיחי.
בקיצקוץ אני מקווה שתהנו מהפרק ושתאהבו(ככה רושמים את זה?) אותו.
שבת שלום לכולם!!!

״עזבי אני ילך אליו,חכו כאן״ אמרתי מהר לפני שהיא תספיק לעשות צעד.
״איב לא״ אמר טום ותפס בידי
״מה לא אני רק ידבר איתו זה לא שהוא יעשה לי משהו״ אמרתי,חחחחח אני סתם משחקת את עצמי קשוחה מבפנים אני מתה מפחד אני מפחדת לבכות מולו מפחדת שהוא יעשה לי משהו מפחדת.
התקדמתי אל מחוץ לקניון למקום שרון הלך אליו,טום קייט וסופי באו אחרי. הלכתי מסביב ונעמדתי מולו.
״ילדה את יכולה לזוז אני רוצה לעבור״ אמר במבט תמים.
״מה אכפת לי שאתה רוצה לעבור,גם אני רציתי שתעזבו אותי״ עניתי לו בקשיחות אבל מתתי מפחד מבפנים.
״תעזבו אותי,ילדה אנחנו מכירים״ שאל אותי במבט לא מבין,אוקי או שהוא שחקן מעולה או שהוא באמת לא זוכר אותי.
״את האמת כן היית חבר שלי,ויום אחד אתה וחברים שלך אנסתם אותי״ הדמעות איימו לפרוץ אבל החזקתי אותם.
״איב זאת את״ שאל אותי במבט מתפלא
״כן זאת אני״ חחח וואו אני ממש מפגרת מה אני בכלל מדברת איתו עוד להכאיב לעצמך נו באמת את ממש סתומה.
״אני לא מאמין איל השתנת״ הוא רציני הוא באמת מדבר איתי כאילו אנחנו חברים שלא נפגשו שנים הוא פאקינג אנס אותי אנס אותי,תכנית הוא לא ממש השתתף באונס רק עמד בצד אבל עדיין זה בגללו וככה הוא מדבר.
״אתה בן אדם רע אני שונאת אותך״ אמרתי לו בדיוק את מה שהרגשתי שאני שונאת אותו.
״איב רגע תני לי להסביר זה לא ככה״
״להסביר את מה,את כל הכאב והסבל שגרמת לי את הפחד את מה להסביר״ עמדתי וצעקתי עליו.
״אני מצטער על כל מה שעשיתי לך לא חשבתי שנפגעת כל כך״ אמר בכזאת פשטות
״אה לא חשבת״ אמרתי בוכה הדמעות יוצאות כמו נחלים מרטיבות לי את הלחיים.
״ אני באמת אהבתי אותך״
״אם אוהבים מישהו לא עושים לו את זה,לא פוגעים בו ככה״
״אני יודע ואני מאוד מצטער על זה״
״אתה באמת חושב שאכפת לי מהסליחה שלך,אני שונאת את המילה אהבה אני לא רוצה להתאהב יותר בחיים והכל בגללך״ אמרתי לו בוכה ומתייפחת פוחת את הלב מוח הבן אדם שאני הכי שונאת בעולם.
״אני לא התכוונתי לזה אני באמת אהבתי אותך אבל..״
״אבל מה אבל מה תענה לי״ קטעתי אותו בצעקה
״חברים שלי שכנעו אותי לעשות את זה אני חא רציתי את זה״
״אם לא רצית את זה לא היית נותן לזה לקרות״
״את צודקת את כל כך צודקת״
״רק שאלה אחת אחרונה יש לך עכשיו חברה״ הייתי חייבת לשאול אותו אל תשאלו אותי למה.
״כן״
״אז בבקשה אם באמת אהבת אותו תשמור עליה ואל תעשה לה שום דבר רע ותנתק תקשר עם החברים האלה שלך שגרמו לך לעשות את מה שעשיית לי אה כן ועוד דבר אל תדבר איתי יותר בחיים מספיק סבלתי בגללך״.


תגובות (1)

אוץ!
נ.ב.
שם מושלם לסיפור!
נ.ב.נ.ב.
אחלה סיפור!

07/02/2014 14:00
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך