גולגול^~^
אני ממש מצטערת שיצא קצר אבל בקושי יש קוראים לסיפור.. בכל מקרה מקווה שתהנו מהפרק

להשתיק את העבר פרק 5

גולגול^~^ 06/03/2014 1104 צפיות תגובה אחת
אני ממש מצטערת שיצא קצר אבל בקושי יש קוראים לסיפור.. בכל מקרה מקווה שתהנו מהפרק

"רגע לפני שאת הולכת אני רוצה להגיד לך משהו"אמר לי רון ותפס בידי,הסתכלתי עליו ואז על היד והוא הבין ושחרר את היד.
"אם את באמת סולחת לי תמשיכי לאהוב תתאהבי כי מי שיזכה בך יהיה הבן אדם עם הכי הרבה מזל והכי מאושר בעולם כולו"
הוא באמת אמר את זה עכשיו אחרי שככה הוא פגע בי הוא מבקש שאני ימשיך הלאה,ולמה אני בכלל עוד אוהבת אותו????
אחרי שהוא הלך סופי רצה אליי,חיבקתי אותה והתחלתי לבכות,לשחרר את כל הלחץ את כל הכאב.
הם לקחו אותי לביתי ונכנסו איתי לבית.
"איב את רוצה שאני ישאר לישון אצלך"שאלה אותי קייט
"לא זה בסר אני רוצה להיות קצת לבד" עניתי וחייכתי חיוך מאולץ
"אוקי אבל אם את צריכה משהו תדברי איתי" אמרה הסתובבה והלכה.
נכנסתי להתקלח להוריד מעלי את כל היום הזה,יצאתי מהמקלחת לבשתי פיג'מה ונכנסתי לישון..
-בוקר-
התעוררתי מצלצול השעון מעורר,צחצחתי שיניים והתארגנתי לבית ספר,לקחתי את התיק והאייפון וירדתי לסלון שתיתי תה ולפתע..שמעתי צלצול בדלת,קמתי לפתוח וראיתי את סופי טום וקייט.
"חחחח מפגרים הפחדתם אותי"אמרתי תוך כדי צחוק
"לא נורא יאללה את באה לבית ספר"אמרה לי קייט תוך כדי שהיא צוחקת גם
"כן,בואו"עניתי ולקחתי את התיק
"את בסדר אחרי אתמול"שאל אותי טום
"כן זה היה קשה אבל התגברתי עליו"עניתי לו עם חיוך,איזה התגברתי ואיזה עברתי אני עדיין אוהבת אותו.
האוטובוס הגיע עלינו עליו ונסענו לבית ספר,כשהגענו הלכנו לכיתה.
טום וקייט ישבו ביחד ודיברו אחד עם השני אני ישבתי במקום שלי וחלמתי קצת.
חשבתי על התלמידים החדשים נורא רציתי לפגוש אותם,מוזר נכון אני לא ילדה חברותית,אף פעם לא רציתי לפגוש ילדים מאז מה שקרה אני לא בוטחת באף אחד.
המורה נכנסה לכיתה וכולם ישבו במקומות שלהם.
"בוקר טוב,התלמידים מישראל יבואו עכשיו תקבלו אותם יפה ותעזרו להם"אמרה
הדלת נפתחה והם נכנסו…


תגובות (1)

תמשיכיי

27/03/2014 22:09
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך