גולגול^~^
טוב אז בגלל שיום שישי היום אז העלתי פרק יחסית ארוך..לא יודעתת אם הוא יצא ארוך אבל אני מאוד אוהבת אותו.. זהו תודה לכל מי שקורא ושבת שלום!

להשתיק את העבר פרק 8

גולגול^~^ 28/03/2014 1158 צפיות אין תגובות
טוב אז בגלל שיום שישי היום אז העלתי פרק יחסית ארוך..לא יודעתת אם הוא יצא ארוך אבל אני מאוד אוהבת אותו.. זהו תודה לכל מי שקורא ושבת שלום!

ישבתי על אחד הספסלים מחבקת את רגליי וממשיכה לבכות…
דניאל שכנראה לא ויתר והמשיך לרוץ אחרי הגיע והתיישב לידי.
"את מוכנה להסביר לי למה דפקת עכשיו את הריצה של החיים וברחת מהבית שלי עם דמעות"שאל אותה דניאל עוד מתנשף מהריצה
"אני מאוד מצטערת באמת לא התכוונתי, אתה יכול לחזור לבית שלך" אמרתי לו אבל לא רוצה שהוא ילך רוצה שהוא ישאר ויחבק אותי.
"ממש לא אני נשאר כאן ואת תסבירי לי למה ברחת ככה מהבית שלי" אמר או החליט
"וואו דניאל תירגע אני לא חייבת לך שום הסברים"
"נכון את לא חייבת לי הסברים אבל אני דואג לך ומאוד רוצה לדעת למה ברחת ככה עם דמעות" אמר ונרגע קצת מהטון הקודם שלו
"אתה בטוח שאתה רוצה לדעת" שאלתי אותו בזמן שאני מרימה את הראש ומנגבת את הדמעות.
"כן אני רוצה לדעת" אמר וחיבק אותי
טוב אז ככה לפני 4 שנים היה לי חבר קראו לו רון,הלכתי איתו יום אחד לסיבוב וקרה מה שקרה והוא וחברים שלו אנסו. לא מזמן פגשתי אותו ואמרתי לו לא להתקרב אלי יותר,ואז באתי אליך וראיתי אותו,את רון זה שאנס אותי עם חברים שלו כשהייתי בת 12" סיימתי לדבר ממשיכה לבכות ודניאל מחבק אותי חזק.
דיברנו עוד קצת ודניאל ליווה אותי לבית נפרדתי ממנו,נכנסתי לבית והתקלחתי,הייתי חייבת לנקות מעלי את כל היום הזה.
לבשתי פיג'מה ונכנסתי לישון.
-נקודת מבט דניאל-
ליוויתי את איב לבית וחזרתי לבית שלי פתחתי את הדלת התקרבתי לרון והתחלתי להרביץ לו.
"דניאל מה יש לך אתה מוכן להסביר לי" אמר רון בזמן שהוא מנסה להדוף את דניאל.
"מוכן להסביר את מה" צעקתי עליו והמשכתי להרביץ לו.
"למה אתה מרביץ לי מה עשיתי" השבי רון
"למה אני מרביץ לך כי זה מגיע לך דווקא איב הילדה היחידה שהתאהבתי בה דווקא אותה אתה מכיר דווקא אתה הוא זה שהרס לה את החיים דווקא אתה אח שלי"
"אז אני מבין שהיא סיפרה לך" אמר לי רון
"כן היא סיפרה לי" השבתי לו בעוד שנינו מתיישבים על הספה
"זה בסדר אתה יכול להרביץ עוד זה מגיע לי" רון אמר
"כן אני יודע שזה מגיע לך אבל חבל לבזבז עליך את הכוח,אני לא מבין למה עשית את זה ועוד היא הייתה חברה שלך,היא הייתה רק בת 12 פאקינג בת 12" צעקתי וקמתי מהספה בועט בה חזק כמה שאני יכול.
"אני יודע ואני ממש מצטער על זה,זה באמת עושה לי רע לחשוב שעשיתי את זה תאמין לי" אמר לי מנסה להרגיע אותי
"תאמין לי,מצטער, זה מה שיש לך להגיד לי, אתה יודע איך היא רצה כמה היא בכתה, אתה יודע שבבית ספר היא בקושי נמצאת עם חברים כי היא דוחה את כולם אתה יודע כמה כאב גרמת לה,הדבר שאני הכי רוצה בעולם הוא לפוצץ אותך במכות שתרגיש מה גרמת לה איזה כאב איזה סבל" אמרתי ובכלי לחשוב בכלל נתתי לו בוקס בפנים הוא נפל על הריצפה והתחלתי לבעוט לו בבטן כמו שמוגע, לא האמנתי שאח שלי זה שתמיד היה המגן שלי עשה דבר כזה לא האמנתי.
רון קם והתחיל לצעוק עלי.
"אתה יודע כמה לי זה כואב אתה חושב שלא אכפת לי, אתה יודע שמאז מה שקרה לא נגעתי באף בחורה חוץ מנטע( חברה שלו) וגם הכי הרבה שנגעתי בה זה נשיקה לא יותר מזה, אתה יודע כמה אני מתבייש במה שעשיתי אתה יודע כמה פעמים ניסיתי להתאבד בגלל זה כמה חתכתי בגלל זה.
בגלל כל הביריונות שעברתי עשיתי לה את זה, זה היה או לעשות את זה או שאני כבר לא הייתי כאן היום, הילדים שגרמו לי לעשות את זה , גרמו לי סבל הם היו מרביצים לי מקללים יורקים מאשימים בהכל יורדים עלי מה הם לא היו עושים לי" סיים להגיד את הכל ונפל על הספה קובר את ראשו בשתי ידיו ומתחיל לבכות.
"אז למה לא אמרת כלום היית חוזר לבית ואומר שנפלת בזמן ששיחקת כדורגל,למה לא סיפרת לאמא כלום, למה לא אמרת למישהו שיטפל בהם" צעקתי עליו.
"אתה רוצה לדעת למה אני יגיד לך, כשאמרתי להם שאני יגיש שזה מה שהם עושים לילדים הם תפסו אותי וקשרו אולי לכיסא והרביצו לי מכות שאתה לא יכול לדמיין הם אמרו שאם אני יגיד למישהו הם יהרגו אותי ואני האמנתי להם ידעתי שהם מסוגלים לעשות את זה,ומאותו יום שהבאתי להם את איב הם עשו בה מה שהם רצו זרקו אותה ואותי עזבו בשקט,יותר לא שמעתי מהם" סיים לדבר ועלה לחדרו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך