שלגי
איזה כיף!! זה סיפור ראשון שלי ואני ממש מתרגשת,אני פוחדת שלא תאהבו,אז כן מקווה שתאהבו אשמח לתגובות עוד מעט ממשיכה

להשתנות-הקדמה

שלגי 03/08/2014 822 צפיות 5 תגובות
איזה כיף!! זה סיפור ראשון שלי ואני ממש מתרגשת,אני פוחדת שלא תאהבו,אז כן מקווה שתאהבו אשמח לתגובות עוד מעט ממשיכה

"אם תלמד לתת כמו שאתה לוקח, אם תדע להקשיב לפני שתתווכח, אם תשקול שנית בטרם תתרתח, אם לעיתים תוותר ותהיה זה שסולח, אם תשתדל מעט גם אחרים לשמח, אם תזכור שהסבלנות עוזרת לנצח אז תדע סוף סוף וידעו כולם- שגדלת באמת ובגרת בן אדם"רבי קיפלינג
ניל כהן-ילדה בת שבע עשרה עם עניים חומות ושיער חום מתולתל ילדה מקובלת עם כישרונות של מלאך אך לפעמיים הכישרונות הם החיסרון שלה למצוא את האני הפנימי שלה הניסיון הקודר להיות מקובלת הורג את הילדה המצחיקה התומכת והחמודה שמסתתרת בתוכה היא יכולה להיות הבן אדם הכי מרושע אפילו למשפחה שלה ואפילו לאח שתמך בה כל הדרך אפילו שהוא ההפך הגמור ממנה התאום שלה,יש לה שני חברות טובות שאיתם היא חולקת את כל הסודות חוץ מסוד אחד תאיר ואורין,היא לא ילדה שמזניחה את הלימודים היא יודעת שהלימודים הוא ערך חשוב להמשך הדרך.

איתמר כהן-בחור בן שבע עשרה מדע ביוני לימודים משפחה ושני החברים הכי טובים שלו הם לפי דעתו הדבר שצריך יש לו שיער מתולתל שגולש אל עיניו עיניים חומות דבש הוא שזוף אך צריך לעבוד על השרירים שלו,בחור עם אופי מושלם מאז תאריך הולדתו הוא מכבד כל בת ובן והוא טוען שכל אחד בוחר את היעוד שלו בחיים וצריך לכבד את זה יש לו סוד משותף עם ניל שהם נשבעו שהם לעולם לא ייספרו.

יאנה כהן-אם לשתי ילדים איתמר וניל,עובדת בחברת נדל"ן מצליחה בת 37 שיער בלונדיני ועיניים חומות נראית רוסיה אך היא מרוקאית.

דוד כהן-אב לשני ילדים שהם חייו עובד בחברת הייטק ורוב הזמן אינו מבלה בבית בן 42..
"בידינו להחליט כמה אור יהיה בעולם השמיים שמיים לה' אבל והארץ נתן לבני אדם אתה יכול לעשות ממנו גן עדן ואתה יכול לעשות ממנו גיהינום זה תלוי בך אתה יכול להגדיל את האור מאוד או להפוך אותו לפנס קטן" הרב קרליבך

תאיר אמסלם-נערה מתבגרת בת שבע עשרה כל החיים שלה משולבים עם אהבה ילדה רגישה ורומנטית ,מתלבשת חשוך אך טוענת שאינה פרחה עיניים ירוקות ושיער שחור שילוב מנצח היא לא שמנה ולא רזה ויש אצלה תסמינים לאנורקסיה,היא טוענת שהיא תמות רזה היא לא מוכנה להשמין היא חושבת שבנים יותר נמשכים לבנות רזות מאשר לשמנות.

אורין ברמן-ילדה בת שבע עשרה עיניים כחולות ושיער ג'ינג'י נמשים ושפתיים ורודות ספרדייה ומרוקאית שילוב מושלם היא ילדה שצוחקת מכל דבר אפשרי אך הדבר שמצחיק אותה בעיקר הוא קטע רומנטי כלומר נשיקה חיבוק או אפילו התאהבות היא מכורה לאכול שאמה עושה ולאכול של מקדונלס המאכל האהוב עלייה הוא גלידה.

טאינה קסלר-ילדה בת שבע עשרה עיניים ירוקות ושיר בלונדיני שייניים לבנות אך משקפיים לעיניה מחבבת את איתמר,מאמינה בחייזרים וטוענת שהם יכולים בכל רגע לנחות על כדור הארץ היא חושבת שנשיקות זה פתטי ולא רציני,חברה טובה של איתמר ומסתובבת איתו בחבורה.

ליאור בימרוא-נער בן שבע עשרה מקסים ביופיו הפוני החום שמחסה את עיניו או העיניים הכחולות שזוהרות בחושך או בכלל השפתיים הוורודות המנופחות שיפות בכל מצב או האופי החמוד שתומך ולא משתנה אוהב נערות קשות להשגה ולא בנות שרצות אחריו חבר טוב של איתמר ילד ממשפחה טובה לא מעשן ולא שותה.


תגובות (5)

צר לי להגיד לך שמה שכתבת פה לא קריא. שמת פסיקים לעיתים נדירות, ובמקומות האלו דווקא היה צריך לשים נקודות. נקודות שהן לא חלק מ"שלוש נקודות" לא שמת בכלל.
אז כן, זה נראה נחמד. אבל אני לא ממש מבינה מה קראתי.

03/08/2014 14:37

    שמתי לב שיש לך גם בעיה עם מילות קישור. את שמה מילים לא מהסוג הנכון כקישור, וזה נשמע פשוט לא הגיוני. דוגמא: "היא לא שמנה אך היא רזה ויש אצלה תסמינים לאנורקסיה". המילה "אך" שם שגויה. המילה הזו מביעה ניגוד, ולכן היא מיותרת – הרי ברור שלכולנו שהיא לא יכולה להיות גם שמנה וגם רזה. אם היית מנסה לומר שהיא לא שמנה ולא רזה, אז השימוש במילה הזאת היה נשמע הגיוני. בכלל, לפי דעתי לא היית צריכה להזכיר בכלל את המילה "שמנה". רק לומר שיש לה תסמינים של אנורקסיה.
    אני מקווה שהייתי מובנת…

    03/08/2014 14:46

    והערה לעתיד (אני פשוט נורא רוצה לעזור לך, שלא תחשבי אחרת :)
    רווח אחרי פסיקים ונקודות.

    03/08/2014 14:47

אוקיי שמתי לב!
תודה שאמרת לי אני ישנה,מקווה שתקראי את המשך הסיפור:)

03/08/2014 14:42

תמשיכיי

03/08/2014 15:04
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך