כי רוני זה שמי (:
מקווה שאהתבם את הפרק (-:

להתאהב באויב-עונה 2- פרק 7

כי רוני זה שמי (: 01/12/2013 988 צפיות 3 תגובות
מקווה שאהתבם את הפרק (-:

מבוכה שררה בינה לבין פיטר.
לא יכלו יותר להסתכל אחד לשני בעיניים.
אנה, רק רצתה אותו בחזרה לידה. אבל חששה שילך שוב, שיעזוב אותה.
ושהפעם הפרידה תהיה קשה אפילו יותר.
היא עמדה בחצר ביתם הקטנה. הגשם מרטיב את בגדיה, את גופה הלבן והצר.
הגשם לא חדל לרדת.
—-
פיטר ישב בביתו הקטן על השטיח ושיחק עם איזבל הקטנה.
"איפה אנה?" חשב לעצמו.
לאחר עוד כמה דקות של משחק נרדמה איזבל הקטנה בין ידיו. הוא הרים אותה בעדינות ושם אותה בלול שלה.
הוא יצא מהבית והביט באנה העומדת בגשם, והדמעות זולגות על לחיה.
גופו התקשח. "מה לעזעאל היא עושה?" מלמל לעצמו והחל מתקדם לעברה.
"אנה?" שאל אותה. היא הסתובבה אליו. רטובה מכף רגל ועד ראש. עיניה אדומות, ודמעות חמות ומלוחות זלגו על לחיה. מתערבבות עם הגשם אשר ירד בחוזקה וללא הפסק.
"אני מתגעגעת למחנה המעצר בעתלית" אמרה בשקט. "אני מתגעגעת אל מה שהיה בנינו שם" המשיכה ואמרה. "אני מתגעגעת אלייך פיטר" לחשה וקול יבבה יצא מפיה.
"אבל אני מפחדת" אמרה בשקט. "אני כל כך מפחדת" גופה "נזרק" על גופו ואגרופיה החלו מכות בחזהו.
"למה היית צריך לעזוב? להשאיר אותי לבד לטפל בילדה של שתינו. בלעדייך" הבכי התגבר.
"ואז.. ואז אתה בא ואומר לי שאתה אוהב אותי ושאנחנו צריכים לעזוב" בכתה. אגרופיה לא חדלו להכות בחזהו.
"למה עשית את זה פיטר?" הבכי התגבר.
פיטר ליטף את פניה, ואגרופיה חדלו להכות בחזהו. "אני מצטער" אמר בשקט. "לא רציתי לעזוב. הייתי חייב" אמר והמשיך ללטף את פניה. עיניה פגשו בעיניו. "למה?" מלמלה והדמעות המשיכו לזלוג.
"אחי חלה שוב.." אמר בשקט. "אני ניסיתי להרוויח כסף. השאלתי מכמה אנשים והבטחתי שאני אחזיר להם את החוב" אמר בשקט, עדיין מלטף את פניה.
"לא הספקתי להחזיר להם את החוב, והם איימו עליי שאם לא אחזיר את החוב עד תאריך מסוים, אני וכל החשובים לי הולכים לסבול" קולו רעד מעט.
"לא החזרתי את הכסף כי לא מצאתי דרך להרוויח אותו בחזרה" אמר ובלע את רוקו.
"אז החלטתי שאנחנו לא יכולים להסתכן ולהשאר בארץ." אמר.
"למה לא סיפרת לי מההתחלה?" לחשה בשקט. הפעם היא זאת שליטפה את פניו.
"לא רציתי להדאיג אותך יותר מדי אנה." אמר והביט לעיניה החומות.
"אני בחיים לא אעזוב אותך ואת איזבל שוב" אמר "לעולם" אנה עמדה על קצות אצבעות רגליה כדי להגיע לשפתיו של פיטר, ונישקה אותו.
נשיקה מלאת תשוקה, אהבה, פחד.
נשיקה כל כך מדהימה.
נשיקה של אוהבים.
——–


תגובות (3)

מושלםםםםם תמשיכייייייי

01/12/2013 04:20

תמשיכיייייייייייייי יאו זה מושלםםםםםםםםם

01/12/2013 06:02

תמשיכיייי

01/12/2013 07:03
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך