כי רוני זה שמי (:
מממ.. אחריי הרבה זמן, פרק חדש! D:

להתאהב באויב / פרק שלישי / -עונה 3-

כי רוני זה שמי (: 18/03/2014 937 צפיות 2 תגובות
מממ.. אחריי הרבה זמן, פרק חדש! D:

אנה הודתה לאלכס ויצאה מהרכב, מביטה בבית המוכר.
היא התחילה מתקדמת אל עבר הבית, נעמדת מול דלת הכניסה בחשש.
היא פתחה את דלת הבית והביטה בפיטר שוכב על הספה ומביט בתקרה.
כאשר שמע את דלת הבית נפתחת, קם מהספה והביט באנה בצער.
"אנה"
"לא" חייכה אליו חיוך עצוב, הדמעות זולגות על לחייה.
"אם הרסת את המשפחה הזאת, עזבת את הילדה שלך, ובגדת.. בגדת בזאת שאהבה אותך כל כך.. שבזמן שהיית עם אחרת היא שכבה במיטה ובכתה וחשבה מה אתה עושה, איפה אתה, מה איתך.. כנראה שאותה האישה איתה שכבת, הייתה שווה את כל זה, נכון פיטר?"
שאלה אותו בכעס מהול בעצב.
"אנה זה לא ככה-"
"כמה פעמים פיטר?" המשיכה לתחקר אותו, מבט עיניה כאוב.
"5 פעמים.. אבל באמת שלא היה משהו מעבר לסקס אנה.." אמר, מבטו מצטער.
"טוב" אמרה, עיניה אדומות והדמעות זולגות על לחיה.
היא הלכה לחדרה של איזבל, לקחה אותה בידיה והתחילה מאכילה אותה.
לאחר שאיזבל סיימה לאכול, שמה אותה על השטיח ונקתה את השולחן, שמה את הצלחת בכיור.
באותו הזמן, פיטר שכב המיטה בחדר שלו ושל אנה, וחשב לעצמו כמה הוא מגוחך ועלוב, איך הוא יכל לבגוד באחת שלו..
המחשבות לאט לאט עברו אל האישה איתה בגד באנה, הדס.
הוא חשב כמה יפה היא, ועל כל הפעמים אשר הם עשו אהבה.
הוא שיקר לאנה, זה היה מעבר לרק סקס. הדס הייתה אהבת נעוריו בגיל צעיר יותר, אשר נפרדו מסיבות מסובכות.
כאשר היה עם הדס אנה בכלל לא הייתה במחשבה שלו.
אבל.. הוא אהב את אנה, מאוד.
הוא היה קרוע.. קרוע בין הדס לאנה.
אנה נכנסה לחדר, הביטה בו בעיניים אדומות מהבכי, ושאלה אותו: "זה היה יותר מסתם סקס, נכון פיטר?" פיטר הביט בה. הוא ידע כמה היא חכמה, וכמה היא יודעת לפענח אותו בצורה שאף אחת לא יודעת, אפילו לא הדס.
"נכון" לחש, דמעה חמקמקה זלגה על לחיו בעצב.
מבטה היה פגוע ואף מאיים.
"אתה מוזמן לחזור אליה" לחשה בכעס. "כאן אתה לא תקבל אהבה יותר. בחיים. אתה את האמון שלי אבדת פיטר. ואני שונאת אותך. אתה עזבת את הילדה שלך, את זאת שאהבה אותך ורק חכתה לרגע שתראה שוב את פנייך.. לטובת מישהי אחרת. אז אתה מוזמן לחזור למישהי האחרת הזאת"לחשה והדמעות שבו וזלגו על לחייה.
"הפיטר שהיה במחנה המעצר כבר לא קיים" לחשה. "אני איבדתי אותו, ואני מתכוונת לחזור לארץ. לא משנה כמה סיכון זה יהיה" לחשה.
"כי איתך, אני לא יכולה להיות באותו המקום" אמרה בשנאה ויצאה מהחדר, מתוסכלת ועצובה. משאירה את פיטר המום.
"אני מצטער אנה" לחש לעצמו, והדמעות החלו זולגות על לחיו.
———–
עבר שבוע, אנה כבר בישראל עם איזבל, ופיטר עזב גם את הבית החמים שלהם וחזר אל הארץ, אל הדס.
לאן אנה תלך?


תגובות (2)

תמשיכיי

18/03/2014 18:11

אני יודעת שלא תתייחסי לתגובה הזאת אבל בכול מקרה, את יכולה בבקשה להמשיך את הסיפור

16/04/2014 19:38
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך