טולי
אז ככה... מקווה שאהבתן את הדבר הזה שאני קוראת לו סיפור... ו.. זהו... יום שני יש לי מתכונת בביולוגיה אז אני לא יודעת עם מחר אני אעלה פרק.. יום שלישי שבועות אתן קולטות?!!!! חחחח יאללה נסיכות אוהבת מלאא!!!

להתחיל מחדש במקום חדש ♥- פרק 11

טולי 31/05/2014 2026 צפיות 22 תגובות
אז ככה... מקווה שאהבתן את הדבר הזה שאני קוראת לו סיפור... ו.. זהו... יום שני יש לי מתכונת בביולוגיה אז אני לא יודעת עם מחר אני אעלה פרק.. יום שלישי שבועות אתן קולטות?!!!! חחחח יאללה נסיכות אוהבת מלאא!!!

נקודת מבט תגל:
"שלום אני תגל אמסלם, קבעתי תור לבלש ניסן" אמרתי לפקידה בחיוך לחוץ. לחצתי על ידו של אושר והוא חיבק אותי מהצד.
"אני פה" הוא אמר ונישק את כתפי. זה הרגיש כל כך נכון. אני והוא.
"שבו חמודים אתם תיכנסו מיד" היא אמרה בחיוך סובלני והלכנו להתיישב על הכסאות ליד הדלת של הבלש.
"תגל אמסלם?" אחרי כמה דקות יצא אדון מבוגר מכובד וקרא בשמי.
"זאת אני" אמרתי ונעמדתי.
"בואו חמודים" הוא אמר כשקלט את אושרי.
התיישבתי מול השולחן הגדול. היה עליו מחשב בעל מסך דק, כלי כתיבה, מחברת, תיקיות בצד.
עומרי התיישב בצד השני שלי, שכחתי שהוא כאן בכלל.
הבלש התיישב מולינו בחיוך
"כן תגל מתוקה, במה אוכל לעזור לך ?" הוא שאל.
"ההורים שלי אני רוצה למצוא אותם" אמרתי בשקט אבל בברור.
"בטוחה. לא פעם ולא פעמיים מצאתי לילדים את הוריהם והם נפגעו. האם את בטוחה?" הוא שאל בדאגה והתקרב אלי השולחן בעזרת הכיסא.
"כן" אמרתי ברצינות.
"אוקי. תמלאי את הטפסים בנוגע למה שאת זוכרת מהם" הבלש אמר והושיט לי תפסים.
"הבלש ניסן" התחלתי לומר אבל הוא הרים את ידו שאפסיק לדבר
"קראי לי ניסן.. אין צורך ברשמיות" הוא אמר בחיוך, הנהנהתי בראשי.
"ניסן, אני לא מכירה אותם. הם נטשו אותי לאחר שנולדתי." אמרתי בשקט.
"זה יהיה יותר מסובך אבל לא בלתי אפשרי. כל דבר אפשרי בחיים הללו, זכרי זאת" הוא אמר.
"תמלאי את הטפסים האלה שיהיה לי דרך ליצור איתך קשר" הוא אמר והושיט לי דף של פרטי קשר.
"כמה זמן זה יקח לך?" אושר שאל.
""זה יכול לקחת שבוע, שבועיים, חודש או חודשיים, שנה או שנתיים אבל יש מקרים שאי אפשר למצוא אותם" הוא אמר והוריד את המשקפיי הראיה. הוא אדם בערך בן 50 הוא נראה חכם. לפי הספרים מאחוריו הוא פילוסופי מאוד כי רוב הספרים של הפילוסופים הגדול ביותר. הוא גם קורא ספרי מדע. יש לו תעודות יושר על הקירות, תעודות הערכה.
"אני לא אוהב את השאלה אבל תגל מתוקה" ניסן פנה אליי והעיר אותי מהמחשבות.
"כן?" שאלתי בנימוס.
"יש לך איך לשלם?" הוא שאל, שכחתי לדאוג לכסף. כל הכסף הלך על כל הבגדים שלי וכרגע אין לי עבודה.
"אל תדאג לכסף אני אשלם" אושר התערב.
"תשקיע את כל המשאבים שלך אני משלם על הכל. רק תמצא אותם" אושר אמר וחייך אלי.
"אני חייבת לך" אמרתי לאושר כשיצאנו מהמשרד.
"תאמיני לי להחזיק לך ביד יום שלם, לראות אותך מחייכת שווה לי הכל" אושר אמר בחיוך מתוק.
"יאללה בואי" אושר אמר ומשך בידי.
"לאן משוגע?" צעקתי וצחקתי בו זמנית.
"לקניות" הוא צעק…. פעם ראשונה שאני רואה גבר שרוצה לקחת אותי לקניות… יותר משוגע ממני אני נשבעת.

"אושר זה יפה לי?" שאלתי כשמדדתי את החולצה המיליון להיום… כלום לא יפה לי!!
"כן!!" הוא אמר בחוסר סבלנות, עומרי עמד בצד משועשע מהסיטואציה.
"תגל אולי תמדדי את הבגדי ים?" אושר שאל והושיט לי בגד ים שחור.
"ממש לא" אמרתי ונכנסתי לתא. החלפתי לבגדים שלי.
"טוב אז אנחנו לוקחים את כל זה?" אושר הצביע על הערמת בגדים שבתא.
"לא, אנחנו לא לוקחים כלום" אמרתי בעצבים.
"למה?" הוא שאל מופתע.
"כי הכל מכוער עליי" אמרתי בהתלוננות.
"הבנתי…" אושר אמר והרים את ערמת הבגדים ושם על הקופה, אפילו המוכרת הסתכלה עליו כאילו הוא משוגע.
"אתם מקבלים כרטיס אשראי?" אושר שאל והוציא כרטיס אחד, המוכרת הנהנה ולקחה את הכרטיס.
"מה אתה עושה?!" שאלתי בהלם.
"קונה לך מתנה" אושר אמר והכניס את הבגדים לשקיות.
"אבל אני אמרתי לא" אמרתי בחיוך… לא יודעת אפילו למה חייכתי.. אולי כי הוא מצחיק אותי.. אני מרגישה בטוחה איתו.
"נוו… כשבת אומרת לא זה אומר כן" אושר אמר ולקח שקית נוספת.
"מי אמר לך את השטויות האלה?" שאלתי בגיחוך כמה זה נכון לפעמים
"בן, אבא, סבא, אדם, עומרי ואפילו שיר" אושר אמר וספר על האצבעות כמה זה.
"חמישה אנשים אמרו לי את זה" אושר אמר בהתלהבות.
"אתה דפוק" אמרתי תוך כדי שאני צוחקת למראו המגוחך של אושר עם כל השקיות.
"אדוני זה יוצא 1200 שקלים" המוכרת אמרה וסידרה את החולצה בצורה די חושפנית אפשר לומר, זה עצבן אותי ברמות… כאילו אם אני הייתי חברה שלו.. היא אשכרה מתחילה איתו מולי.
"תחייבי" אושר אמר לה בלי להתייחס אליה בכלל.
"תודה חיים שלי" אמרתי בחיוך וחיבקתי את אושר. שתלמד הוא שלי. כלומר לא שלי שלי… כאילו כן.. עזבו.
"יאללה בואי נסיכה" אושר אמר, הכניס את הכרטיס למגן של האייפון שלו, שם את האייפון בכיס והרים חלק גדול כמעט את כל השקיות ויצא איתי מהחנות. עומרי? מאחורה מסתכל ואוכל את הלב… שייחנק עם הלב שלו מצידי. הוא שיחק בי.


תגובות (22)

הםם כאלה מושלמים ביחדד!!
אושר ותגל לנצח!!
אהובה תפסיקי לזלזל בעצמך זה מושלםםםם
תמשיכיי כשאת יכולה3>

31/05/2014 16:52

אושר ותגל פורבר אנד אבר עד הקבר ומעבר!!
פרק מושלםם אהובתייי
הלוואי אחמ אחמ (את יודעת מי) יקנה לי כמות כזאת של בגדים חחחחחחח
מאוהבת לך בצורהה והסיפור שלך מושלםםם
ותפסיקי לזלזל בעצמך ובכתיבה שלך כי את מוכשרת!!
אוהבת מלאאא

31/05/2014 17:02

אני כל כך אוהבת את תגל ואושר אבל מצד שני אני כל כך מרחמת על עמרי :-(
פרק מדהים אהובתי❤️

31/05/2014 17:22

אני באותה דעה של עוד אחת היא קראה לי את המחשבות

31/05/2014 17:23

דיר גאד…

31/05/2014 17:24

    יש לך עוד הערות עוקצניות? לא שאני אבין מה זה עזר לך לרשום את זה?

    31/05/2014 17:34

ריבר, אני לא מבינה מה הבעיה בסיפור. זה לא שהוא כתוב כמו תסריט או עם הכפלת אותיות מטופשת, הוא לא הז'אנר שאתה אוהב אז אתה לא חייב לקרוא, אבל מעניין אותי למה אתה ממשיך להגיב על משהו שאתה לא אוהב.
לטולי, הסיפור עצמו גם לא כל כך בז'אנר שלי אז אני לא ממש קוראת אותו [סורי!] אבל ניסיתי את הפרק הזה. כתוב טוב+, אני אוהבת את סגנון הכתיבה שלך~ אבל משפט אחד שאני זוכרת שהציק לי זה "כן תגל מתוקה מה את רצונך?"
טוב, בטח האת מה רצונך לא תכננת לעשות, אבל מילא.
בנוסף, משפטים כאלה רצוי לפרק בעזרת פסיקים. "כן, תגל מתוקה, מה [את] רצונך?" [פשוט לא רציתי למחוק את האת. לא יודעת למה.]
את מבינה, זה משפט פשוט [שמני!] אמנם, אבל "תגל מתוקה" זה תמורה, ותמורה מופרדת מהמשפט עם פסיקים. [או שזה מורכב ותגל מתוקה זה הטפל? לא יודעת, אני ממוצע 70-80. אל תשפטי אותי] ככה לגבי רוב המשפטים שנכתבים ככה.
ובכלל, מה רצונך או מה את רוצה\תרצי איכשהו פחות מתאים לסיטואציה לפי דעתי. הוא לא משרת או משהו, הוא בלש והיא נותנת לו קייס. לדעתי המשפט "במה אוכל לעזור" יותר מתאים לעניין, אבל אולי זה רק אני? בכל אופן, נראה לי זה היה עובד שם טוב יותר.
בכללי אני ממש אוהבת את הכתיבה שלך ואם הסיפור היה לטעמי הייתי קוראת, אבל אני פשוט לא מתה על סיפורים כאלה משום מה~ [או שזאת רק אני והחוסר אהדה לשמות ישראליים? i don't know!] בכל זאת בהצלחה לך איתו.
ויש לך קוראות מדהימות! אתן כאלה מתוקות~ למה אני לא מצליחה לעקוב אחרי סיפורים בהמשכים~ טיפשה שכמותי~~~

31/05/2014 17:51

    אני לא מאמינה שרוב התגובה הזאת מדברת רק על משפט אחד. כמה משעמם לי בחיים?

    31/05/2014 17:53

    חחחחחחחחחחחח הרגת אותי, עאלק כמה משעמם לי בחיים.
    יכול להיות שזה סיפור לא לטעמך אבל הוא באמת יוצא דופן לכי תקראי את הפרק הראשון, תנסי מקסימום לא תאהבי מה יש לך להפסיד?

    31/05/2014 17:59

    ניסיתי, אהבתי בכללי אבל לא ממש התחברתי או משהו. אין לי באמת בעיה לקרוא ואני יודעת שהוא יוצא דופן. הוא גם כתוב טוב, אבל פשוט לא התחברתי כל כך ^^"

    31/05/2014 18:02

    לאיזה סיפורים את כן מתחברת? (טול אהובתי סורי שהפכתי את הסיפור לצ׳אט שאלה אחרונה ואני עפה מפה)

    31/05/2014 18:03

    סי, סורי טולי~ לא נספים כאן יותר~ ולגבי סיפורים… לא יודעת, האמת. אין לי באמת מושג ואני מניחה שזה לא תלוי בכלום. אותו דבר מוזיקה אצלי, לא שאני אוהבת סגנון מסויים, מה שאני שומעת ונשמע לי טוב אני אוהבת~ אבל אני מניחה שאני נהנת יותר אם יש רוצחים, סדיסטים, פסיכופתים, פנטזיה ודברים אחרים מהסוג הזה, שאין בחיים האמיתיים או שיש פחות ולא נוגע לי [למה מוריארטי לא אמיתי *אין צדק*]

    31/05/2014 18:07

    זה בסדר חח תתנחלו פה ותהפכו לצאט אין לי בעיה…
    חיזה.. תודה שתיקנת אותי אפילו לא שמתי לב למשפט בכלל ותיקנתי למשפט שלך הוא יותר טוב… אני אשים יותר לב לפסיקים.
    אני שמחה שאת אהבת את הרעיון כי אני יודעת שאת לא מתחברת לסוגים כאלה של כתיבה אז תודה, חשוב לי מאוד.
    יובל וליזה תודה על הכל באמת♥♥

    31/05/2014 19:06

    אין בעיה~ אני תמיד שמחה לתקן אנשים כילדה המעצבנת שאני~ ועצה קטנה, כדאי לקרוא את הפרק לפני שמפרסמים ^^ את יודעת, לבדוק שגיאות או משפטים שיכלת לנסח יותר טוב, או שאם יש חלק שלא נחוץ או משהו… יא נואו, תמיד רצוי לעבור שוב.
    איזו חמודה~ את לא אמורה להודות לי על הכל, אני לא קוראת קבועה או משהו >\\\<

    31/05/2014 19:10

    עדיין קראת את הפרק, תיקנת אותי על השגיאות שלי ולא אמרת את זה בקטע של לפגוע בי אז זה שונה לגמרי, בגלל זה אני מודה לך.
    את מתקנת אותי בלי לפגוע שזה משהו שלא כולם מסוגלים לעשות.
    תודה ענקית.. כי אני כן יודעת לקבל ביקורת, אבל תלוי איך יכתבו אותה. אם יכתבו אותה בתור עקיצה או לפגוע אני לא מתייחסת אבל עם יסבירו לי את הטעות כמו שאת הסברת, אני לוקחת ללב את הביקורת ומנסה לתקן.
    אז תודה שוב!!

    31/05/2014 19:14

    אם* יסבירו [סורי ><, חייבת לתקן! אני כמו פיות ששופכים מולן סוכר או מלח, אני חייבת לעצור ולספור גרגיר גרגיר~]
    אם-מילת תנאי
    עם-ביחד עם מישהו\משהו
    ואין בעיה~ תיקנתי רק משפט אחד~ כל הדבר הזה רק על משפט אחד~ אני חופרת מקצועית~
    וזה טוב שאת יכולה לקחת ביקורת, לי למשל זה ממש קשה וזאת חרא תכונה אצלי ^^"

    31/05/2014 19:19

אושר ותגל לנצח❤️❤️❤️ את סופרת מושלמת באתר :))))

31/05/2014 17:56

נושיםםםםםםםםםםםםםםם שלייייייייייייייי אני אוהבת אותכם הלוואי תהיו ביחדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד
ועומרי תאכל ת'לב
תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

31/05/2014 18:17

יואוווו מושלמיייי
תגל ואושר מושלמיייים תעשי שיהיו ביחדדדד ו*לא* יפרדו אני חוזרת •לא• יפרדוווו
הן כאלה מהממים ביחדדדדדד דייייייייי אושררררר אהוביייייי בעלייייי
עומרי תיחנק בקבר יאידיוטטט אמןןןןןןן חחחחחחח
תמשיכיי. יפה שלייי

31/05/2014 20:58

אמאא אין יותר מושלםם מזהה תמשיכייי!!
ומסכן עמרי אבל שיסבול בשקט אני דווקא אוהבת את אושר!
תממשיכייי!!

31/05/2014 20:59

מושלםםםםםםםםם
תמשיכי!!♥

31/05/2014 21:07

מושלםם

31/05/2014 21:42
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך