טולי
דרך אגב אתמול חדשה העלתה את החלק האחרון של הפרק המשולב.. מקוות שאהבתן את הספיישל!! אוהבת מלאא :*

להתחיל מחדש במקום חדש ♥- פרק 15

טולי 05/06/2014 2358 צפיות 13 תגובות
דרך אגב אתמול חדשה העלתה את החלק האחרון של הפרק המשולב.. מקוות שאהבתן את הספיישל!! אוהבת מלאא :*

נקודת מבט תגל:
אחרי שלושה ימים מעייפים ומתישים סוף סוף הבייתה!!
בסופו של דבר החלתי לקרוא לפנימיה בית.
"שלוום בית!!" אני ושיר צעקנו כשנכנסנו לחדר.
"יאללה נפרק?" שיר שאלה והנהנתי בראש.
"אני לא מאמינה שלקח לי שלוש שעות לפרק את המזוודה" שיר אמרה בהלם.
"לקח לך ארבע שעות רק לארוז מה ציפית?" שאלתי בגיחוך.
"אני סחוטה מעייפות" שיר התלוננה, הסתכלתי בשעון השעה הייתה שבע בערב.
החלפתי לטרנינג שחור ונעלתי את הוואנס שלי. יצאתי מהחדר משאירה את שיר לישון בשקט.
הסתובבתי במסדרונות, שהיו ריקות מאנשים וילדים.
התקדמתי לכיוון החדר של אושר ובן, במפתיע החדר היה פתוח.
"אתה מבין שתגל תפגע ממני?" שמעתי את קולו של אושר.
"תעשה זאת" שמעתי קול של מישהו אחר.. ירדן אני חושבת.
"אני אשיג לך את הכסף" אושר אמר.
"לא רוצה כסף אני רוצה את זה" שמעתי את ירדן אומר לו.
"תקשיב ירדן אני לא מאוהב בתגל היא סתם עוד ילדה מסכנה שנפלה ברשת שלי ואני פשוט לא יודע איך להיפטר ממנה. באמת שחשבתי שאתה מכיר אותי ויודע שאני לא יכול להתאהב, בטח לא בילדה מסכנה כל כך" שמעתי את אושר אומר. הסתובבתי בחזרה והלכתי לכיוון החדר שלי.
נכנסתי לחדר עם דמעות בעיניים, בן ישב על המיטה של שיר וחיבק אותה.
נכנסתי לשירותים והתפרקתי.
צרב לי בלב, כאב לי, התאכזבתי והכי גרוע התאהבתי ונפגעתי.
ישבתי שם, בכיתי בלי קול, אני לא יכולה יותר להיות פה, בטח לא עכשיו. להסתכל עליו ודעת שאני פשוט עוד אחת בשבילו.
'ילדה מסכנה שנפלה ברשת שלי' 'חשבתי שאתה מכיר אותי ויודע שאני לא יכול להתאהב, בטח לא בילדה מסכנה כל כך' המשפטי האלה הדהדו בראשי. הכל היה שקר וכזב.
התאהבתי כמו מטומטמת.
"תגל אני יודע שאין בינינו כלום אבל יש זוג הורים שרוצים לאמץ ילדה בגיל שלכן, את רוצה או שאת מעדיפה לחפש את ההורים שלך?" עומרי שלח לי. אין לי כבר מה לחפש פה יותר, אושר מת מבחינתי וההורים שלי? טוב הם עדיין לא רוצים אותי.
"מתי אני עוזבת?" שלחתי לו וכיביתי את הפלאפון.
שטפתי את פניי וחזרתי על הפעולה הזאת שוב ושוב עד שלא היה זכר בכלל לדמעות.
יצאתי מהחדר וחייכתי, את האמת אני לא יודעת אם זה היה חיוך אמיתי שסוף סוף תהיה לי משפחה או חיוך מזוייף מהכאב שאושר השאיר לי בלב.
הכמעט נשיקה שלנו בתחרות הכל היה שקר אחד גדול.
נכנסתי למיטה והתכסתי בשמיכה הכחולה הקטנה שמלווה אותי מהיותי ילדה קטנה.
"תגלוש את בסדר?" שיר שאלה והנהנתי לחיוב, הייתי עם הגב אליה אבל האמת שכלום לא בסדר. החלטתי הפעם להיפרד ולא לברוח.
בוקר למחרת קמתי ב7 וחצי, נכנסתי למקלחת ועשיתי את אירגוני הבוקר הקבועים שלי. לבשתי חולצה של אדידס וגינס סקיני ארוך, נעלתי מגפיים עם עקב קטן ויצאתי מהחדר. שיר כבר יצאה עם בן מוקדם יותר. ביום רגיל הייתי נכנסת לחדר אוכל אבל הבוקר אני צריכה ללכת לשיחה עם נעמה, עומרי והזוג שמיוחל לו שאני אהיה הבת שלהם.
דפקתי על הדלת ונכנסתי לבפנים כשנעמה אמרה לי להכנס.. בכל זאת רושם ראשוני טוב לא?
התיישבתי בכיסא שליד עומרי ונעמה ומולי ישבו זוג הורים צעירים ומחוייכים. חייכתי חיוך קטן וביישני.
"הכירי תגל, זאת אסנת וזה מאיר. הם רוצים לאמץ אותך" נעמה אמרה בחיוך. לחצתי את ידו של מאיר ונתתי לאסנת נשיקה קטנה בלחי.
"אני תגל נעים מאוד" אמרתי והתיישבתי שוב.
"תגל חמודה את רוצה להיות הבת שלי?" אסנת שאלה בהתלהבות.
"נעמה אני רוצה להשתחרר להיום, אני חושב שאני לא מרגיש טוב אני רוצה ללכת לבדיקות" אושר נכנס.
"חכה שנייה אושר, כן תגל מה ההחלטה שלך" נעמה אמרה והסתכלה עליי. הרגשתי את העיניים של אושר עליי.
"אני אשמח גברתי" אמרתי בחיוך מנומס, אושר הסתכל עליי כלא מבין. בטח עכשיו אכפת לו ממני.
"תחתמי כאן תגל ואז את חופשייה, את תהיי הבת שלהם"נעמה אמרה בחיוך.


תגובות (13)

מהממממםםםם !!! למה לעצור במתח ??למה??????

05/06/2014 13:50

וואייייי נוווווו עוד פרקקקקק קצר לי מידיייי

05/06/2014 13:51

מושלםםםםםםםםםם
תמשיכי!!♥

05/06/2014 14:01

קראתי תסיפור הזה והוא מושלםםםםם
את חייבת להמשיךךךך דחוףףףףףף

05/06/2014 14:28

מה?! אומייגאדדדדדדדד טוליייייייייי אני ארביץץץ לךךךךךךך

05/06/2014 14:36

חחחחחחחח בעיקרון זה ממש מוזר שיש פשוט אישה שנכנסת לחדר ואומרת למישהי 'מתוקה את רוצה להיות הבת שלי?' אבל… ביחס לסיפור זה ביכלל לא מעניין כי הסיפור שלך מדהים! ואני במתח ענק אז תמשיכייי

05/06/2014 14:42

    במציאות זה לא הגיוני אבל כל הקטע זה גם כביכול לתת לילדים ליצור עולם משלהם, לתת להם הזדמנות לקבוע לעצמם את החיים בגלל זה היה את השאלה.
    זה לא היה באמת שאלה אלא שאלה אם היא מוכנה בכלל להתחיל מחדש בחייה

    05/06/2014 15:42

חחחחח נכון הר

05/06/2014 15:14

    זה מחק לי את כל התגובה ): קיצר:
    נכוןןן ברררר חחחחחחחחחי
    וטוליייייי בטח שאהבתי את הספיישל התאהבתיייי בווווווווו
    תמשיכיייי ותגללללללל אושר שיקר למישהוווו!! אל תעזביייעעע (:

    05/06/2014 15:16

אני מבינה שאת רוצה מכות בכוח!! ושלא יתן שיאמצו אותהה!

05/06/2014 16:12

איףףף כל פעם משהו נהרסס :,(
תמשיכי

05/06/2014 16:15

מטומטם מה נראה לו בן זונה ואני מקווה שזה שקר למה הוא מת ואז נראה אותו מסתדר בילעדייה מפגר אחד
תמשיכייייייייייייייייייי למה כזה מתחחחחחחחחח??????????

05/06/2014 16:51

המשך ואני מסכימה עם בר❤

05/06/2014 17:00
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך