להתחיל מחדש במקום חדש ♥- פרק 22

טולי 07/06/2014 1926 צפיות 20 תגובות

נקודת מבט תגל:
"אני מאוכזב ממכם חבר'ה מאוד" עומרי אמר והסתכל על אושר ובן.
"גם אני מאוכזב לגלות שמי שחשבתי שהוא אח שלי הוא בוגד" אושר אמר והסתכל על בן בזלזול.
"לפחות אני לא נישקתי חברה של חבר" בן החזיר לו בהתגרות. הנה הם מתחילים.
"אולי די?!" צעקתי על בן ואושר.
"זאת הייתה אשמתי הם רבו בגללי עומרי, תן לי עונש, כל עונש" אמרתי בלי לחשוב פעמיים על ההשלכות.
"אוקי, אני אחשוב על עונש ואודיע לך, צאו מהמשרד שלי עכשיו" עומרי אמר וחזר להתעסק בניירת שלו.
יצאתי אחריי אושר ולפני בן.
"תגל" בן קרא בשמי אבל התעלמתי, נמאס לי מזה שהם רבים.
"מה?! תגל מה?! אתם רבים בגללי!! אתם חברים טובים כמו אחים אסור לכם לריב באשמתי" צעקתי באמצע החדר אוכל. כולם הסתכלו עליי.
"תעיפו את העיניים שלכם לעניינים שלכם!" צעקתי על כולם כשאני מסתכלת על אושר ובן, בעיקר על אושר. בחנתי בו כל פרט ופרט, כאילו הלב שלי רצה לדעת שהוא בסדר.
זה כאילו שהמוח שלי שכח אבל הלב שלי זוכר, הגוף שלי זוכר.
"תגל זה לא קשור אלייך, הוא לא היה צריך להתחיל איתך" אושר אמר בחיוך קטן כשקלט שבחנתי אותו.
"ואתה לא היית צריך לנשק את חברה שלי" בן אמר בעצבים.
"אז אתם חברים?" ילדה אחת עמדה מאחורי בן ושאלה. בן הסתובב אליה והיה בהלם.
"שיר זה לא…" בן התחיל להסביר והיא סטרה לו.
"ואני אשכרה חשבתי לתת לך עוד הזדמנות. יודע משהו אושר צודק, תגל לא במצב להחליט היא לא יודעת מי היא אבל אתה ניצלת את זה" היא צעקה. שיר צעקה.
"ממש לא, בן לא ניצל אותי, אני הרגשתי משהו. גם לי יש חלק בזה" אמרתי בצורך להראות שבי לא שיחקו.
"אני מרגיש אליה משהו שיר, זה לא אומר שאין לי כלום אלייך" בן אמר בהתגוננות. אושר הסתכל עליי מאוכזב. אם המבט הזה היה יכול להרוג, עזבו המבט הזה הרג אותי!!
"עזבי שיר זה חסר טעם" אושר אמר והתקדם לכניסה. הרגשתי שהוא הולך והלב שלי איתו. היה לי כאב בכל הגוף, התרגשות, פחד, כאב.

**
התעוררתי בבוקר מוקדם כמו תמיד, הערתי את שיר ונכנסנו למקלחת.
שטפנו פנים וצחצחנו שיניים, שיר יצאה להתלבש בחדר ואני נשארת להתלבש במקלחת.
לבשתי טייץ שחור גבוה עם חולצה קצרה ורודה. שיר לבשה חולצה אדומה עם טייץ שחור שיש עליו פסים אדומים.
"עכשיו זה בוקר טוב?" שיר שאלה והנהנתי בראשי.
"בוקר טוב מפלצת" אמרתי וחיבקתי אותה. מכירים את ההרגשה שהראש שלכם לא במקום? זה מה שהרגשתי… אולי היום אני אראה את האח שאף פעם לא היה לי… אריאל.
השפרצתי על צווארי בושם ויצאתי בעקבותייה של שיר. עומרי ואדם חילקו לנו לחמנייה עם חביתה.
"בתיאבון אהובתי" עומרי אמר לי בשקט ונתן לי את החביתה.
"הלך לי כל התיאבון" מלמלתי בשקט לשיר שצחקה.
"בוקר טוב למכוערת וליפה" אושר אמר וחיבק אותי.
"אני מכוערת?" שאלתי בהלם ובעצבים מזוייפים.
"לאא, את היפה, שיר המכוערת" אושר אמר בהתגוננות.
"תראו אותו התאהב בתגל הפך לסמרטוט" שיר אמרה וצחקה מהאופן שאושר מנסה להתחנף.
"אני לא סמרטוט… תגלוש את רוצה לאכול עוד? להביא לך משהו?" אושר הוסיף והתעלם מהצחוק של שיר ובן.
"אתה יכול להיכחד?" שאלתי בצחקוק.
"זהו נעלבתי" אוושר אמר ושילב ידיים, איזה חמוד הואא!! כאילו הוא דואג לי ברמות.. מזכיר לי את המכות שליאב ואריאל היו נותנים למי שהיה מעציב אותי… וואי הגעגועים הורגים אותי!
עלינו על האוטובוס, אני, שיר, בן ואושר ישבנו בספסל האחורי.
"אני מזכיר בלי מכות. שמעתם אושר ובן?" עומרי שאל ברמקול.
"כן אדוני השוטר" בן צעק לעומרי והתחיל לצחוק.
**

"אושר…" מלמלתי בשקט והסתכלתי על הכניסה הוא עדיין עמד שם.
"את בסדר?" שיר שאלה בדאגה ואחרי שנייה המבט הקר והחודר שלה חזר לעינייה.
"כן" אמרתי בקרירות ורצתי לאושר.
"מה יש?" אושר שאל כשהוא מתהלך במסדרון מתקדם לחדר שלו.
"אושר שנייה" אמרתי ורצתי לפני שהוא יסגור את הדלת.
"מה?" הוא שאל בעצבים כשלא נתתי לו לסגור את הדלת של החדר.
"אתה מכאיב לי ברגל" אמרתי והצבעתי על הרגל שלי שעצרה את הדלת, אושר נאנח ופתח את הדלת לרווחה.
"מה רצית?" הוא שאל שוב. אין לי מושג מה רציתי…
"את זה" אמרתי ונישקתי אותו שוב.
"תפסיקי!" הוא עצר את הנשיקה ודחף אותי חלש אחורה, הסתכלתי עליו כלא מבינה.
"יש לי חברה תגל עופי מכאן" אושר אמר וסגר את הדלת.
"יש.. לך.. חברה?" מלמלתי בשקט מנסה לקלוט את זה…


תגובות (20)

אושר הבן זונה עד שהיא רוצה אותו ככה הוא מעיף אותה שימות

07/06/2014 14:45

את בכוח רוצה שאני יהרוג אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך???????????????????????????????????????????????????????????
הכל הסתבךךךךךךךךךךךךךךךך כפול 80000000000000
תמשיכיייייייייייייייייייייייי עכשיו ולא מעניין אותי חברה של כוס של דודה שלוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו ולא מעניין אותי בן המזדיין הזה את מחזירה לי את אושר ותגל להיות ביחדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד
דדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד

07/06/2014 14:49

וואו… לא חשבתי שאני אוהב את הסיפור הזה כשנכנסתי, אבל אהבתי אותו.
זה מסוג הסיפורים שאני אוהבת לכתוב, אבל לא לקרוא, והצלחת לגרום לי לקרוא את זה עד הסוף. משמע הסיפור טוב.
אני הולכת להשלים פרקים.

07/06/2014 14:50

    אני ממש שמחה שגרמתי לך לאהוב אותו, אני שמחה שאהבת זה חשוב לי מאוד:)
    תודה נסיכה♥

    07/06/2014 15:08

תמשיכי ואיכס על אושר, ומי זאת החברה המגעילה דוחה פוסטמה שלו?! שייתנהג אל תגל יפה!!!

07/06/2014 14:51

טולי!!!
סופסופ אני יכולל להגיב לךך תמיד אין לי זמןו :(
תמשיכייי ואושר מגעיללל

07/06/2014 14:56

    תוולללעתתת♥♥♥
    חשבתי ששחכת ממני… כאילו הפסקת לענות לי במייל והכל.. זה לא בסדר להפחיד ככה ילדים אתה שומע?!!
    אני דאגתי לך!!

    07/06/2014 15:09

    אני עניתי לך!!!
    שלחי הודעה :)

    07/06/2014 19:47

מגיע לה נוו שתיזכרר כברר
אני שונאת את בן כל כךך ואני מקווה
שהוא ימות כל החיים שלו
תמשיכי

07/06/2014 14:59

אושר הבן זונההה!!
מה חברה!?!?!?
טולי תמשיכיייי נסיכההה(((:

07/06/2014 15:04

אומייגאד תמשיכיייי :)

07/06/2014 15:04

אני בעד להרוג את חברה של אושר!!
אוהבה זה מושלםם ושיחזרוו כברר!!
תמשיכיי עכשיוו:)
אוהבת המוןן3>

07/06/2014 15:14

    אני איתךך!!
    הורגים את החברה הפוסטמה של אושרררר!!

    כי אני נחמדה שכזו °-°

    07/06/2014 15:17

    כולנו ביחד הולכים להרוג את החברה הפוסטמה של אושר

    07/06/2014 15:19

    גם אני בעד לשרוף אותה!!!!!!!!!!!!!

    07/06/2014 15:42

אושר יבן זונה
תמותתתתתתתתתת
טוליייייי אהובתיייייייעעיעעעעע
מאוהבת בךךך תמשיכייי כבררר

07/06/2014 15:18

מוושלםם !!!! תמשיכיי !!
אושר אידיוט !! בן תיכחד, שיר? לא חברה אמיתית חברה אמיתית אף פעם לא נוטשת ועוד דווקא בזמן שהיא הכי צריכה אותהה !! תגל תתאפסי על עצמך כברר !!!

07/06/2014 15:28

אושרר ישפןןןןן תודההה כבר שאתההה אוהב אותהההה ונגמור עם הסיפורר הזהה.
טוללל אהבתתת חיייייייייייי אוהבתת מיליוניםםם ותמשיכיייי

07/06/2014 15:33

קראתי את כול הפרקים וזה כזה מושלם!!!!!!
אוייי נוווו שיר מסכנה אני מרחמת עלייה,בן חמוד אבל תגל מתאימה לאושר ואושר לה. ובנוגע לחברה לא אוהבת אותה,אייכ סתם מכוערת,היא לא מתאימה לאושר תגל מתאימה לאושר,לשניהם יש שמות מיוחדים (נראלי?),דיי נו עד שהיא מנשקת אותו יש לו חברה,איזה טמבלול הוא,קשה לחכות לה?קשה?כן קשה,אבל עדיין צריך להיות חזקים ותודה כבר שאתה אוהב אותו ותנשק אותה בחזרה ואז תהיו זוג ואז תתתנו והיה לכם 800 ילדים ואמממ אני שותקת.
הקיצרונוווש תמשיייכיייי היום כי אני כזאת חמודה

07/06/2014 16:22

מההההההה?!?!?
מה חברההההה?!
איאעאעאעאע תתמשיכיייי דחווףףף

07/06/2014 17:47
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך