טולי
הפרק מוקדש ל- LoVE12 (רוני) הנסייכההה!! אוהבת מלאא נסיכה!! בכללי אני אוהבת את כולכן!! ומי שרוצה הקדשה שתרשום לי בתגובות.. נ.ב אז איך הפרק?? אהבתן? למרות שאני יודעת שאתן רוצות להרוג אותי חחח לדעתי הוא יצא יפה למרות שהוא עצוב..

להתחיל מחדש במקום חדש ♥- פרק 24+25

טולי 07/06/2014 2050 צפיות 10 תגובות
הפרק מוקדש ל- LoVE12 (רוני) הנסייכההה!! אוהבת מלאא נסיכה!! בכללי אני אוהבת את כולכן!! ומי שרוצה הקדשה שתרשום לי בתגובות.. נ.ב אז איך הפרק?? אהבתן? למרות שאני יודעת שאתן רוצות להרוג אותי חחח לדעתי הוא יצא יפה למרות שהוא עצוב..

נקודת מבט תגל:
מכירים את זה שהרגליים שלכם קופאות במקום? שאתם רוצים משהו נואשות אבל פוחדים מהתגובה? שאתם משתוקקים למשהו אבל אתם לא בטוחים שהוא קיים? אם הוא עדיין קיים?
זה מה שקרה לי, אני עומדת מול הדלת של החדר של אושר.
מהפחד לא דפקתי עדיין בדלת, הלב שלי על 120 ודופק כמו משוגע.
הפחדים שולטים בי, בגופי, במוחי.
הפחד לסירוב, פחד ללא, פחד לאבד אותו.
ילדים במסדרון הולכים ושבים, באים והולכים, נעלמים לי בזווית העין, בכל זאת אני כאן. עדיין עומדת, מחכה ללא נודע.
הרמתי מעט את ידי ונשמתי עמוק.
דפקתי על הדלת ועצמתי את עיניי, מקווה להעלם.
"נופר אמרתי לך אני לא חבר שלך! אני רווק עזבי אותי" אושר פתח את הדלת בעצבים.
"תגל" הוא אמר בשנייה שקלט אותי, חייכתי חיוך קטן.. הוא הרגע אמר בעצמו הוא רווק.
"רווק עם לב תפוס? הלב שלך אצלי?" שאלתי והוצאתי מהכיס שרשרת של חצי לב… אני קיטשית ברמות, כל זה בשביל להחזיר אותו אליי.
"כנסי" אושר אמר בגיחוך. החדר היה בריח של וודקה וסיגריות.
על השידה ליד המיטה ועל רוב גדול של הריצפה היה וודקות ורד בולים.
"אל תתייחסי לבלאגן" אושר אמר וניקה מעט את הסלון.
"אושר שב כבר, עזוב את הניקיון" אמרתי בבקשה, את האמת רק רציתי לראות אותו, אני זקוקה לו.
"הנה אני יושב, מה רצית?" אושר שאל והסתכל עליי. המבט הזה שהורג אותי כל פעם מחדש.
"אני.. חושבת ש.." התחלתי לגמגם, אני רק רואה אותו או קרובה אליו ואני משתגעת!!
"כשתדברי כמו שצריך תבואי שלום" אושר אמר ובא לעמוד. תפסתי בידו במהירות והסתכלתי על הקיר שמאחוריו.
"אני חושבת שהתאהבתי בך שוב, אני בטוחה בזה, המגע של השפתיים שלך על שלי. ההשפעה שיש לך עליי. בחיים לא הרגשתי את זה, הלב והגוף שלי זוכרים המוח שלי לא. תגרום לי להזכר" אמרתי בהתחננות. אני תגל אמסלם מתחננת בפניו שיעזור לי לזכור אותו.
"תגל יש לי חברה, קוראים לה אור כהן, היא בת 17. אני אוהב אותה" אושר אמר והסתכל עליי.
"אבל.." אני עוד ממשיכה.
'קחי את עצמך ועופי מכאן!' המוח צעק עליי.
'תישארי ותלחמי זה לא נגמר' הלב החזיר. כמו שטן ומלאך שכל אחד יושב על כתף אחד ומנסה לקבוע את גורלי.
"לכי תגל לפני שתפגעי עוד" אושר אמר בקרירות ושיחרר את ידו.
"לא" קבעתי. נמאס לי להקשיב למוח, אני רק נפגעת ממנו.
"אני לא רוצה לשכוח ממך! תגיד שאתה לא אוהב אותי, שהמגע שלי לא עושה לך כלום" צעקתי בייאוש. רק עכשיו אחרי שאיבדתי אותך אני מבינה כמה אני אוהבת אותך.
"את לא חלק ממני יותר, אני שונא אותך על זה שהפרדת ביני לבין החבר הכי טוב שלי, אני שונא אותך כי לא בחרת בי! אני שונא את המחשבה שבכלל אהבתי אותך אני נגעל מזה!! ועכשיו להתראות תגל" אושר אמר בקרירות שוב ופתח לי את הדלת.
קמתי מהספה וברחתי משם.
איבדתי את האהבה שלי, לפני שנלחמתי בכלל.
ישבתי בחוץ על הדשא ובכיתי את נשמתי.
"הוא זרק אותך, עוד את נפלה אצלו ברשת, מסכנה שכמוך" שמעתי קול.
"מי אתה?" שאלתי את הבחור שהתיישב לידי.
"הבחור שישנה לך את החיים, ירדן" הוא אמר בחיוך והושיט את ידו.
"תשנה לי את החיים?" חזרתי על המשפט שלו.
"אושר הסתבך המשהו מסוכן אני צריך שתעזרי לו לצאת מזה" הוא אמר בחיוך. החיוך שלו נראה רע.
"איזה משהו מסוכן?" שאלתי בסקרנות. הסקרנות הרגה את החתול ובמקרה הזה אני החתול.
"סמים" הוא אמר בשקט ופערתי את פי.
"אני צריך שאת תסתנני ותוציאי אותו מזה" ירדן אמר וחייך אלי. בשביל אושר אני מוכנה אבל מה יקרה אחרי זה?
"אני לא חושבת" אמרתי ונעמדתי. הוא תפס בידי בחוזקה והושיב אותי על הדשא.
"מה אתה רוצה?" שאלתי בחשש. היד שלי החליפה צבעים מהאחיזה שלו.
"אותך בעסקת סמים, אני רוצה שתגרמי לאושר למכור יותר" הוא אמר בחיוך, עכשיו אני יודעת איזה חיוך זה תחמני.


תגובות (10)

אני מדמיינת את ירדן חתיך כזהה אבללל לאאאא
אושרררררר יאהבללללל תפתח את העינייםםם
טוללל אני בוכההה פהההההה
אוףףףףף
אוהבת מיליונים ותמשיכיי מתי שאת יכולההה

07/06/2014 23:54

מושלםםם תמשיכייי+!

07/06/2014 23:55

ולמי הפרק מוקדש?הפרק מוקדש לי!יאייי איזה כיף לי זה מוקדש לייי,יאייי טולי תודה.
ואושר מה עובר עלייך?ידפוק שכחת שהיא שכחה אותך,קורה שבן אדם טועה מותר להבליג לו. נווו איזה לד רע היא באה אלייך ואתה מוציאה אותה.
בנוגע לאור כהן תכיני קדיש כי את צריכה את זה תתכונני.
פרק מושלם וזה פרק שלי ואני שומרת אותו במועדפים חחחחחחחחחחחח ילדה חסרת חיים שכמותי.
תביני שלא הלכתי לישון עד שלא העלת עכשיו אני אלך לישון.
-אוהבת הכי הרבה שבעולם רונוש-

07/06/2014 23:57

שיואאו איזה ?רק מושלםםםםם!!!!!
ירדן בן זונה, אור הזאת או מי שהיא לא תהיה זוננהה!!! שאושר יפרד מממננההה.
רגע, הוא לא אמר שהוא רווק?!?!? הוא משקר עלייההה???
בואנה, אושר… תחזורר מיד לתגלללל ותגיד לה שאת חולה לה על התחת !!! שמעתתת?!?
אני רוצה גם הקדשה !!! (פרצוף מתחנןן)

08/06/2014 00:23

    חחחח את יודעת שאת אחת המודלים לחיקוי שלי?? (ישלי 3 באתר)
    אני מאוהבת בסיפור שלך ובכתיבה שלך!! את מדהימה לדעתי ואת כותבת מדהים!!!
    ברור שתקבלי הקדשה.. כאילו אין מצב שלא
    עשית לי את היום.. עזבי יום את כל השבוע בגלל שאני יודעת שאת אוהבת את הכתיבה שלי
    תודהה!♡
    אוהבת מלאא♥

    08/06/2014 00:29

אני בעד להרוג את ירדן!
אושר עדיין אוהב אותתה מפגרר של יוותר!
טול זזה מדהיםםם,ושלא תכנס לזהה
תמשיכייי3>

08/06/2014 00:27

לאאאאאאא מה קורה פה? ומה נראהה לירדן הזה?? סתם נדחףףף
ולמה אושר כל כך מטומטם אוףףף רוצה אותם ביחד!!!!
תמשיכיייייייי אהובתיייייייי :)
והיי אפשר הקדשה?

08/06/2014 00:31

    שאני יגיד לך לא?! חחחחח ברור את תקבלי את ההקדשה שלך אל תדאגי חיים שליי♥

    08/06/2014 00:39

אושר עילג באלי לירות בו עכשיו ולהוריד לו את הזיין

08/06/2014 06:57

תמשיכי.
דחוף.
מיד.
עכשיו.

והסתבך בעסקת סמים? באמת? כמה טמטום בבנאדם אחד?!

08/06/2014 07:27
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך