טולי
מקודש ל-'Loveeee' ל- 'עוד אחת' ול-'Meshichen' הנסייכוותתת :* והכי חשוב תודה ענקית לפירפיר שעזרה לי לכתוב את הפרק המושלם הזה :) נ.ב אז מה הכי אהבתן בפרק? אהבתי את הכל למען האמת... חח נ.ב.ב עצה שלי תשמעו את השיר תוך כדי... לדעתי זה מרגש יותר

להתחיל מחדש במקום חדש ♥- פרק 28+29

טולי 08/06/2014 1955 צפיות 16 תגובות
מקודש ל-'Loveeee' ל- 'עוד אחת' ול-'Meshichen' הנסייכוותתת :* והכי חשוב תודה ענקית לפירפיר שעזרה לי לכתוב את הפרק המושלם הזה :) נ.ב אז מה הכי אהבתן בפרק? אהבתי את הכל למען האמת... חח נ.ב.ב עצה שלי תשמעו את השיר תוך כדי... לדעתי זה מרגש יותר

נקודת מבט תגל:
נכנסתי לחדר ושיר יצאה בדיוק מהמקלחת והתחילה עם המחליק.
נכנסתי למקלחת ואחרי 10 דקות ששיר צעקה יצאתי החוצה. לבשתי חולצה לבנה ארוכה ומכנס קצר. שיר אפרה אותי, צלליות שחור מעושן, אודם אדום וסומק.
היא עשתה לי מחליק כשבסוף השיער בייביליס. הקצוות הבלונדינים שלי היו מתולתלים בצורה יפה ועדינה.
כששיר סיימה איתי היא התחילה להתאפר, צללית שחורה אבל עדינה יותר, אודם ורוד בהיר וסומק בהיר. היא נראתה מדהים.
"כבר שמונה?!" היא צעקה בהלם.
"כרגיל את צועקת ומפחידה אותי" אמרתי עם יד על הלב.
"תתלבשי מיד" היא צעקה ונתנה לי את השמלה. לבשתי את השמלה ונעלתי נעליי עקב שחורות קטנות ששיר השאילה לי.
"ואוו. בבקשה תתחתני איתי" שיר אמרה ועשתה מבט מתחנן.
"אחות מהממת שלי" אמרתי וחיבקתי אותה. היא לבשה את השמלה ונעלה נעליי עקב שחורות לבנות.
יצאנו מהחדר והלכנו לכיוון האולם הגדול.
"מוכנה?" שיר שאלה והנהנתי בראשי. המוזיקה הייתה חזקה בצורה מפחידה.
נשמתי עמוק.
"3..2..1.." שיר ואני אמרנו והחזקנו ידיים.
נכנסנו לבפנים. עומרי קלט אותנו ושם עלינו את האור הלבן מהפרוזקטור (זה כמו מנורה שאפשר להזיז אותה ממקום למקום, הבנתן?)
כולם הסתכלו עלינו, שיר חייכה עמדה כמו דוגמנית ונופפה לכולם לשלום.
צחקתי מהמראה שלה וחייכתי גם.
אבל כמו שהחיוך עלה מהר הוא ירד מהר כשראיתי את אושר מנשק מישהי. היא בלונדינית מחומצנת רזה גבוה שלבושה בלבוש מינימלי. לא מכירה אותה ושונאת אותה.
היא לבשה שמלה צהובה קצרה. שיר קלטה לאן אני מסתכלת ונתנה לי מרפק בבטן.
"שלוום לכולם עכשיו כשאני ותגל הגענו המסיבה מתחילה! ושתדעו לכם תגל רווקה אז בנים… תעשו עם זה משהו" שיר צעקה למקרופון. אושר הסתכל עליי.
"הייוש" אמרתי בחיוך ונופפתי לשלום, מנסה לצאת מהסיטואציה המביכה הזאת.
הוא גיחך וחזר למחומצנת ההיא.
בבקשה שמישהו יתפוס אותי לפני שאני הורגת אותה!!
ירדתי במדרגות של הבמה.
"לעזור לך?" ירדן עמד לידי שאל והושיט את ידו, ראיתי את המבט של אושר עלינו. אם כמה שבא לי לגרום לו לקנא אני לא יקבל עזרה מירדן.
ירדתי למטה בעצבים.
התיישבתי בכיסא שליד שיר. בן ישב לידה ומולינו ישבו מי לא אם הזוג הכי יפה בעולם (אני צינית כמובן) אושר והחברה המחומצנת שלו אור.
"את מי אני הכי אוהב בעולם?" אושר שאל ונישק אותה על השפתיים. שנאה של חיי.
יש שני דברים שהכי בא לי כרגע:
1. לקום למשוך לה בשיער ולהרביץ לה עד שהיא מתה.
2. ללכת למיטה לישון לבכות ולראות סרט.
למה התאהבתי בו בכלל?! הוא סטוציונר הייתי צריכה לדעת.. תגל אמסלם הישנה שתדעי שאת דפוקה שהתאהבת בו!!

נקודת מבט עומרי:
היא נכנסה לאולם. תסבירו לי איך מהשנייה שהיא ביקשה ממני לשכוח אותה אני לא מפסיק לחשוב עליה?!
היא נמצאת במחשבות שלי יותר ממה שהיא הייתה.
היא נכנסה לאולם בשמלה, היא נראתה כמו נסיכה אמיתית, היא נראתה מדהים.
שיר צעקה לכולם שהיא רווקה אבל בתוכי רציתי לצעוק שהיא שלי. עמדתי מאחוריה. השגחתי עליה הכי הרבה. הסתכלתי שבנים לא מתקרבים ולא נוגעים בה, אבל היא לא נראתה שמחה כל כך.
אדם היה בעמדת די גיי והחליף לשיר רומנטי ואיטי.
הלכתי לכיוונה של תגל, שישבה שם מהממת כמו תמיד.
"אפשר להזמין את היפה בנשים לרקוד?" שאלתי בחיוך והושטתי את ידי.
"היפה בנשים? כנראה שפספסתי אותה" היא אמרה בגיחוך.
"אני אביא לך מראה לפעם הבאה. היפה בנשים זאת את. תרקדי איתי נסיכה?" שאלתי. היא חייכה והחזיקה בידי.
התקדמתי איתה לכיוון הרחבה. אדם הפעיל את השיר "Everytime we touch " של cascada.
היא הניחה את ידיה על עורפי, קירבתי אותה אליי מהמותנים וחיבקתי אותה מהמותניים.
פחדתי לתת לה ללכת, כשהיא נוגעת בי וכשהיא מנשקת אותי אני נשבע לכם אני יכול לעוף!
הנשימות שלה היו על פניי, זה הרגיש כל כך נכון. שכחתי לרגע איפה אנחנו.
שכחתי מהכל. זה רק אני והיא.

נקודת מבט תגל:
עומרי הציע לי לרקוד איתו בהתחלה לא הסכמתי אבל במחשבה שנייה צריך להוציא לאושר את העיניים לא? :)
אז הסכמתי, נעמדנו במרכז הרחבה של האולם. הנחתי את ידיי על עורפו. הוא קירב אותי אליו והניח את ידיו עליי.
הרגשתי בטוחה, מוגנת.. כאילו אני בחוף המבטחים שלי.
עכשיו אף אחד לא יכול לפגוע בי.
הסתכלתי לו בעיניים וחייכתי, הוא מתוק, חמוד, מצחיק והכי חשוב גורם לי לחייך.
אולי בהתחלה הסכמתי בגלל שרציתי שאושר יקנא אבל עכשיו אני רוצה בזה בשבילי.
הוא גורם לי להרגיש שהכל בסדר גם כשאני טועה. זה הגיוני שאני רוצה לטעום את הטעם של השפתיים שלו? הלב שלי דופק כמו משוגע. אני לא יודעת מה עובר עליי.
הבושם הממכר שלו, הריח שמעבירות מסר עמוק. המגע שמרטיט את גופי.

נקודת מבט אושר:
אדם שם שיר שקט וכולם התחלקו לזוגות. רציתי להזמין את תגל לרקוד איתי, בתור ידידים אבל עומרי הקדים אותי. היא חייכה אליו וקמה לרקוד איתו.
קמתי עם אור ורקדתי איתה,לא מסיר את מבטי מתגל, שנראת כל כך מדהים עם השמלה השחורה שלה והחיוך על הפנים.
עומרי קירב ותפס אותה מהמותניים בעדינות והם רקדו לצלילי המוזיקה, נמאס לי לרקוד עם אור אז הלכתי לשבת בחזרה בספה בצד. לא הסרתי את המבט שלי מתגל.
היא הייתה נראת עדינה כל כך ושברירית כזאת, עם העקבים השחורים שהיא נעלה, אני בטוח ששיר הכריחה אותה לנעולם אותה.
היא הסתכלה לכיווני. חייכתי אליה, חיוך קטן לא משמעותי. היא חייכה חזרה והרכינה את ראשה.
עומרי קירב אותה אליו, היא לא התנגדה לו.
לאט לאט הרגשתי איך הלב שלי נסדק.
הוא נישק אותה, נשיקה ארוכה. היא בחיים לא הסתכלה עליי כמו שהיא מסתכלת עליו כרגע.
היא הסתכלה עליו בהערצה.
ובפעם הראשונה בחיי, הלב שלי נשבר.
לאט לאט.


תגובות (16)

אוומגייאד תמשיכי זה מושלם (למרות שלא קראתי עוד סתם באלי להיות תגובה ראשונה)

08/06/2014 16:20

חייםםם שלייייי זהה מושלםםםם והיה לי את הכבודד לעזור לךךך לכתוב אותו!
את מדהימה ואני אוהבת אותךך הכי שבעולםםםם.
אוהבת מיליוניםםםם

08/06/2014 16:24

באאא לי אבללל שהיא תהיה עם אושררר
אוףף
אבל זה עדיין מושלםםםםם
תמשיכייייי

08/06/2014 16:31

זה הגיוניי שאני עם דמעות בעיניים בגללך!?
הפרק פשוט מושלםםם
והם כאלה נסיכיםם ביחדד
תמשיכי כמה שיותר מהר3>

08/06/2014 16:35

אומייגאד שתיכן פשוט מדהימות!!!
אני שמחה שאושר נפגע, שירגיש קצת!!
די אני מתחילה לאהוב את עומרי וזה לא טובבבבבבבב
לא לא זה לא קורה לי, אני רוצה את תגל עם אושררררררררר!!
המשךךךךךךךךך מייד אוהבת מלא

08/06/2014 16:36

תמשיכייייייי מושלםםם

08/06/2014 16:39

אושר תאכל את זה חתיכת חרא מהלך, כשקראתי שעמרי (אהובי האחד והיחיד) נישק אותה שרתי ״אוהוווו איך שגלגל מסתובב לו״ אני מתחילה לשנוא את אושר וממש לאהוב את עמרי.
טולי אני מאוהבת בךךך❤️

08/06/2014 16:50

    נ.ב תודה על ההקדשה אהובתי באמת שכיף לדעת שפרק כזה יפה מוקדש לך

    08/06/2014 16:50

    יא

    08/06/2014 16:54

    חחחח נקטעה לי התגובה,באתי לרשום 'יאוו את צודקת' ושעדיין אני אוהבת אושר,פשוט יש לו אגו.

    08/06/2014 16:55

זה אמיתי שאני בוכה ושאני לא סובלת את אושררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר אבל אני בוכה?
לאאאאאא זה לא אמיתי ומגיעה לך אושר תמות יזבל מה חשבתה שהיא תישאר לבד שהיא תחכה לך ימזדיין?
עומר לאב יו נסיך שלי שמור לי על הקטנה למה אתה מת!!!!!!!!!!1111
תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייי

08/06/2014 16:58

גאד. לא. זה פשוט עצוב מידי.
נכון כשתגל רצתה ללכת למיטה לבכות לישון ולראות סרט? זה מה שאני רוצה לעשות עכשיו.
ועכשיו מהרגע העצוב- מי הוא, לכל הרוחות שייגע בתגל?!?!?!??!?!??!
איזה חצוף!!! -,-
שייסלק את הידיים שלו תכף ומיד, וגם אושר לא הילד הכי טוב שיש.
חביבי, אתה -כן,כן אתה- פגעת לה בלב ושברת אותו. אתהההה נישקת מישהי אחרת מול העיניים שלה. אתהה -ורק אתה- הרסת לה את הלב, אז לך לבכות למישהו אחר!!!

08/06/2014 17:05

מגיע לאושר אההה לא נורא הם יהיו מתישהו ביחד

08/06/2014 17:09

מהמםםםם תמשיכייי!!

08/06/2014 17:14

תמשיכי מיד.
אלוהים, הסיפור שלך ממש יפה.
למרות שאני לא כל כך אוהבת את הקטע של הנקודות מבט, זה נורא מבלבל אותי תמיד. לוקח לי כמה שניות להבין מי מדבר עכשיו.
היה לי קטע מטומטם שהייתה נקודת מבט עומרי, חשבתי שזה אושר… ואז כשהבנתי התחלתי לצחוק כמו מפגרת.

08/06/2014 18:02

איזה פרק מרגש ויפה והחלטתי לתמיד אני מאוהבת בעומרי!!
ועומרי ותגל צריכים להיות ביחד עומגל זה שילוב טוב ;) או תגעומר(י)(:
קיצקץ מושלמםם רצח ועכשיו שאושר יאכל את הלב מוחעחעח!

08/06/2014 21:40
9 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך