טולי
מוקדש לכולכןןן!!! כי אתן כאלה נסייכוות ואתן מדהימות והתגובות שלכן מרגשות!!! אוהבת אותכן מלאא :*

להתחיל מחדש במקום חדש ♥- פרק 30

טולי 08/06/2014 2387 צפיות 13 תגובות
מוקדש לכולכןןן!!! כי אתן כאלה נסייכוות ואתן מדהימות והתגובות שלכן מרגשות!!! אוהבת אותכן מלאא :*

נקודת מבט תגל:
"את התנשקת עם עומרי?" שיר צעקה בשקט והנהנתי בראשי.
נשכבתי על המיטה מחוייכת יותר מתמיד.
"התאהבת גם בו?!" שיר שאלה בייאוש.
"מה אני אעשה?!" שאלתי בייאוש ובחיוך. המגע שלו על השפתיים שלי, המגע המרטיט שלו על גופי. אמאלה!
"תגל תעני יש לך פלאפון" שיר צעקה מהמקלחת. לא שמעתי אותו מרוב מחשבות.
-ירדן לא לענות- היה רשום על הצג.
"מה?" שאלתי בחוסר אכפתיות
"נחשי מה. כדי שהעסקה שלנו תהיה הוגנת מצאתי את ההורים שלך. קוראים להם יוסי ושרית אמסלם" ירדן אמר בצחקוק.
"למה אתה צוחק אז?" שאלתי בעצבים. הוא מוצא את ההורים שלי בתמורה לכך שאני אעבוד אצלו והוא צוחק עליי? יש לו בעיות נפשיות!!
"אני צוחק כי הם הבוסים שלנו, ומה שיותר מצחיק זה את מי הם רצחו" ירדן אמר בצחוק.
"את מי הם.. רצחו" חזרתי על דבריו בשקט. הסקרנות שיגעה אותי, אבל הפחד שיתק אותי. לחצתי על נתק ונעלתי את הגלאקסי.
הוא משקר תגל זה לא הם הבנת את זה? תכניסי את זה לראש זה לא הם! המוח צעק עליי.
חייגתי את המספר ששיר נתנה לי.
"הלו?" קול עבה ענה מהצד השני.
"הבלש ניסן?" שאלתי בחשש.
"כן. מי זאת?" הוא ענה.
"תגל אמסלם. איבדתי את הזיכרון, הוא חוזר אליי אבל בשלבים. שיר חברה טובה שלי אמרה שמצאת את ההורים שלי. קוראים להם יוסי ושרית אמסלם?" שאלתי במהירות. נשמתי עמוק.
"כן תגל, זה הם אל תתקשרי יותר" הוא אמר וניתק במהירות.
אתמול בלילה היה הכי מדהים בעולם. הנשיקה עם עומרי, הריקוד, הפלאשבקים שעולים ומתרוצצי במוחי.
אני מתחילה להיזכר במי שאני. חוץ מאדם אחד. אושר.
לבשתי חולצה שחורה ומכנס גינס קצר ונעלתי את הוואנס.
יצאתי מהחדר… לאן? אלוהים יודע פשוט הלכתי.
יצאתי מהפנימיה והתקדמתי ברחוב.
השמש חיממה את הרחובות. הלכתי מרחקים עצומים, לבד.
לא ידעתי לאן אני הולכת פשוט הלכתי, ניקיתי את הראש מהמחשבה שההורים שלי רצחו מישהו או יותר ממישהו, הם רוצחים.
אין פלא שהם נטשו אותי כי הם רוצחים!! אני שונאת את העובדה שנולדתי לעבריינים!!

נקודת מבט ירדן:
"ירדן אתה בטוח שזאת הבת שלי?" שרית אמרה עם דמעות בעיניים והנהנתי בראשי.
"היא דומה לך, יש לה את האופי של יוסי. היא נולדה בתאריך שהבת שלכם נולדה, היא נעלמה ונמצאה בתאריך של הבת שלכם. זאת היא תגל אמסלם. היא הבת שלכם." אמרתי ולחצתי את ידו של יוסי.
"חטפו אותה כשהיא הייתה בת יומיים. זה מוטט אותנו. לאט לאט חזרנו למצב הקודם, היא היורשת שלנו, יורשת העצר של הממלכה שלי, האימפריה שבניתי כל חיי. רצחתי הרבה אנשים, אבל לא ילדים כדי לא להרוג אותה בטעות ועכשיו מצאתי אותה הבת הקטנה שלי. תגל" יוסי אמר בחיוך. פעם ראשונה מזה שנים שהוא מחייך.
"יש בעיה" אמרתי ושניהם הסתכלו עליי. ראיתם פעם אריה שרוצה להרוג את הארנב, במקרה הזה אני הארנב!
"זוכרים את המשפחה אסולין, הבן שלהם אושר, שאימצתם אחרי שרצחתם את ההורים שלו. אז הם מאוהבים, ניסיתי להפריד ביניהם אבל זה כמעט בלתי אפשרי" אמרתי בחשש לתגובתם.
"תנקוט בכל אמצעי הפעולה שצריך. הבת שלי לא תהיה חברה שלו" יוסי אמר וקם מהספה.
"כן אדוני" אמרתי ולקחתי את השקית הלבנה שתגל הקטנה צריכה למכור.
אני לא מספר להם שאני איימתי עליה או שהיא מוכרת את הסמים גם. זה סוד שלי ושלה.
חכו וזה רק ההתחלה. אני אמוטט את האימפריה של אמסלם. אני אעשה הכל בשביל לראות אותם סובלים!!


תגובות (13)

עאעאעא טולל איזהה מושלםםםם
נשבעתת שהתאהבתייי!!
אוהבת המוניםםםם ותמשיכי דחוףף

08/06/2014 17:24

    אוהבת מיליוווניייםם <3 <3 <3

    08/06/2014 20:42

ירדן המניאק הלכתי להוריד לו את הזין אפשר נכון טולי?

08/06/2014 17:25

איזה בן זונה יריןןן,הגיעה הזמן להרוג אותוו!!
טול זה מהמםם
תמשיכיי דחוףף3>

08/06/2014 17:25

הי הי הי מה כולכם מתנפלים על ירדן הוא עושה עבודת קודש! אם הוא יעיף את אושר לעזאזל היא תמשיך להיות עם עומרי אהבת חיי❤️
טולה תמשיכי עוד היום!

08/06/2014 17:30

תמשיכייייייייי

08/06/2014 17:31

אמאא מושלםםם תמשיכייי

08/06/2014 17:36

ירדן למה להרוס אהבה רוע לב. רגע שאני אבין הם לא נטשו אותה והוא אימץ את אושר,אז הם אחים חורגים?? אומייגאד!! תמיד רציתי אח ורג שאני אתאהב בו וארגיש בטלונובלה חח
פרק מוושלם מושלם מושלם.
-אוהבת הכי הרבה שבעולם-
אה אממ כן שכחתי תמשיכי היום

08/06/2014 17:37

אוסוווווםםםםםםםםםםםםםם
המשך

08/06/2014 18:04

תמשיכי, ואיכס איזה מגעיל ירדן.
אני מאוהבתתתתתתתתתתתת

08/06/2014 18:43

    אני מכווורה!!

    08/06/2014 20:43

וואווווווווו את לא מבינה בכלל כמה אני אוהבת את הסיפורים שלך! הם מושלמיםם ואת יותרר מהממתת!!

08/06/2014 18:55

    תוודה נסייכה <3
    שמחה שאהבת <3

    08/06/2014 20:43
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך