טולי
זהו.. זה הפרק האחרון של 'להתחיל מחדש במקום חדש'.. אהבתי את הפרק הזה כי הוא הכי מרגש לדעתי.. לא אין עונה שנייה... אבל אני מתחילה סיפור חדש. מה הכי אהבתן? מה הכי ריגש אותכן, בפרק הזה ובכללי? תודה ענקית, על התגובות, האהבה, החום, זה בכלל לא ברור מאליו, תודה על הכל.. אוהבת מלאאא!!

להתחיל מחדש במקום חדש ♥- פרק 40 – אחרון <3

טולי 11/06/2014 2429 צפיות 29 תגובות
זהו.. זה הפרק האחרון של 'להתחיל מחדש במקום חדש'.. אהבתי את הפרק הזה כי הוא הכי מרגש לדעתי.. לא אין עונה שנייה... אבל אני מתחילה סיפור חדש. מה הכי אהבתן? מה הכי ריגש אותכן, בפרק הזה ובכללי? תודה ענקית, על התגובות, האהבה, החום, זה בכלל לא ברור מאליו, תודה על הכל.. אוהבת מלאאא!!

-4 שנים לאחר מכן-

נקודת מבט תגל:
"מזל טוובב, את בת 20 מחר " מייקל ואשלי צעקו כשנכנסו לחדרי. ארבע שנים עברו מאז הפעם האחרונה שהייתי בישראל. שיר ואני עדיין החברות הכי טובות, היא באה לבקר אותי מלא, לעומתי שלא באתי פעם אחת.
היא התחתנה עם בן, גם לחתונה לא הלכתי, היא ילדה בן קטן בשם דור.
בכל שיחה איתה אני שואלת על אושר, כן יש לו חברה חדשה וזה רציני לפי מה ששיר אומרת, נשבר לי הלב מזה בכל פעם מחדש..
"מחר זה יום ההולדת שלך, אני לא מאמינה שאת עוזבת" אשלי אמרה וחיבקה אותי חזק.
"אני אחזור לארצות הברית אשלי, אל תדאגי" אמרתי בגיחוך. אז כן.. מחר אני אנחת בישראל, אמא שלי, שרית, במצב קשה, היא חולה מאוד. מאז הלידה האחרונה שלה עם אחותי הקטנה נועה, היא בקושי עומדת על הרגליים לבד.
מחר יום ההולדת שלי, שיר אומרת שזה גורל. הבטחתי גם לבוא אלייה הבייתה לבקר. לראות אותה, את בן ואת דור הקטן.
"אני שונא להיות פה ברגע זה" שמעתי את קולו של גייק. אשלי ומייקל יצאו מהחדר שלי. הסתובבתי אליו. גייק ריידר, בן 21 בדיוק כמו אושר.
יש לו שיער חום עם גוונים בלונדינים אבל זה טבעי, מהמם. הוא חכם, שרירי, מצחיק. הוא עזר לי מאוד ביום הגעתי לארצות הברית. אני לא מדמיינת בכלל את מה שהייתי עוברת פה אם לא הוא.
"אני אוהב אותך כל כך יפה שלי, אני לא רוצה שתעזבי. גם אם זה לשבוע" גייק אמר והתקרב אליי. הוא שונה כל כך מאושר, האופי שלו שונה ממנו מיליוני שנות אור.
"אני אוהבת אותך גייק, אני אדבר עם איתך כל יום, בכל לילה, אתה לא תרגיש בכלל בחסרוני" אמרתי וליטפתי את פניו. אני אוהבת את גייק בכל ליבי.
"אני אוהב אותך אהובתי" גייק אמר ונישק אותי.

נקודת מבט אושר:
קמתי בשש בערב, משנת הצהריים. ליאת ישנה מחובקת איתי כל הלילה. אני אוהב אותה, אבל זה כאילו זה לא מספיק לי. משהו חסר לי.
קמתי מהמיטה בזהירות לא להעיר אותה. נכנסתי למקלחת ופתחתי את המגירה של הסכין גילוח כדי להתגלח.
היה לי התראה באייפון. -מחר יום הולדת לאחת שלי.. תשקיע בה!- היא כתוב על הצד. מחר היום הולדת שלה, של תגל.
עברו כבר ארבע שנים, אני עדיין מתגעגע אלייה, מקלל את אותו היום שלא השארתי אותה פה, שלא רצתי אחרייה, היא חסרה לי, המגע, החיוך, היופי שלה, הריח הממכר.
'יש לה חבר אושר, תשכח ממנה אל תשבור לה את הלב שוב' אני זוכר את המשפט ששיר אמרה לי פעמים רבות. עד היום לא שכחתי ממנה, הנסיכה שלי. היא לימדה אותי מזה אהבה ואני זלזלתי בזה.
התקלחתי במהירות, 10 דקות והייתי בחוץ, לבשתי גינס וחולצה מכופתרת.
לדור יש היום מסיבה, הוא בן 5.
שיר אמרה שתגל תבוא בערב, אבל זה לא בטוח.
יצאתי מהבית לכיוון הרכב שלי. מי היה מאמין שאושר אסולין הילד מהפנימיה, שרצחו את ההורים שלו מול עיניו, שעבר כל כך הרבה, התאהב ואיבד את האישה של חייו, היום עובד בהיי טק. יש לו חברה רצינית שנה וחצי שזאת לא תגל.
אני עדיין חושב עלייה, אני שואל מה איתה ומי דואג לה? אבל היא כבר לא פה.
אני מת לדעת מה יקרה ביום שנפגש, אני יודע ומזה אני חושש, אני לא יודע איך להתמודד.
לנשק אותה או לא? ללחוץ את ידה או לחבק אותה?
הגעתי לבית של בן ושיר. שמעו את המוזיקה מקצה הרחוב.
נכנסתי לבפנים. הילדים היו עם הליצן והמבוגרים בחוץ
"מזל טוב גבר" אמרתי לדור וחיבקתי אותו.
"אני הולך לליצן" דור אמר ורץ להציק לליצן המסכן ההוא.
יצאתי לבחוץ. בן ישב עם כולם ושיר לידו.
אמרתי לכולם שלום והתיישבתי ליד בן. העיניים שלי סרקו את החצר כולה, אבל לא ראיתי את תגל או מישהי שדומה לה.
"אושרף תעלה לחדר שלי ותביא לי סוודר.. בבקשה" שיר אמרה בטון מתחנן.
"סבבה" אמרתי בלי להתווכח ונכנסתי לבפנים, כאילו משהו או מישהו קרא לי.

נקודת מבט תגל:
הגעתי לבית של שיר ובן, בית גדול כמו תמיד, החלום של שיר.
מלא ילדים רצו ושיחקו בגינה. נכנסתי לבפנים וניסיתי לזהות את דור. התקדמתי לעברו ונתתי לו את המתנה, מכוניות על שלט, אליקופטר, בקיצור כל הרשימה שהוא אמר שהוא רוצה כמובן כל מה שיכולתי להביא שזה.. 3 מכוניות על שלט, אליקופטר אחד ומשחק וידיאו.
"תודה דודה תגל" דור אמר נישק אותי בלחי ורץ להראות לכולם.
יצאתי לבחוץ, היו כאלה שהכרתי וכאלה שלא.
התיישבתי ליד בן ושיר.
"איפה החדר שלך כואב לי הראש" שאלתי את שיר.
"קומה שנייה, החדר הראשון" שיר אמרה, הנהנתי בראשי ועליתי.
הנחתי את התיק על הכיסא הלבן. החדר היה בצבע מוקה לבן, רהוט לבן שמנת.
התיישבתי על המיטה.
הדלת נפתחה בלי התראה מוקדמת ונעמדתי ישר.
"מי אתה?" שאלתי. מולי עמד גבר בן 20- 21. חתיך, הוא הזכיר לי את אושר.
"אושר אסולין את?" הוא שאל בחיוך.
"תגל אמסלם" אמרתי בחיוך ביישני.
עמדנו שם באמצע החדר. הרגשתי את כל הרגשות שלי חוזרים, הזכרונות, האהבה אליו הכל.

נקודת מבט אושר:
היא עמדה מולי, יפייפה מתמיד. היא לא השתנתה הרבה. היא התבגרה, גבהה מעט, התייפיפה מאוד. מיס יוניברס לא נראת טוב כמוה.
רציתי לנשק אותה באותו שנייה, הכל חזר אליי, הרגשות, האהבה, הכל.
אבל לה יש חבר ולי יש חברה. לא שיחררתי את האחיזה מידה וגם היא לא.
פשוט עמדנו ככה בחדר, לוחצים ידיים, מתענגים על המגע הרגעי הזה.
הייתי רוצה לומר לך כמה אני אוהב אותך.

נקודת מבט תגל:
לחצתי את ידו מתוך נימוס, הרגשתי את עצמי נמסה מבפנים. הלב שלי דפק בעוצמה.
לא שיחררתי את האחיזה.
אני אוהבת אותו עדיין.


תגובות (29)

לאאאאאאאאאאא אין עונה שנייה למה את עושה לי את זה?

11/06/2014 15:25

לאאאא.
די. אני עוד שנייה בוכה. אם זה לא היה הסוף של הסיפור אז היה לי מילה "תמשיכי." אבל זה הסוף, ואין לי מילים. זה פשוט מדהים.
את באמת ריגשת.
זה הפרק האהוב עליי באופן רשמי.
ותתחילי את הסיפור החדש (:

11/06/2014 15:29

לא טולי ממש לא את לא יכולה להשאיר אותי ככה בוכה (אם היה לי שקל על כל פעם שבכיתי מסיפורים עצובים פה…) את לא יכולה להשאיר אותם ככה, מאוהבים אבל לא ביחד את לא יכולה להשאיר את כל הקוראים שלך ככה כוסאמק העולם….
תני לי לשוב אלייך בעוד כמה דקות אחרי שאני אעכל את מה שקראתי הרגע

11/06/2014 15:32

וואו במילה אחת מ-ד–ה-י-ם !!!
הסיפור היה כל כך יפה ריגשת אותי גרמת לי להתמכר לסיפור
זה הפרק הכי הכי מרגש
את כותבת מדהים קראתי את כל הסיפורים שלך אחד יותר יפה מהשני כבר מחכה לסיפור הבא שלך

11/06/2014 15:33

טולל אני בכיתי טוב?! זה הסוף הכי מושלם שהיה יכול להיות לסיפור המדהים הזה!!
אין דברים כמוך.
את המודל לחיקוי שלי ומושא הערצה שלי.
אין עלייך בעולם!!

11/06/2014 15:34

ווואיייייייייי מדהיםםםםםםם סוף מושלם אמא הסיפור הזה פשוט היה מושלם!!
איזה שיר! הוא מוסיף ממש! אני בוכהההההההה
היה לי התענוג לקרוא אותו ולהגיב על כל פרק מחדש!!
ולך… את מדהימה, אוהבת אותך כל כך♥
כל הכבוד לך , את יכולה להיות סופר גאה בעצמך….כשרונית ברמות

11/06/2014 15:36

לאאאאאאאאאאא נו אופ טולייייייי
זה סיפור ככלכך מושלםם
הכי ריגש אותי בפרק הקטע האחרון שהם החזיקו ידיים
אז ני מחכה כבר לסיפור החדשש

11/06/2014 15:47

מה זאת אומרת אין עונ. שנייה מה את אמיתיתת את לא יכולה לסיים את זה ככה והלגיד שאין עונה שנייה לא לא אני חייבת עונה שנייהה הסיפור הזהה הי. מושלםם ואני לא רוצה שהוא יגמר דיי באלי עוד עונה!!!

11/06/2014 15:50

טולטול אני יהרוג אותך עם אין עונה שניה??? זה מחדל!!! הם צריכים להיות ביחד!!!
וכן את צודקת שזה הפרק הכי מרגש אבל עם הם יחזרו זה יהיה יותר מרגש וחסר לך עם לא!!!!

11/06/2014 16:06

    חחח אבל אין עונה שנייה.. אני עושה סיפור חדש

    11/06/2014 16:11

    ט-ו-לללל-י!!! את לא יכולה אני התמכרתי לסיפור שלך!! כל פעם שרשמתי פרק משלי הייתי מתבלבלת ורושמת אושר נו אל תעשי לי את זה….

    11/06/2014 16:13

    אבל.. אני נותת לכם מקום לדמיין להחליט מה יהיה הסוף במקום שיחליטו בשבילכם..
    בגלל זה אני מעדיפה לא לעשות עוד עונה.. אני מתחילה אחד חדש

    11/06/2014 16:16

    הדמיון שלי לא עובד בקטע הזה…
    למרות שאני משכונעת שאנ ייתמכר לסיפור החדש שלך אז תתחילי אותו היום ולא רק הקדמה אה??
    בעצם מה אני שואלת אני קובעת את מתחילה היום כולל פרק 1!!!!!

    11/06/2014 16:18

טול זה פשוט מושלםם.
הכי אהבתי שהם ניפגשו!!
ואני שמחה שסוף סוף אהבת פרק שלךך3>
יאלה אהובה תזיזי תתחת ותרשמי את ההקדמה של הסיפור החדש,אוהבת המון3>

11/06/2014 16:08

תגידו אתם נורמאלים??!?!?!?!?!
מה סיפור חדש???? עונה שניה!!! ולא….

11/06/2014 16:11

איייי אבל שב סוף פתוחחחח איך אין עונה שניה

11/06/2014 16:28

חייב להיות עונה 2 הם חייבים להיות ביחד
פללייייזזז תעשי עונה 2

11/06/2014 17:20

גאה בך! כל כך מהר כבר פרק אחרון! הצלחה!
תעשי עונה 2 ♥♥

11/06/2014 17:29

    חחח תודה רבה!!
    אין עונה שנייה.. אתם רשאיים לדמיין את הסוף בעצמכם, לתת לדמיון לקחת אותכם לכל מקום..
    התחלתי כבר סיפור חדש אולי בעתיד אני אעשה לזה עונה שניה, כרגע אני לא רוצה כי זה יהרוס את הסיפור לדעתי…

    11/06/2014 17:31

בבקקקשששהההה עונה שנייהההההההה
זה היה כל כךך יפהההה
~5+~ !!!

11/06/2014 17:31

    תווללעעעתתת שלייי!! אבל אני רוצה שתדמיינו אולי בעתיד יהיה עונה שניה (מה שלא נראה לי) כי זה ייהרס. הוא מושלם ככה לדעתי..
    אבל התחלתי סיפור חדש…

    11/06/2014 17:34

וואוו חיים שלי זה נדיר,מושלם,יפה הכול במילה חבל שאני לא יכולה לכתוב ׳תמשיכי׳ זה מבאס אבל התחלת סיפור חדש בהצלחה איתו אוהבת הכי שבעולם !!!

11/06/2014 17:45

אני לא מאמינה שככה זה נגמר… אני בוכה פה
מאוהבת בסיפורים שלךךךךך שזה משהו
את חייבת לעשות עונה שנייה בבקשה תחשבי על זה פליז

11/06/2014 20:02

לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
זה לא אמיתי זה לא הסוף שרציתי לאאאאא רוצהההההההה אני רוצה עונה 2 שהם היו ביחדדדדדדדדדדד זה לא מגיע להם הםמבקושי היו ביחד אולי חודש וזהוווווווווווווווווווווווווווווווווווווו זה לא פייררררררררררררר

11/06/2014 20:47

יואוו לאאא את ממש לא עושה לי את זה!!! אני התחלתי לקרוא תסיפור שלך היום ולא הפסקתי. התכרתי לסיפורים שלך. אני בכיתי שיוסי אבא של תגל אמר שהוא יהרוג את אושר.. בבקשה תעשי עונה שנייה אל תעשי לי את זהה!!

11/06/2014 22:22

מדהיםם!!! באמת שאת כותבת ואוו!

11/06/2014 22:44

בכי בכי בכי !!!!
אני כולי דמעות בהתחלה לא קראתי את הסיפור שלך ושל פירפיר קראתי רק את של חדשה אבל מאז הספיישל הבנתי שיש פה שני סיפורים מהממים ושאני חייבת את ההמשך כל הכבוד לך באמת זה סיפור מדהים למרות שאני קצת עצובה מזה שאין עונה שנייה אבל עוד סיפור שלך ממש לא מאכזב אותי אני עכשיו אתחיל לקרוא את ההקדמה אז ביוששש

11/06/2014 23:21

תשמעי את מדהימה ואת כותבת מדהים.

12/06/2014 01:46

מושלםםםםםם "!!"!"!" חבל שהם לא. חזרו ואיייייייי מממשש סיפוררארר מדהיםםםםםםםםם אמא

14/07/2014 07:35
9 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך