>Angle<
אם לא יהיו תגובות אפילו לזה. ניראלי שאפסיק לכתוב. רק להגיב, לתת דמויות, וכאלה. שלא תחשבו שזה איום או משהו, או צומי, רק מחשבה בקול רם.

להתחיל מחדש- הערה ♥

>Angle< 24/05/2014 661 צפיות 4 תגובות
אם לא יהיו תגובות אפילו לזה. ניראלי שאפסיק לכתוב. רק להגיב, לתת דמויות, וכאלה. שלא תחשבו שזה איום או משהו, או צומי, רק מחשבה בקול רם.

רק רציתי לשאול, אם יש לסיפור שלי קוראים, כי פשוט אני נהנית לכתוב אותו, וכבר אמרו לי לכתוב אותו לעצמי, לא בשביל התגובות, אבל זה לא מספיק לי. אני כותבת אותו בשבילכם.
אם למישהי יש קצת אי נוחות אם איך שאני כותבת, או שהיא מעדיפה שהסיפור ילך לז'אנר אחר, אני יותר מאסירת תודה שהיא תגיד לי את זה.
שתבינו, אני נותנת לכם -כלומר אתם- נותנת לכם לכתוב את הסיפור, אם מישהי פתאום רוצה פנטזיה בכיף, יותר אהבות, בטח!, יותר מתח, אקשן או פעולה ברצון!
אתם יותר ממוזמנות להגיב ולכתוב את דעתכם.
אתם רוצות סיפור חדש עם הרשמה? רק תגיבו!
אתם רוצות סיפורים קצרים? רק תגידו!
(כל הכתוב בנקבה, פונה גם לבנים, ולהפך)


תגובות (4)

אני קוראת אותו. אני פשוט לא מגיבה

24/05/2014 16:40

    תודה, את לא חייבת להגיב. באלך לתת דמות? רעיון או ז'אנר שאת רוצה שהוא ילך אליו?

    24/05/2014 16:41

לי אין מושג… אני זורמת עם הכל. אבל הייתי הולכת אל פנטזיה.

24/05/2014 16:45

אני חושבת שכדאי לך לכתוב למקום שאת הכי מתחברת אליו..
דבר ראשון, אם לא תכתבי שאת צריכה דמויות אז אף אחד לא ייתן לך דמות סתם ככה..
אני למשל כותבת פנטזיה, ומשלבת בפנים רומנטיקה, כי זה הדבר שאני הכי אוהבת לכתוב עליו..

24/05/2014 17:22
1 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך