>Angle<
טוב, אם הפרק הטריד אותכם אני מצטערת, זה מה שיצא, אשמח לביקורות טובות ורעות:)

להתחיל מחדש- פרק 6

>Angle< 24/05/2014 942 צפיות תגובה אחת
טוב, אם הפרק הטריד אותכם אני מצטערת, זה מה שיצא, אשמח לביקורות טובות ורעות:)

OMG כמה שהתרגשתי, שחקתי אותה אדישה אבל אני מצפה ברמות כבר למסיבה בערב.
אז לבשתי שמלה כחול כהה עם מחשוף, סקסית בטירוף, צמודה צמודה, עגילים ענקיים כחולים, מסקרה וצללית גוף. ואודם, המון אודם. שמתי עקבים ענקיים, לבנים, ולק לבן. עשיתי צמה סינית לקוקו, יצא מושלם.
לקחתי פלאפון ויצאתי, הוא חיכה לי למטה בחולצה עם כפתורים חצי פתוחה מראה את החזה השרירי שלו, וג'ינס ארוך שכנראה היה גדול עליו.
הוא פתח לי את הדלת למכונית, (פורשה, הוריו עשירים) בהה בי כדקה ונסע, כמה זה כיף.
נכנסנו לגאלה והרעש החל. כנראה שהגענו מוקדם מידי, כי זה עוד המסיבות של הקטנים.
מצאנו שם גלידרייה 24 שעות וישבנו לאכול גלידה. אכלתי המון המון המון ואז נהיה לי קפוא.
"קר לך? את ניראת קרחון" הוא גחך.
"כן"
"בואי, יש לי מעיל באוטו."
הלכתי אחריו קפואה, בזמן שהוא חבק אותי. משפשף את ידיו בגבי במטרה לחמם אותו.
"קחי" הגענו לאוטו. המעיל היה ענק עליי, הוא הגיע לי לאחרי הברך, אוי איזה ריח טוב היה לו…
נכנסו חזרה לגאלה, כבר התחילו המסיבות שלנו, ואני ומייק התיישבנו בספות הפרטיות האלה, באגף של השקטים, ושתינו שוקו. שוקו! באמצע הגאלה!
"באלך לרקוד?"
הנהנתי והלכתי לאמצע הרחבה והתחלתי לרקוד בפרעות כמו מטורפת. הלילה אני הולכת להשתכר. ניגשתי לבר והזמנתי איזה עשרים משקאות חריפים בטירוף ושתיתי אותם אחד אחד.
"נו מייק, אז אתה בא לרקוד?!" אני לא בטוחה כל כך מה הלך שם, אני….. מי אני? ניראלי שממש השתכרתי….רגע… אז… מה? לא הבנתי. לא משנה. די לחשוב בואו נהנה….!
"כן מותק! אני רואה שעכשיו התחלנו את המסיבה!!!!"
רקדנו ממש צמוד ואז נשמע ברקע סלואו. התחלנו לרקוד רגוע ואז נצמדנו אחד לשני, ידי כורכת את עורפו, וידו החמה מחקבת את מותני, ניראה לי שהיא "החליקה" למטה…. אני לא זוכרת מה היה בדיוק אבל הרגשתי נעים…. ואז

~נקודת מבט מייק~
ואז רכנתי אליה, מקווה לנשיקה…. אוף! כנראה שהיא לא שמה לב.. היא כל הזמן מסתכלת הצידה. טוב בואו נלך לשכר אותה עוד קצת אם אני רוצה להנות הלילה…
"את באה לבר?" נקווה שהיא מספיק שיכורה כדי להגיד כן.
"ברור….מה? בוא." טוב, אני אשתדל לא להרוג אותה…..
הזמנתי לה עשר כוסות של אלכוהול והיא פשוט דחפה את כולן לפה.
"תגידי את יודעת כמה זה 20 בחזקת 3?" שאלתי אותה לבדוק
"מה זה 20?" היא צחקה בלי סוף והבעת פניה הייתה מטופשת….
"מעולה!" יש. היא מספיק שיכורה בשביל לזרום..
"את באה לרקוד?" משכתי אותה לרחבה לא מחכה לתשובה ופשוט נישקתי אותה נשיקה ארוכה ומגעילה כזאת, בלי טיפת אהבה, טעם האלכוהול נשאר בפיה. פשוט המשכתי והמשכתי ואז התחלתי להוביל אותה לשירותים תוך כדי הנשיקה ונכנסנו לתא אחד, הורדתי את המושב והושבתי אותה היא כולה הייתה בהיי היא התנשקה איתי כולה בתוך הנשיקה התחלתי להפשיט אותה הורדתי לה את החולצה ואת המכנס והיא התחילה לכפתר לי את החולצה הורדתי את המכנס כבר הייתה ערימה של בגדים על הרצפה, באתי להוריד לה את החזייה ואז…

~נקודת מבט אביגיל~
פתאום התודעה שלי חזרה אליי. מ-ה-ק-ו-ר-ה-פ-ה????????????? אני…. אני בלי בגדים?!! רגע.. מי זה? מייק?! אני…. הוא… בלי מכנסיים ו… מה?! אין סיכוי הוא לא נוגע בחזייה שלי.. איכס!!!! באתי להעיף את היד שלו אבל ברגע האחרון התחרטתי… בואו נתחכם.. נתתי לו כמעט להוריד לי את החזייה ואז עצרתי אותו ואמרתי בלחש נשי כזה… "מאמי בוא נעשה את זה מסודר…"
"כל זה איתך בסדר…" הוא שמח.
התחלתי לנשק אותו לבלוכ אותו נשכתי את שפתיו חזק כל כך שנדמה לי שירד לו דם….
עכשיו אתה יכול להוריד…. הוא נגע בסוגר ובשנייה שהחזייה עמדה לרדת…
בום! אויש נתתי לי ברכייה כזאת חזקה שניראלי שהוא לא ילך עכשיו שנה.. הוא השתטח על הרצפה. התלבשתי מהר דרכתי עליו "בטעות" וברחתי מהמועדון.


תגובות (1)

♡

חחח יא הרגת אותי תמשיכי

24/05/2014 20:43
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך