>Angle<
תגובות ממשיכה:) אשמח לביקורות טובות ורעות.

להתחיל מחדש- פרק 7

>Angle< 24/05/2014 722 צפיות תגובה אחת
תגובות ממשיכה:) אשמח לביקורות טובות ורעות.

אני כל כך לא רוצה להיות עכשיו איזה (סליחה מקרב לב על המילה) זונה של כולם.
אני רוצה להשאר תמימה. אני רוצה עוד לחיות חיים של ילדה, לא, אני עוד לא מבוגרת. ידעתי שהקטע הזה של המסיבות לא בשבילי. יופי אבי, ככה את מתחילה את החיים שלך?
רציתי לעשות שינוי, מהפך, אני מפסיקה להתעסק באהבות. הכנתי רשימת מטלות:
~לסנן את מייק
~ללמוד למבחנים
~לעשות שיעורים באמת מושקע
~להסכים ללכת לתחריות בטניס
~להרוג את מייק!
רגע…. מה אני עושה לעצמי את הקטע של הילדה הטובה?! אני יכולה הרי להשיג כל אחד מתי שבאלי?! כן!
הכנתי רשימה חדשה:
~לגרות את מייק
~לצאת עם בנים אחרים בדיוק לידו
~לעשות כאילו אנחנו ביחד
~לזרוק אותו בהתעללות
מגיע לו! ידעתי הרי שאי אפשר לשנות אותו. הוא רק ניצל אותי. כל ההתאהבות בי הייתה משחק!
איזה מגעיל. בכיתי איזה חצי שעה עם כל הדפים על השולחן ונרדמתי.

~נקודת מבט מייק~
"בוא נעשה את זה מסודר…." הקול שלה עורר בכל גופי צמרמורת מה שגרם לי עוד יותר לרצות אותה.
"כל עוד זה איתך בסדר…." הייתי בעננים מצפה לצעד הבא שלה.
היא רכנה אליי ופשוט התחילה לבלוע אותי היא נשכה את שפתיי כל כך חזק שירד לי דם אבל לא היה לי אכפת כולי בהיי.
"עכשיו אתה יכול להוריד…." כמה שהתרגשתי… נגשתי לסוגר שלה,פתחתי אותו, באתי להוריד לה את החזייה ואז בום! אוי היא נתנה לי ברכייה כזאת… אחחחחחח זה כואב "כוסעמק!!" איזה מזל שמשכתי את החזייה שלה והספקתי לראות אותה כמה שניות. אח זה כאב אויש הסבל. לקחו אותי לבית חולים אחרי זה, אבל תכלס, אני לא יכול להתלונן עליה.
באתי הבייתה אחרי יומייםוהחלטתי שאני לא הולך לוותר עליה כזאת בקלות.


תגובות (1)

תמשיייכיי

24/05/2014 21:52
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך