להתחיל מחדש- פרק 8 – עצורה

rock girl 02/01/2015 959 צפיות תגובה אחת

לאחר הלימודים, סאם הלכה למשרדה של היועצת ברוק. ג'ינה שאלה אותה לאן היא הולכת כאשר סאם החזירה את התיק שלה לחדר ופגשה אותה שם, אבל סאם שיקרה ואמרה שהיא צריכה סיגריה והסתלקה משם.
היועצת ישבה וחיכתה לה במשרדה. סאם נכנסה אל החדר בהיסוס מסוים והתיישבה בכיסא מול שולחנה. היועצת חייכה אליה.
"מה שלומך היום סאם?" שאלה בנועם.
"הכול,בסדר, גברת ברוק." ענתה סאם מעט ברשמיות. רק לפני שבוע היא ישבה פה במשרד ודיברה עם האישה הזאת, אבל סאם הרגישה כאילו זאת הפעם הראשונה שהיא נכנסת למשרד הזה.
"איך היה השבוע השני שלך בפנימייה?" שאלה.
"יותר טוב," אמרה סאם. "פגשתי מישהי נחמדה…"
"ידידה?"
"כן," ענתה סאם. "קלואי דיקסון. נתקלתי בה בשירותים ודיברנו והתחברנו."
"את חושבת שהיא מישהי שיכולה להיות חברה שלך?"
"כן." ענתה סאם.
"מה עם השותפה שלך?"
"ג'ינה?" אמרה סאם. "היא קצת נעלבה ממני…ובצדק."
"למה נעלבה ממך?"
"כי צעקתי עליה לפני כול הכיתה," סאם הסמיקה. "היא ממש עלתה לי על העצבים ופשוט נפלט לי וצעקתי עליה לשתוק."
"צעקת עליה?" היועצת הביטה בה בעניין.
"התנצלתי לאחר מכן." התגוננה סאם ישר. "לא התכוונתי לפגוע בה…והיא עדיין קצת כועסת עליי."
"תספרי לי על קלואי," אמרה גברת ברוק והחליפה נושא בהינד עפעף וסאם הבחינה שהיא רושמת משהו בדפים מולה.
"קלואי?" אמרה סאם בהיסח דעת כשהתבוננה בגברת ברוק רושמת משהו בדף מולה ותהתה איזה הערה כתבה עליה. "האמת שבגללה צעקתי על ג'ינה."
גברת ברוק החזירה את עיניה אל סאם.
"כשג'ינה ראתה אותי יושבת עם קלואי בקפיטריה, היא כנראה התעצבנה שנטשתי אותה," המשיכה סאם והרימה עציץ קטן שישב על שולחנה של גברת ברוק. "היא התחילה להגיד לי דברים בשיעור…רכילויות על קלואי. לא אהבתי את זה והיא לא הסכימה לשתוק."
"אז צעקת עליה?"
סאם הרימה את מבטה מהעציץ הירוק הקטן אל גברת ברוק ולא ענתה.
"את שופטת אותי…" אמרה סאם בשקט ובחנה אותה. היא החזירה את העציץ אל השולחן.
"אני לא פה כדי לשפוט אותך." אמרה גברת ברוק בשלווה.
"אני לא אוהבת ששופטים אותי." העירה סאם.
"אף אחד לא אוהב…"
סאם שתקה.
"תספרי לי על אביך…" אמרה גברת ברוק לאחר רגע.
"למה?"
"אני רוצה לשמוע עליו," אמרה גברת ברוק.
"הוא היה רגיל…" משכה סאם בכתפיה.
"האם הסתדרת איתו יותר טוב מאמא שלך?"
"כן," ענתה סאם בשקט ונזכרה באביה מרים אותה על גבו כשהוא היה חוזר מהעבודה וגורר אותה ברחבי הבית כשסאם צוחקת בהנאה. "הוא אהב אותי. כשהייתי בת 6 הוא היה לוקח אותי למקום עבודתו ומציג אותי בפני כולם בגאווה…"
"אבל הוא לא הסתדר עם אמא שלי," המשיכה סאם וקולה נהפך לקר יותר. "הם אפילו נפרדו לתקופה מסוימת אבל הם חזרו להיות ביחד לאחר כמה חודשים בנפרד. היתה לי התחושה שאבי עשה זאת בשבילי אבל הם המשיכו לריב ולא להסתדר ואבא שלי התחיל להיעדר יותר מהבית ולבלות יותר בעבודה שלו. כנראה הוא לא סבל יותר את המצב בבית."
גברת ברוק הביטה בסאם בעניין ובדממה ונתנה לה להמשיך לדבר. סאם נמנעה מקשר עין אך המילים נשפכו החוצה.
"אמא שלי שקעה בחיי החברה שלה ואני הייתי באמצע. כבר לא ביליתי עם אבי כמו שהייתי מבלה איתו קודם והמצב בבית היה גרוע. הריבים היו בלתי נסבלים.
ואז הוא מת."
סאם שתקה ונזכרה איך צלצלו אליהם הביתה כדי להודיע להם שאביה היא מעורב בתאונת דרכים קטלנית. אמא שלה נראתה נסערת ויצאה מהבית במהירות אל בית החולים כשהיא פוקדת על סאם להישאר בבית עם המשרתת.
"איך הוא מת?" שאלה גברת ברוק.
"תאונת דרכים. האלכוהול בדמו היה גבוה מהרגיל וכנראה הוא דיבר בפלאפון כשהוא התנגש במשאית שבאה מולו."
"בת כמה היית כשזה קרה?"
"הייתי בת עשר…" ענתה סאם. "אני זוכרת שהמשכתי לבחון את אימי כדי לראות איך היא מתמודדת, כדי לעזור לה להתמודד אבל אף פעם לא ראיתי אותה מזילה דמעה אחת עליו. היא היתה קרה, מרוחקת ומנומסת להפליא בטקס האשכבה, כמו תמיד…"
"ואיך את לקחת את זה?" שאלה גברת ברוק. נראה היה שהיא מתרכזת אך ורק בסאם.
"איבדתי את אבא שלי והייתי מספיק מבוגרת כדי להבין מה זה אומר." ענתה סאם מעט בחוסר סבלנות. מה גברת ברוק רצתה ממנה? שסאם תגיד לה כמה היא בכתה עליו? שהיא היתה בוכה כול לילה לפני שהלכה לישון במשך שנה שלמה? שהיא מצטערת על כך שלא ניסתה לתקן את הקשר שלה עם אביה? שהיא מצטערת על העובדה שהוא ניסה לעשות את הדבר הנכון בשבילה למרות שזה אמלל אותו עד כדי כך שכבר לא סבל להיות באותו בית עם משפחתו שלו?
"ומתי אמא שלך התחתנה שוב?"
"לפני שלוש שנים," ענתה סאם שמחה על החלפת הנושא.
"הבנתי ממך שאת לא מסתדרת איתו."
"עם קלינט?" גיחכה סאם. "לא, אני לא מסתדרת איתו. אני חושבת שהוא עם אמא שלי רק בגלל הכסף."
"למה את חושבת ככה?"
"כי הוא בטלן וכול הזמן מתחנף אליה," ענתה סאם ברוגז. "לפעמים דברים כאלה ברורים…רק לא לאנשים שמסרבים לראות את האמת."
"כמו אמא שלך?"
"בדיוק."
"ולמה את לא מנסה לדבר איתה על זה?"
"היא חכמה…היא ידעה במה היא מסתבכת," ענתה סאם במשיכת כתף. "הוא פשוט נראה טוב על זרועה והוא לא מפריע לה או מציק לה וזה מה שחשוב…"
סאם הביטה דרך החלון שבמשרדה של גברת ברוק. השמש התחילה לשקוע ורוח נעימה חדרה מבעד לחלון הפתוח.
אינֽדיֵאן וֵיילֽס היה מקום חם ויבש, וסאם אהבה את השעות הבודדות שבהם נשבה רוח קלילה ונעימה ושברה את החום הבלתי נסבל.

סוף השבוע הגיע במהירות מפתיעה וקלואי בישרה לסאם על התכניות שלהן לערב בזמן ארוחת הצהריים.
"אנחנו הולכות למועדון," אמרה לה בזמן שסאם לגמה מפחית הקולה שעל השולחן. "זה המועדון היחיד בעיירה המחורבנת הזאת.".
קלואי וסאם הסתדרו יחד לקראת הערב בחדרה של קלואי והן יצאו.
כשהן הלכו להירשם על ידי האחראי כדי שירשום את שמן לקראתם יציאתן אל העיירה, הן ראו את בריאן, דין וגרג עם גברת בייקר כשהם חוצים את המסדרון בצעדים מהירים אל מחוץ לבניין. סאם ניחשה שהם הולכים לבצע את העונש שהוטל עליהם.
"מבאס להיות הם אה?" שאלה קלואי כשראתה את סאם מביטה בשלושת הבחורים יוצאים מהבניין בעקבות המורה בייקר.
"הם מרותקים לפנימייה?" שאלה סאם.
"כן," ענתה קלואי בזמן שגם הן יצאו מהפנימייה והתחילו ללכת לעבר השער עם דף האישור שנתן להם האחראי כדי שיראו לשוער וייתן להם לצאת. "אסור להם לצאת בסופי שבוע כרגע…".
קלואי אמרה שהמועדון לא רחוק כול כך מהפנימייה ועל כך שתיהן צעדו ברחוב לכיוונו. שתיהן ראו עוד חבורות של תלמידים שיצאו לעיירה לסוף השבוע כשהם מצחקקים ומפטפטים בקלילות; רובם הלכו לכיוון שבו הלכו סאם וקלואי.
הערב היה חם מאוד והרוח הקלילה שהיתה לקראת הערב נעלמה והוחלף ביובש מציק; סאם לבשה חולצה לבנה ללא שרוולים עם מכנסי ג'ינס קצרים ונוחים וקלואי היתה בשמלה שחורה ואוורירית עם עקבים נמוכים.
"עונת הכדורסל בפתח," אמרה קלואי בזמן שהלכו לעבר המועדון.
"אה נכון, המנהלת הזכירה נבחרת כדורסל כשהיא דיברה איתי," נזכרה סאם."יש מישהו מהשכבה שלנו בנבחרת?"
"מי את חושבת?" גיחכה קלואי קלות. "טראביס, דין, ובריאן."
"דין נמצא בנבחרת?" שאלה סאם בהפתעה מידית וקלואי הבזיקה אליה מבט חשדני. "כלומר…רק הם בנבחרת?" סאם תיקנה את עצמה במבוכה.
"כן," ענתה קלואי והסיטה את מבטה בפשטות. "הנה, המועדון פה," הוסיפה והצביעה לעבר דלת גדולה ושחורה עם מסגרת לבנה מודגשת ומעליה שלט ענקי שכתוב עליה מועדון לילה.
"וואו, כמעט כול התלמידים פה," מלמלה סאם כששתיהן נכנסו אל המועדון והמוזיקה הרועשת הציפה אותן מכול עבר; סאם צדקה, היה נראה כאילו כול תלמיד שיצא אל העיירה לערב נמצא במקום הזה. סאם הבחינה בברברה וטראביס רוקדים יחד כשבשולחן מאחוריהם ישבה נטלי –חברתה הטובה של ברברה- עם עוד כמה בנים ובנות מהבית ספר, חלק פרצופים מוכרים לסאם וחלק זרים; קאסי וג'ולי גם ישבו באחת השולחנות וצחקקו יחדיו אך סאם הבחינה שג'ינה לא נמצאת איתן; מרי קייט ועוד שתיים מחברותיה רקדו עם כמה בנים ונראה היה שהן מושכות את רוב תשומת הלב במועדון.
"זה המועדון היחיד בעיירה המחורבנת הזאת, לאיפה נראה לך שכולם ילכו?" קראה קלואי אל סאם כשהיא מנסה להתגבר על המוזיקה הרועשת במועדון.
שתיהן ניגשו אל הבר, הזמינו שתי בקבוקי שתייה קלה ותפסו לעצמן שולחן.
"ראית מה מרי קייט לובשת?" גיחכה קלואי והביטה לעבר מרי קייט ששיערה הקצר והבלונדיני היה מפוזר על כתפיה ועיניה היו מאופרות באיפור מעושן כבד, כשהיא לובשת חצאית מיני קצרצרה שחשפה את רגליה הארוכות והשדופות.
חבורה של שלוש בנים עברו ליד השולחן של שתיהן ואחד מהם, בחור עם שיער ארוך ומשוך לאחור בזנב סוס על עורפו ואף די בולט וגדול, הביט לעבר קלואי, נתקל במבטה וחלף על פניהן בלי לומר מילה.
"מי זה?" שאלה סאם והביטה לעבר הבחור ושני הבנים לידו כשהם נבלעו בתוך הקהל.
"האקס שלי…" מלמלה קלואי בתשובה בקול קריר.
"טדי וייט?" שאלה סאם ועדיין ניסתה לחפש אחר הבחור בתוך המון האנשים שרקדו.
"איך את יודעת את שמו?" שאלה קלואי בחשדנות.
סאם הסמיקה.
"ג'ינה כבר עדכנה אותך, אני רואה…" סיננה קלואי והסיטה את מבטה מסאם כשהיא לוגמת מהבקבוק בידה.
"היא סיפרה לי כמה דברים," סאם לא ראתה סיבה להכחיש את מה שיצא מהמרצע.
"ומה היא סיפרה לך?" שאלה קלואי והחזירה את מבטה אל סאם בסקרנות מסוימת.
"אני לא מאמינה לה…" משכה סאם בכתפיה. "אני יודעת איך שמועות יכולות לצאת משליטה…"
קלואי המשיכה לתקוע את מבטה בסאם, כנראה ניסתה להבין אם היא מאמינה לה או לא.
"את רוצה לספר לי מה קרה באמת עם טדי?" שאלה סאם את קלואי.
"קודם ספרי לי מה ג'ינה אמרה לך ואני אגיד לך את מה שבאמת קרה." התעקשה קלואי.
סאם נאנחה. "היא אמרה שהיית מעורבת בשלישייה עם טדי ועם…הבן דוד שלך," סאם היססה מעט וניסתה להתחמק ממבטה של קלואי. "ושאת וטדי עשיתם את זה בשירותים של הבנים או משהו."
קלואי חייכה בעוקצנות.
"אז משהו מזה נכון?" שאלה סאם.
"השמועות האלה לא הומצאו סתם, " ענתה קלואי. "כשיצאתי עם טדי- אחרי כמה חודשים- הוא הציע לי לעשות שלישייה איתו ועם עוד מישהי."
"את רצינית?" סאם נדהמה. הרעיון שמישהי בכיתה י' תעשה שלישייה עם עוד בחורה ועוד בחור נראתה לה רעיון דוחה וסוריאליסטי.
"כן," ענתה קלואי. "היינו בבית שלי. זרקתי אותו מהבית ונפרדנו וכנראה הבן דוד שלי שמע את השיחה מבעד לקיר והוא הפיץ בבית הספר שהייתי מעורבת בשלישייה איתו עם טדי. טדי שכעס עליי באותו זמן על כך שזרקתי אותו בצורה הזאת לא טרח להכחיש את השמועה…"
"למה שבן דוד שלך יעשה משהו כזה?" שאלה סאם, לא מבינה.
"אני שונאת אותם והם שונאים אותי," ענתה קלואי. "סיפרתי לך שאני רוצה להתקבל לאוניברסיטה טובה ולהסתלק מהבית הזה לא?"
סאם היססה; היא לא ידעה אם היא יכולה לשאול את מה שהיא רצתה לשאול. המצב בין קלואי וסאם עדיין לא היה מוגדר כחברות.
"אפשר לדעת…מה קרה עם הורייך? למה את לא גרה איתם?" שאלה סאם בהיסוס. קלואי העבירה בסאם מבט בוחן אבל לא נראה שהיא כועסת על השאלה או שהיא מפריעה לה.
"לא הכרתי את אבא שלי, הוא נטש ואת אמא שלי לפני שנולדתי, ואמא שלי מתה מסרטן כשהייתי בכיתה ז'…מאז אני גרה עם הדודה שלי." ענתה קלואי.
היתה דממה בין קלואי וסאם כששתיהן שקעו בהרהורים. סאם הביטה במבט מזוגג ברוקדים וחשבה לעצמה כמה היא וקלואי דומות ; שתיהן עברו דברים לא קלים בעבר ונאלצות לחיות עם התוצאות כיום; קלואי לא הכירה את אביה ואימה מתה מסרטן כשהיא בדיוק התחילה להתבגר, בדיוק בזמן שהיא היתה צריכה הורה שידריך אותה, שינחה אותה, בתקופה שבו הכי צריכים הורה. ועכשיו היא חיה עם דודה ושש בני דודים שלא מחבבים אותה והיא לא אותם וכול מה שהיא יכולה לחשוב עליו זה דרך להסתלק מהבית שלה עצמה.
סאם איבדה את אביה בגיל 6 וחיה עם אימה הקרה והמנוכרת שכול מה שחשוב לה זה התדמית והמוניטין שלה ושל משפחתה. סאם הסתבכה בכול מיני צרות בשנתיים האחרונות, שלאחד מהם היו תוצאות הרסניות ובו החבר הכי טוב של סאם מת בתאונה קטלנית וסאם שהאשימה את עצמה במות חברה הטוב, וניסתה לקחת את החיים של עצמה רק כדי לגאול את עצמה מהאבל והייסורים של התוצאות של מעשיה.
למרות שסאם הרגישה קרבה משונה אל קלואי, היא לא הצליחה לדמיין את עצמה מספרת לה את כול הדברים שקרו לה בשנה האחרונה. חלק מסאם רצה לקחת את הדברים האלה לקבר.
"היי, בנות!" נשמעה קריאה וקלואי וסאם ראו את טום- הבחור הבלונדיני בעל הפנים הידידותיות שהיה הידיד היחיד של קלואי- מתקרב אל השולחן שלהן.
"היי טום," אמרה קלואי בשמחה. המתח המוזר בין קלואי וסאם לאחר השיחה היתה תלויה באויר וגרמה לאי נוחות מסוימת.
טום הציץ לעבר סאם ושוב נראה מבויש מעט. סאם תהתה אם טום מחבב אותה.
"אתן נראות בדיכאון," העיר טום בחיוך קטן והתיישב על הכיסא הפנוי ליד השולחן.
"זה כי דיברנו על נושאים יותר מדי כבדים," ענתה סאם בקלילות והבזיקה חיוך אל קלואי.
"רוצות שאני אשפר לכן את מצב הרוח?" טום הוציא מתוך כיסו בקבוקון קטן מזכוכית שהיה כתוב עליו וודקה.
"מאוד!" התלהבה קלואי ולקחה את הבקבוקון מידיו של טום ומזגה אל הבקבוק מעט מהאלכוהול.
"אל תוסיפי הרבה!" הזהיר טום. "זה אלכוהול טהור."
"רוצה גם?" קלואי הושיטה לי את הבקבוקון.
סאם היססה מעט כאשר נזכרה בהבטחה שלה לנסות להשתנות, אבל אז חשבה לעצמה- כמה גרוע זה יכול להיות?
היא לקחה את הבקבוקון ומזגה לבקבוק שלה גם מעט ממנו והחזירה לטום.
"מרי קייט נראית חתיכה או מה?" שאל טום וקלואי גיחכה. מרי קייט המשיכה לרקוד על רחבת הריקודים כששתי חברותיה רוקדות לידה.
"רק אם אתה אוהב בלונדיניות," אמרה סאם בעוקצנות.
"הכול הולך…" הוא חייך אל סאם אבל מיהר להסיט את מבטו.
"תיזהר," אמרה קלואי. "היא בת דודה של סאם…"
"היא בת דודה שלך?" הוא הופתע.
"ככה אמא שלי טוענת…"
טום וקלואי צחקו.
*

הימים התחילו לעבור במהירות רבה יותר וסאם המשיכה לבלות עם קלואי יותר ויותר. שתיהן נהנו מחברתן של זו וזו ומכיוון שלשתיהן לא היו חברות, הן נקשרו זו לזו במהירות רבה. סאם הרגישה בנוח להיות עצמה עם קלואי, היא לא הרגישה יותר מדי משונה והיא לא ניסתה להתאים את עצמה אל התנהגותה של קלואי; קלואי היתה מוזרה בדרכה, ישירה מאוד ולא היה אכפת לה כלל מה יתר התלמידים אומרים עליה- דבר שהשרה אמינות וביטחון מסוים בסאם.
"תפסו אותך פעם מעשנת פה?" שאלה סאם את קלואי כששתיהן ישבו יום אחד מאחורי בניין המעונות ועישנו.
"לא," ענתה קלואי, היא ישבה על האדמה בברכיים מכופפות אל גופה וכשהיא נשענת על קיר הבניין. "אבל פעם תפסו את טראביס מהכיתה שלך אבל הוא התחמק באזהרה."
"מקפידים על הדברים האלה פה בבית הספר?" שאלה סאם. היא ישבה בישיבה מזרחית מול קלואי.
"תלוי מי הקשרים שלך…" אמרה קלואי בטון עוקצני. "אם דין לוקהארט ייתפס מעשן, תהיי בטוחה שאבא'לה ראש העיר יוציא אותו מהצרות."
"פעם תפסו אותי בבית ספר הקודם שלי עם חברה ועשו מזה עניין כול כך גדול," אמרה סאם. "והזהירו אותנו שאם ניתפס בפעם השנייה אנחנו נושעה."
"נראה לי שגם פה זה ככה, לא יסלקו אותך אם יתפסו אותך מעשן אבל גם לא ייתנו לך להתחמק מהעניין בקלות…" מלמלה קלואי בתגובה.
קלואי וסאם הכינו שיעורי בית יחד במקצועות שבהן שתי הכיתות שלהן התקדמו יחד ונטו לעשן הרבה בהיחבא. סאם הבחינה שקלואי הרגישה הקלה מסוימת שהיא מצאה חברה; סאם היתה הבחורה היחידה שקלואי היתה מיודדת איתה. קלואי סיפרה לה שפעם היא היתה מבלה עם קאסי- החברה של ג'ינה- אבל היא אמרה שהיא לא הסתדרה איתה כול כך ושתיהן התרחקו זו מזו בהדדיות.
להפתעתה של סאם, טום התחיל להצטרף אל שתיהן יותר מהרגיל ונראה היה שגם קלואי מופתעת מזה. סאם התיידדה איתו במהירות וביישנותו של טום פחתה.
קלואי צחקה על סאם שטום דלוק עליה. סאם ניסתה להתנהג כאילו היא לא שמה לב לדבר אבל היא לא יכלה שלא להתעלם מהמבטים של טום; לפעמים היא תפסה אותו בוהה בה מעבר למסדרון או כשהיא דיברה איתו, נראה כאילו הוא לא מתייחס לדבריה וכנראה בלי לשים לב הוא היה מתחיל לבהות בה במבט מזוגג.
הימים התחילו להיראות יותר כמערבולת לסאם שהתחילה להסתגל לפנימייה במהירות ולא הרגישה געגועים אל ביתה ואל חבריה שהשאירה מאחור.
אבל מה שהכי הלהיב וריגש את סאם בנוגע לפנימייה הזאת היה דין לוקהארט.
דין התחיל לקרקר ולהסתובב סביב סאם כול הזמן כשהוא מנסה להציק לה אבל בו בזמן מנסה למשוך את תשומת ליבה. היה נראה שכולם מופתעים מהתנהגותו הלא אופיינית של דין.
"נראה לי שהוא מחבב אותך," אמרה קלואי לסאם כששתיהן צעדו לאורך המסדרון לאחר שסאם יצאה משיעור ביולוגיה וקלואי יצאה משיעור אנגלית. "יותר נכון, כולם חושבים שהוא מחבב אותך…"
סאם ניסתה לא להיראות נלהבת מדי מדבריה של קלואי אבל ליבה התחיל לפעום מהר יותר כנגד רצונה. "בגלל שהוא מדבר איתי?" שאלה.
"תעשי לי טובה סאם," צחקה קלואי מהתנהגותה התמימה כביכול של סאם. "כולם הבחינו איך הוא מתייחס אלייך. יותר נכון את היחידה שהוא מתייחס אליה בבית הספר הזה…"
סאם הרגישה את בטנה מתהפך בהתרגשות ואת ליבה הולם בחזה שלה.
"שמעתי שמרי קייט לא בדיוק מרוצה מהמצב הזה." המשיכה קלואי בסיפוק מסוים.
"מרי קייט? איך היא קשורה לעניין?"
"סיפרתי לך שהיא יצאה איתו איזה פעם אחת לפני שנה לא? אז היא דלוקה עליו מאז," סיפרה קלואי. "כבר שנה שלמה אני רואה אותה נטפלת אליו, מנסה לגרום לו להתייחס אליה."
"אז מרי קייט דלוקה על דין?"
"שתי בנות הדודות דלוקות על אותו בחור…" מלמלה קלואי יותר לעצמה מאשר לסאם ואז היא חייכה. "מעניין איך הסיפור הזה יסתיים."
"מי אמר שאני דלוקה עליו?" התגוננה סאם.
קלואי צחקה בקול רם. "אני רואה איך את מסתכלת עליו סאם…אל תכחישי שאת מחבבת אותו."
סאם שתקה.
"אל תדאגי, זה קרה גם לטובות מבינינו…" גיחכה קלואי אליה.
"סיפרת לי שגם את היית דלוקה עליו," אמרה סאם בהיסוס מסוים. היא לא היתה בטוחה שהיא רוצה לשמוע את התשובה לשאלה הזאת אבל היא לא יכלה שלא לשאול, "את עדיין דלוקה עליו?"
קלואי הביטה בה בהפתעה ואז צחקה, "ממש לא!" אמרה לה בצחוק מתגלגל.
סאם הרגישה הקלה עצומה. היא לא רצתה לחבב מישהו שגם החברה היחידה שלה מחבבת.
כאילו הוא שמע את שמו נאמר על ידי שתיהן, דין הופיע מולן מעבר לפינת המסדרון. הוא היה עם בריאן.
כשהוא שם לב אל סאם שבאה ממולו, הוא חייך. ליבה של סאם התחיל להלום שוב.
"היי סאם," אמר לה בשמחה. בקולו תמיד היה נימת שמחה מהולה בלגלוג.
בריאן הניד את ראשו לעברן.
"היי דין," אמרה סאם.
"בדיוק רציתי לשאול אותך," דין אמר. "אם את יכולה ללמד אותי למבחן המתמטיקה שיש לנו בשני. אני לא יודע שום דבר!"
סאם הרגישה איך קלואי מגחכת לצידה אך היא התעלמה ממנה.
"אני לא בטוחה שאני מורה טובה…" הזהירה סאם וידיה מיד דילגו אל שיערה והיא תחבה את קצוות שיערה מאחורי אוזניה. משום מה כשהיא היתה בקרבת דין היא תמיד היתה מודעת לשיערה; לא רק לשיערה, אבל היא המשיכה לשחק בשיערה כשהיא היתה לידו.
"אני בטוח שאת יותר טובה ממה שאת חושבת…"
"אין לי הרבה סבלנות." המשיכה סאם.
"אני אתמודד." חייך דין. "אז נקבע אחר כך מתי להיפגש?" הוסיף בשאלה.
"בסדר…" מלמלה סאם בתשובה ודין ובריאן נפרדו מהן וחלפו על פניהן כדי להמשיך ללכת.
סאם הסתובבה כדי להביט אחריו באינסטיקטיביות מידית וראתה שגם דין הסתובב כדי להביט בה; כשהוא נתקל במבטה, הוא קרץ אליה והסתובב חזרה אל בריאן.


תגובות (1)

וואיי אני מתה על הסיפור שלך! תמשיכי

02/01/2015 21:18
29 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך