זה הפרק השני :) יש עוד, אבל הם יעלו רק אם יהיו תגובות, אז... תגיבו? סומכת עליכם ♥

לולו – פרק 2

05/09/2011 835 צפיות אין תגובות
זה הפרק השני :) יש עוד, אבל הם יעלו רק אם יהיו תגובות, אז... תגיבו? סומכת עליכם ♥

פרק 2: לפעמים אסור להסכים

כמה ימים לאחר מכן הילדים כבר כמעט הכירו זה את זה לגמרי! וכך גם אני…
בהפסקה מתן ניגש אלי ושאל אותי אם אני רוצה להיפגש איתו בגינה, כמו ילד שמפתים עם סוכרייה הייתי! – טיפשה! אתם הקוראים בטח שואלים אותי למה? זה מי שאת אוהבת?! טוב אני אספר לכם על המקרה הלא נעים שקרה.
אחרי התיכון באתי לגינה אבל הוא לא היה שם… חיכיתי משהו כמו חצי שעה! אז ראיתי את רון עובר שם, שאלתי אותו אם הוא יודע היכן מתן גר ורון הנהן בראשו לאישור.
הלכתי לביתו של מתן ונקשתי בדלת.
מתן פתח את הדלת – למזלי! ואז שאלתי אותו למה הוא לא הגיע.
הוא אמר לי את הדבר הכי רע שאפשר להגיד לבחורה, טוב כמעט, הדבר הכי רע זה להגיד לה 'אני לא בנוי לקשר' כמה ימים אחרי שהציע לה חברות, אבל שיהיה.. הוא אמר לי: "מה?! לקחת את זה ברצינות?! לא ראית ששיחקנו אמת או חובה?! זה היה סתם… ביי!".
הדלת נסגרה ואני נשארתי מאחוריה עם לב שבור אכזבה גדולה ויגון רב.
כמו טיפשה הייתי! בדיוק כמו שאמרתי לכם לפני שסיפרתי לכם את הקטע הזה! הייתי ממש טיפשה! עיוורת! מה עוד אני יכולה לומר על עצמי? כיווצתי את אצבעותיי בכעס וניסיתי לעשות משהו בלתי אפשרי – לשכוח את מה שקרה.
הפלאפון שלי צלצל, זאת הייתה ריטה, היא הבחינה בקול המתוסכל שלי ושאלה מה קרה ועשיתי עוד טעות! סיפרתי לה מה קרה… קוואק קוואק קוואק קוואק קוואו!
למחרת בבוקר היא הלכה אל מתן והתעצבנה עליו… לפעמים זאת פשוט פדיחה להיות חברה של ריטה… מה אני יכולה לעשות לכל הרוחות?!
מתן ניגש אליי ו 'התנצל' ואני נפגעתי..
לא היה לי שום רעיון בראש! כל כך רציתי להשלים, ומצד שני, כל כך כעסתי…
מזלי הוא שמתן שכח הכול כעבור שבועיים בערך!
היה לי רעיון crazy איך לגלות מי החברה של מתן, כי אם ילד חתיך כזה, איך לא תהיה לו חברה?!
כשחזרנו הביתה לקחתי את הפלאפון, לחצתי קלות על אפי ושיניתי קול…
דרך דף הקשר שהודפס לא מזמן התקשרתי אל מתן, אך החצוף אינו עונה אז שלחתי לו הודעה קולית ובה נאמר: "הלו?, זאת מי שאתה אוהב! מחר, כשתגיע לבית הספר, תגיד לי שאתה אוהב אותי, אני מרגישה מעט יחס ממך בזמן האחרון".
כשמתן היה בחדר הכושר שבביתו הוא הבחין בהודעה ששלחתי.
כנראה שהיה פנוי, מחברות כמובן!
בטח אתם שואלים אותי: 'איך את יודעת?' טוב זה בגלל שיום למחרת הוא קרא לי בהפסקה.
נעץ בי מבטים ומעט הסמיק.
אמר לי: "אותך אני אוהב לולו"…
והושיט אליי את ידו החמה.
הושטתי לו יד בחזרה וכך אחזנו זו ביד זה.
ואז… נשיקה קטנה התעופפה באוויר…
לאחר מכן הוא הציע לי חברות ואני הסכמתי…
או, כמה רומנטי! נכון? אני מקווה שגם מי שאתם אוהבים יבחין בכם וירצה להיות חבר שלכם!
אתם רק צריכים מעט תיקווה ואז כבר תיראו שכמעט הכול יסתדר!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך