פרק 12 יבוא בקרוב:)

"לונדון הנה אנחנו באות"- פרק 11

24/09/2012 1090 צפיות 8 תגובות
פרק 12 יבוא בקרוב:)

*נקודת מבטה של שחף*
כשאלמוג גילתה שהכרטיס למאחורי הקלעים שלה אצל דייזי הזדעזענו.
"!!#@@$" "@#$@%$&%#" "!#@%$&%$#" הבנות קיללו אותה באנגלית.
לא היה לי נעים ממנה אבל היא עשתה מעשה לא יפה, "טוב תרגעו בנות" אמרתי להן והן הפסיקו.
דייזי בכתה והלכה, לא רדפתי אחריה אחרי הכל היא גנבה לה כרטיס ואני דיי כעסתי עלייה.
הגענו לדלת שבה נכנסים לאולם השור ביקש כרטיסים הבאנו לו ונכנסנו.
בגלל שהיינו VIP הכניסו אותנו בכניסה שונה כך שלא יצליחו להתפלח מאזורים אחרים.
היינו במקום הכי טוב, שההופעה התחילה na na na היה השיר הפותח הם התקרבו אלינו יותר ויותר וכמעט התעלפנו, הסתכלתי על הבנות דניאל לא הורידה את מבטה מנייל, אלמוג לא הורידה את מבטה מלואי. רגעעע מה?? אלמוג אוהבת את לואי שליי אין מצב לא זה לא קורה לי!! טוב אני אקח אותה אחרי זה לשיחה ונראה מה קורה, ורותם לא הורידה את מבטה המאושר מהארי שגם הוא דפק לה חיוכים וקריצות.
כעבור 5 שירים התנגן moments, כל הבנות הוציאו את הפלאפונים שלהם ועשו כאילו הם נרות זה היה ממש יפה. בפזמון נייל הסתכל עלי וקרץ לי דניאל כמעט נפלה על הרצפה ראיתי שירדו לה דמעות, אני לא הולכת לעשות לה את זה.
"היי דני אל תתחילי את זה עכשיו לא פה בקשה אני לא הולכת לעשות איתו כלום מבטיחה." אמרתי לה היא נרגעה, "זה בסדר באמת, תודה בכל מקרה " היא אמרה ואז הסתכלנו על נייל הוא דפק לנו פרצוף מוזר הוא לא הבין למה היא התחילה לבכות.
נגמר השיר והם ירדו מהבמה.

*נקודת מבטו של נייל*
התחלנו את המופע ואז ראיתי 4 בנות באמצע השורה הראשונה כל בת לא הורידה את העיניים שלה מאחד מאיתנו, אחת מהן הסתכלה עלי היא הייתה יפה אבל לידה עמדה ילדה פשוט יפה היא לא הסתכלה עלי היא הסתכלה על לואי כל הזמן. בmoments היא הסתכלה עלי וקרצתי לה, הילדה שלידה היסתכלה עלי ואז ראיתי דמעות, בהתחלה לא הבנתי אבל אז הבנתי שהיא אוהבת אותי עשיתי לה פרצוף מצטער אבל כנראה הן לא הבינו. הילדה היפה אמרה לה משו אבל לא שמעתי בכל זאת שרנו והיה רעש.
נגמר השיר וירדנו מהבמה.
"תקשיבו בנים יש 4 בנות בשורה הראשונה באמצע שאנחנו חייבים להביא למאחורי הקלעים" אמרתי לבנים. "הבנות האלה שלא הורידו מאיתנו את העיניים שלהם?" שאל הארי "כן אלו" עניתי.
"אוקיי אין לי בעיה" הארי אמר מחייך, "הארי מי מהן מצאה חן בעינייך?"זאין שאל אותו "הבת עם השמלה שחור לבן היא כל כך חמודה והחיוך שלה כובש" הוא ענה "אווח' הארי" אמרנו כולם ביחד.
חזרנו לבמה ואני לא הורדתי את העיניים מהילדה הזאת.

*נקודת מבטו של הארי*
עלינו לבמה והילדה הזאת, כן הילה עם השמלה שחור לבן היא היחידה שראיתי מול עיניי.
לא הורדתי ממנה את העיניים היא הייתה יפה כ'כ אני חייב להכיר אותה.
שרנו more than this בפזמון הילדה הזאת לא הפסיקה לעשות לי לבבות כל פעם שהיה את המשפט הזה :"cos i can love you more than this" פשוט התאהבתי למרות שאין לי מושג מי זאת. אני הולך לממש את ההצעה של נייל ולהביא אותה למאחורי הקלעים.
סיימנו את החלק השני של ההופעה וירדנו מהבמה, הלכתי לאחד השומרים "היי אתה" אמרתי לו והוא הסתובב אלי, "אני רוצה שאחרי ההופעה תביא למאחורי הקלעים 4 בנות" אמרתי לו "אוקי איפה הן ואיך הן נראות?" הוא שאל "הן בשורה הראשונה באמצע אחת מהן לובשת שמלה שחורה ולבנה תשאל אותה עם מי היא באה ואז תקח את כל ה4 טוב?" שאלתי והוא הנהן לכן.
עלינו לבמה וזה היה החלק האחרון של ההופעה, תודה לאל אני גמור מעייפות.


תגובות (8)

אעאאעא המשך!!!

25/09/2012 01:14

מסכנה דניאל!!
מוחעחעחעחע
תמשיכיייייייייייי !! ;)

25/09/2012 01:27

תמשיכי מהר..!!!!

25/09/2012 01:53

תמשיכי מהר..!!!!

25/09/2012 01:53

פרק 12 מחכה לאישור..

25/09/2012 03:36

If you won't continue something bad wolde happen ^^

25/09/2012 03:39

יש המשך אל תדאגי :) הפרק מחכה לאישור אני לא יודעת מתי הוא יעלה..

25/09/2012 04:28

ייאיי יש המשך!!!!

25/09/2012 05:45
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך