Lola^^
לא העלתי הרבה זמן כי הפלאפון שלי התקלקל..סורי. אני יותר מאשמח אם תגיבו ותדרגו ^^❤

לונה ושגיא פרק 15

Lola^^ 28/09/2015 643 צפיות אין תגובות
לא העלתי הרבה זמן כי הפלאפון שלי התקלקל..סורי. אני יותר מאשמח אם תגיבו ותדרגו ^^❤

מאז שלונה סיפרה לשגיא על המשפחה שלה, התעניינות שלו בה התגברה.
פתאום כל רגעים קטנים שבו היא מחייכת גורם לו להעריץ אותה שיש בה יכולת לחייך למרות הצרות שלה.
פתאום כשהיא מתלוננת על שיעורי הבית, החולצה שהתקמטה או על האיפור שנמרח טיפה גורם לו לחייך.
היום יום שישי.
רותם קבעה עם לונה לבוא לשיעור של הרב, עונג שבת.
לונה לבשה חולצה לבנה עם תחרה ושרוולים ארוכים ומבפנים חולצת בסיס לבנה, חצאית מקסי שחורה ונעליי בובה שחורות.
שיערה היה אסוף בקוקו וקצוות מהפנים בצבצו ליד האוזן, היא הייתה נראת כנסיכה.
"יאאא איזה יפה!" החמיאה לה רותם ונישקה אותה על הלחי.
"בשביל השבת הקדושה " ענתה לונה בחיוך ורותם ציחקקה.
הדרך לשיעור של הרב הייתה ארוכה ובאחד מהשבילים ישבו חבורת נערים ונערות שנראו די מוכרים.
"לונה פליז נלך בדרך אחרת?!" ביקשה רותם כשזיהתה את אחד הנערים, בועז שלה.
לונה עשתה פרצוף כשקלטה את בועז והמבוכה שעל פניה של רותם "מצטערת אבל זאת הדרך היחידה שאני מכירה" .
רותם עשתה לה פרצוף מאשים וצעדה לבועז ללא ברירה.
"אל תדאגי, לכל דבר יש סיבה. כנראה שאמור לקרות פה משהו, נראה לך שהקב"ה היה רוצה להביך את הבת שלו ?" ניסתה לעודד לונה.
רותם הקשיבה לה ואהבה את המשפט.
לפתע בועז התקרב אלייהם בכבודו ובעצמו.
רותם הסמיקה כשנזכרה שכמעט התוודתה בפניו באהבתה אליו, וכעת הוא בטוח יודע כי זה היה מובן מאליו שרצתה לספר לו.
"היי רותם, היי לונה" אמר בועז וחייך את החיוך היפה שלו שגרם לרותם להתכווץ בכל פעם.
"היי" ענתה לונה ורותם שתקה.
בועז חיבק קלות את רותם ולחש באוזן אם אפשר לדבר איתה שנייה.
לונה שמעה זאת והתרחקה מהם לעבר החבורה הגואשת שלממולה.
היא חייכה אלייהם וזיהתה פרצופים מהשיכבה.
………
"יפה לך חצאית ארוכה" החמיא בועז לרותם והתכוון לכך.
היא עשתה פרצוף לא מאמין.
"ברצינות ! " אמר בועז בתקווה שתאמין.
רותם החליטה להראות צנועה לשיעור של הרב, כמו שאומרים 'לכבד אותו'.
הייתה שתיקה מביכה בינהם ובועז הפר אותה.
"שמעי, בקשר לשיחה שהייתה לנו בביצפר.." התחיל לומר.
"עזוב, אנחנו ממהרות לשיעור של הרב" נדחפה רותם למשפטיו בתקווה לדחות את השיחה למועד מאוחר יותר.
"לא, שנייה, זה יהיה קצר" ביקש בועז שתחכה.
"אני חשבתי על זה ורציתי לשאול אותך אם תרצי להיות חברה שלי" אמר את מה שעל ליבו ונשם לרווחה.
רותם בהתה בו ולא ידעה עם לבכות או לצחוק, כל הפעמים שדימיינה את השיחה הזאת איתו זה מעולם לא הגיעה לתגובה כזאת מצידו.
"אתה רציני?" שאלה.
"לא" אמר וגרם לליבה של רותם לנטר כאלף קמ"ש מעל האדמה.
"נו ברור שאני רציני, נראה לך שאני אצחק על דבר כזה? את מאוד מעניינת אותי והייתי רוצה להכיר אותך יותר" סיים לומר ורותם נרגעה.
"בועז האמת כל כך הרבה פעמים חיכיתי שתאמר לי את זה" העזה להתוודות באמת הפעם "אבל נראה לי שאתה לא באמת מעוניין בי, זה רק בגלל הסצנה שעשיתי לך בבוקר".
היא סיימה לומר ולקחה את לונה איתה.
משאירה את בועז חסר מילים, מבולבל.
לא הספיק להסביר לה שהוא באמת רוצה בזה, וכעת אין ספק שהיא מעניינת אותו יותר ממקודם.
……

רותם סיפרה ללונה על השיחה ולונה הייתה בהלם.
"את צודקת" אמרה רותם "לכל דבר יש סיבה, הקב"ה לא היה רוצה להביך את הבת שלו ובטח שלא מי שהולכת לשיעור קודש " הן צחקו ונכנסו בשער בית המדרש.
היה מחיצה שהפרידה בין הבנים והבנות ולונה ורותם התיישבו בעזרת הנשים והאזינו.
"בניי ובנותיי" החל לומר הרב "אתם יודעים עד כמה הקב"ה רוצה אותכם קרובים אליו??? שנים הוא מחכה האם לא הגיע הזמן?? ניתן לכם משל לאבא שרואה את הבן שלו מתרחק ממנו לשנים ארוכות, זה לא כואב? זה לא מייסר? והאבא שולח לילד מכתבים מתנות כדי שיחזור אליו, אבל הילד בשלו, עקשן.."
הרב שתה כוס מים בצמאה והמשיך "הילד הזה לא יודע כמה טוב ה', הילד הזה לא יודע כמה טוב להיות קרוב לאבא!!!! אבל אני אומר לכם שאין דבר יותר טוב מזה, זה החייים זה האושר! יש אצלו הכול!! ואם חסר לכם משהו אז רק תבקשו ממנו, הוא שומע ולא משנה כמה נראה לכם שהוא לא פה כדבר מוחשי."
הפעם הרב פנה לעזרת נשים "בת מלך יקרה! הזכות שלך זה הצניעות!! הצניעות היא רק בשבילך, הצניעות היא הגאווה שלך. ברגע שאת מתלבשת צנוע אוליי מורידים ממך את העיניים אבל הכבוד שלך בשמיים!"

******


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך