זאת עם המשקפיים P:
טוב אנשים מקווה שאהבתם וזה פעם ראשונה שאני מנסה סגנון כזה עם אתם לא אוהבים פשוט תגידו הכי חשוב שתהיו כנים איתי :)))

לחיות את חיי ~סיפור חדש ~ -1-

טוב אנשים מקווה שאהבתם וזה פעם ראשונה שאני מנסה סגנון כזה עם אתם לא אוהבים פשוט תגידו הכי חשוב שתהיו כנים איתי :)))

זה היה עד יום שיגרתי .
השמש האירה מבעד לחלון הגדול בחדרה של לונה והרוח החמימה של הבוקר האיפה את וילונות המשי הלבנים .בתרנגולות המשק שלמעטה התעוררו והתחילו לקרוא הקולי קולות .לכאורה זה היה אמור להיות יום מושלם אבל לונה ידעה מה הולך לקרות היום אביה דיבר איתה על כך במשך כל השנה שעברה .
היא שנאה אותו על כך שהכריח אותה ללבוש את הבגדים המגוחכים שהיא נהגה ללבוש ,והיא שנאה אותו על כך שהכריח אותה להתנהג כמו בת אצולה מטופשת אבל יותר מכל היא שנאה אותו על כך שהחריך אותה להפגש עם מאות המחזרים מהמחוזות השונים כדי שתברח את בעלה העתידי והוא יכל לשלוט בממלכה .
"למה אני לא יכולה לשלוט ?" שאלה אותו לפני יומיים בדיוק .לפני שכל המחזרים הגיעו .
"לשלוט בממלכה זה עיניין רציני את לא יכולה לעשות את זה את עדינה מידי " אמר אביה והמשיך לאכול את ארוחתו בנימוס .
לונה רצתה לענות ,היא רצתה לומר לו שהיא לא עדינה בכלל לא .שהיא תוכל להשתלט על העניינים .
אבל אביה לא היה מקשיב בכל מקרה .לונה כבר הפסיקה לנסות לשכנע אותו לקחת שיעורי רכיבה ואימון בחרב .במקום זה היא התאמנה בסתר עם האביר הנאמן ביותר שלה והחבר הכי קרוב שלה .
היא בדיוק התכוונה לפגוש אותו אחרי הארוחה הטיפשית והמסורתית של המלך .אביה .
"פאס האימון של היום צריך להיות קצר במיוחד אני חייבת לחזור לפני שהוד מלכותו ישים לב שנעלמתי " את המילים הוד מלכותו היא אמרה בזלזול מוחלט היא בשמחה הייתה מתחלפת עם כל אחר בארמון החיים שלה היו כל כך תלויים באבא שלה שלפעמים שהיא שחכה שהיא לונה ולא והמלך לורנס השלישי .
"בסדר אבל הרעיון שאני מאמן אותך עדיין לא מצחן בעיניי " אמר פאס בקולו העמוק שהיה מפחיד כל נערה אחרת בארמון מלבד לונה ואופאל שהייתי חברתם הטובה והמשרתת הכי נאמנה של לונה .
"אמרתי לך אף אחד לא יודע אל האימונים ואף אחד גם לא ידע אופאל לא תספר " אמרה לונה בחיוך . זה לא גרם לפאס להרגיש יותר בנוח אבל הם התחילו באימון .
לונה לא התאמנה עם פאס מאז שהמחזרים התחילו להגיע והוא היה חסר לה בזמן הזה אופאל הייתה זו שקישרה בינהם .
"נסיכה את צריכה לקום יש עד יום עמוס לפנייך " זו הייתה אלכסנדרה .היא תמיד נראתה ללונה כל כך אומללה .
'אולי היא אפילו יותר אומללה ממני ….. אולי ' חשבה לונה בליבה .
לונה קמה מיד רחצה את פניה ולבשת את אחת השמלות המגוחכות שאביה הכריח אותה ללבוש .
"אביך מחכה " אמרה אלכס אחרי שלונה הייתה מוכנה והשתיים ירדו לארוחת הבוקר


תגובות (4)

התחלה טובה.אבל אמרת שאת לא תעלי עד שיהיו את כל הדמויות.

02/09/2013 13:44

נו חסר רק אחד זה שיהיה חבר שלה והוא משתתף רק בסוף אז יש זמן כמובן מי שרוצה להעלות אותו מוזמן בכל רגע D:

02/09/2013 13:46

אה טוב.
ולגבי מה ששאלת בהרשמה ההיא,אני עוקב אחרי סיפורים שנראים לי מעניינים,לא רק אחרי הדמויות.הנה דוגמא-זה סיפור על ימי הביניים,נושא שאני אוהב כמו המיתולוגיה היוונית ואנימה.
רק עכשיו שמתי לב שזה סיפור אהבה….שאלה-למה את לא עושה עוד ז'אנרים?

02/09/2013 13:51

כי אני ממש ממש אוהבת סיפורי אהבה למרות שיש בסיפורים שלי הרבה פנטזיה וכל זה כי גם את זה אני אוהבת אני פשוט לא יודעת לאן לשייך את זה אז אני שמה בסיפורי אהבה :)

02/09/2013 13:54
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך