טולי
אז כן.... החלטתי לחזור, לא מצאתי את מי שאני הכי הרבה, אבל מצאתי שתי בנות שאני יודעת שאני לא יכולה לראות את עצמי בלעדיהן כרגע: פירפיר וחדשה. התגובות שלכן ריגשו אותי ברמות באמת!!! רונצ'ה את מדהימה אהובתי!! אני אוהבת אותך מלא!! תודה על הכל..! נתי.. אין עלייך!! תודה על הכל, את מדהימה ומוכשרת ברמות!! פרינססה אני שמחה שהכרתי אותך ויותר שמחה שאת בזכותי באתר כי אין עלייך באמת!! LOVE :) אני מאוהבת בךך פשוט!! loveeee את נסיכה אמיתית!! מילים..אלין.. תודה על הכל!! הדס למרות שאת חדשה באתר ועדיין לא הכרתי אותך לעומק והכל תודה רבה נסיכה…. יובליישןןןן את מושלמתת כרגיל.. התגעגעתיי ברמותת!! אמ.. החלטתי לחזור למרות כל המצב בארץ, אני גרה בצפון אבל עדיין הלב שלי נופל בכל פעם מחדש כשאני רואה חדשות.. אז.. אני מאחלת לתושבי הדרום והמרכז להיות חזקים למרות שזה קשה.. אתם יכולים לשלוח לי הודעות במייל כמו שהרבה ילדים שולחים ומדברים איתי על מה שהם מרגישים.. אז אני פה בשבילכם.. התגעגעתי המונייםםםם!! אז בקיצור איי לאב יוו!!

לחיות בשקרים- הקדמה

טולי 01/08/2014 2535 צפיות 15 תגובות
אז כן.... החלטתי לחזור, לא מצאתי את מי שאני הכי הרבה, אבל מצאתי שתי בנות שאני יודעת שאני לא יכולה לראות את עצמי בלעדיהן כרגע: פירפיר וחדשה. התגובות שלכן ריגשו אותי ברמות באמת!!! רונצ'ה את מדהימה אהובתי!! אני אוהבת אותך מלא!! תודה על הכל..! נתי.. אין עלייך!! תודה על הכל, את מדהימה ומוכשרת ברמות!! פרינססה אני שמחה שהכרתי אותך ויותר שמחה שאת בזכותי באתר כי אין עלייך באמת!! LOVE :) אני מאוהבת בךך פשוט!! loveeee את נסיכה אמיתית!! מילים..אלין.. תודה על הכל!! הדס למרות שאת חדשה באתר ועדיין לא הכרתי אותך לעומק והכל תודה רבה נסיכה…. יובליישןןןן את מושלמתת כרגיל.. התגעגעתיי ברמותת!! אמ.. החלטתי לחזור למרות כל המצב בארץ, אני גרה בצפון אבל עדיין הלב שלי נופל בכל פעם מחדש כשאני רואה חדשות.. אז.. אני מאחלת לתושבי הדרום והמרכז להיות חזקים למרות שזה קשה.. אתם יכולים לשלוח לי הודעות במייל כמו שהרבה ילדים שולחים ומדברים איתי על מה שהם מרגישים.. אז אני פה בשבילכם.. התגעגעתי המונייםםםם!! אז בקיצור איי לאב יוו!!

"אני אנוכית, חסרת סבלנות וקצת חסרת ביטחון. אני עושה טעויות ואני יוצאת משליטה.
לפעמים קשה להתמודד איתי. אבל, אם אתה לא יכול לקבל אותי כשאני במצב גרוע, אז בוודאי שלא מגיע לך לקבל אותי כשאני במיטבי." מרלין מונרו.

אליאן פרץ- בת 17, כיתה יא.
שיער חום ארוך וחלק. עיני שקד בצבע חום דבש עם ריסים שחורים ובולטים.
היא שזופה טבעית. יש לה טיפה נמשים.
חיוך מדהים וגומות חן.
גבוהה ורזה.
היופי שלה מהפנט אנשים. היא הייתה מאוד מחוברת לאבא שלה עד שהוא קם יום אחד ועזב.
רגישה מאוד. חכמה. ביישנית מאוד.
היא לא באה ממשפחה עם כסף. תמיד אכפת לה מה יגידו עליה. היא שונאת שקרנים אבל מהפחד שיגידו עליה משהו לא טוב היא אומרת לכולם שאבא שלה עובד בחברה מצליחה מאוד בחול.
למעשה, אמא שלה עובדת בתור משרתת בבית משפחת עשירים.
היא לא מתביישת במשפחה שלה, היא מתביישת בעובדה שאמא שלה היא משרתת.
היא חזרה מפנימייה בארהב לא מזמן.
לפעמים הייתה רוצה לברוח לשם חזרה רק כדי לא להתמודד עם הבושה שאמא שלה מנקה בתים של אחרים.
מעריצה את מרלין מונרו, היא מדהימה בעיניי, היא מודל לחיקוי, היא נותת לי השראה.

תכלת פרץ-
בת 17, תאומה של אליאן.
ההפך הגמור ממנה.
שיער חום חלק שבסוף יש בקבוקים ועיניים ירוקות. היא בהירה בעור. יש לה נמשים קטנים.
שפתיים ורודות קטנות שבצידן יש גומות.
היא חייכנית וזורמת. תצחק על כל דבר ותמיד תסתכל על חצי הכוס המלאה.
היא לא מתביישת באמא שלה, היא מתגאה בה.
ממש לא אכפת לה מה אומרים עליה, היא יודעת מה היא שווה וזה מספיק לה.
תדע לעשות חיים וכיף מכל דבר.
היא מסתפקת במה שיש לה ומאושרת מהחיים כמו שהם.
היא בניגוד לאליאן, למדה פה בארץ.
יש לה ידיד אחד שהוא כמו אחיה הגדול, בועז קוראים לו
היא מספרת לו הכל.

מורן פרץ-
בת 42, אמא של התאומות אליאן ותכלת.
עובדת בתור משרתת אצל משפחת אהרון.
היא לא מתביישת בעבודה שלה.
היא אומרת ש 'כל עבודה מכבדת את בעליה'.
היא עובדת קשה כדי שיהיה לבנות שלה הכל.
משתדלת בשבילן המון כי הן החיים שלה.
היא מגדלת אותן לבד כיוון שבעלה עזב אותה לבד עם משכנתא ענקית, חובות ובנות בגיל ההתבגרות.
המצב הכלכלי שלהן לא בשמיים אבל היא מוצאת דרכים להסתדר.

פאר ראובן-בת 17 כיתה יא.
שיער בלונדיני מתולתל ועיניים חומות.
בהירה בעור. גבוהה ורזה.
יש לה עגיל באף ובטבור.
היא הנסיכה במשפחה, מפונקת ביותר.
שחצנית, המראה שלה זה הדבר הכי חשוב לה.
אם תלתל אחד לא יהיה במקום- היא לא תצא מהבית.
טיפוח אצלה במקום הראשון. תמיד תהיה מבושמת, עם לק ועם אודם.
היא חייבת שידעו שהיא במקום.
היא אוהבת תשומת לב.
היא תמיד עושה את המסיבות הכי שוות.
הילדה הכי מקובלת, כולם אוהבים להיות בחברתה, לא בגלל האופי שלה אלא בגלל הכסף שלה.
יש לה אח גדול, למרות כל החילוקי דעות שיש ביניהם היא אוהבת אותו הכי שבעולם.

שוהם ראובן-
בן 18, כיתה יב. נצר למשפחת ראובן.
שיער בלונדי שמסודר לבלורית יפה ועיניים חומות כהות.
גבוה ושרירי. יש לו קעקוע מתחת לחזה של 'take the broken wings and learn to fly'
הוא האח הגדול של פאר.
שונה ממנה בכל כך הרבה תחומים ולא מסכים עם הרבה דברים שהיא עושה, אבל בכל זאת אוהב אותה יותר מכל דבר אחר.
הוא בניגוד אליה, לא משוויץ בכסף שלו.
הוא לא שחצן, להפך הוא אחד האנשים הצנועים.
בגלל זה הרבה אנשים אוהבים אותו בזכות עצמו ולא בזכות הכסף שלו.
הוא יודע מה הוא שווה ולכן לא צריך שאחרים יגידו לו את זה.
הוא שובב טיפה אבל מתנהג כילד בוגר ויודע לקחת אחריות על המעשים שלו.
אוהב מסיבות כמו אחותו, אוהב לשתות ולצחוק.
הוא אומר שחיים רק פעם אחת וצריך לנצל את המחר כאילו הוא היום האחרון בחיים.
הוא אוהב אקסטרים וריגושים.

"אם היא מדהימה, היא לא תהיה קלה. אם היא קלה, היא לא תהיה מדהימה. אם היא שווה את זה אתה לא תוותר, אם תוותר אתה לא שווה את זה. האמת היא שכולם הולכים לפגוע בך, אתה פשוט צריך למצוא את אלה ששווה לסבול בשבילם" בוב מארלי.

אדיב הרוש-בן 18, כיתה יב.
שיער שטני פרוע עם עיניים ירוקות. גבוה ושרירי.
תווי פני בולטים וזיפים קטנים.
הוא לא בא מהשכונה הכי טובה. הוא בא משכונה של נרקומנים ואלכוהליסטים.
משתדל להתרחק מכל השטיות האלה ותמיד אומר לעצמו 'אני אהיה שונה'.
אמא שלו זה הדבר הכי חשוב לו בעולם.
הוא יעשה הכל למענה.
אבא שלו ברח בגלל המצב הכלכלי והשאיר את אמא שלו עם חובות. הבעיה היא שאמא שלו חולה מאוד ולא יכולה לעבוד. אז הוא לקח על עצמו את הנטל והתחיל לעבוד בתור מלצר בבית מלון.
הוא משתדל ללמוד ולהוציא ציונים טובים כדי שלו יהיה שונה של אלה שגרים בשכונה שלו.
המקום היחיד שמרגיע אותו זה הים.
כשהוא עצבני, תדעו שהוא בים על מנת להירגע.
הוא תלמיד מלגה בבית הספר אבל בגלל שהוא תלמיד טוב זה לא אומר שהוא לא מופרע. אדיב הוא אחד הילדים שרוב התלמידים מפחדים ממנו מסיבה אחת, הוא בא משכונה מפוקפקת אז כולם בטוחים שהוא מפוקפק אך הוא דואג להראות לכולם שהוא דומה ושונה בו זמנית.

"כשאתה מגיע לנקודה מסויימת בחייך, יש אנשים שיושבים ומחכים. רוצים לראות את נפילתך. אז במקום לתת לכוח הכבידה לגרור אותך למטה.
לפעמים צריך לקחת את העיניינים בידיים ו…לעוף!"

בועז בן שלום- בן 18 כיתה י"ב.
עיניים כחולות כים, יש כאלה שאומרים שזה בגלל שהוא נולד בבית החוף של סבו, אבל זה שמועות, שיער חום כהה שאפשר לומר שכמעט שחור כפחם. יש לו קעקוע של נוצה על הזרוע. הסיבה לקעקוע היא פשוטה, בועז אוהב את החופש, את החירות, שהוא יכול לעשות כרצונו. מאז ומתמיד בועז בחר בחופש, בשקט ובשלווה אבל שלא תטעו הוא יכול להיות גם ה'באד בוי' כשהוא רוצה. בועז לא מאמין במסכות, הוא מי שהוא, הוא לא צריך מסכות כדי להרשים אף אחד, מה שמרשה על אדם שמאמין בעצמו. בועז חי, גדל, מאמין ודובק במשפט 'מראה עיניים לפעמים משקר' הסיבה לכך הוא שגם העיניים לא תמיד אומרות את האמת, מי שכן יאמר את האמת תמיד זה הלב.
בועז אחראי, הוא לא מהבנים ששותים ומעשנים או שמחפשים סטוץ ללילה, להפך הוא מכבד בנות בטענה שהוא רוצה שיכבדו אותו. אתה לא תהיה יותר טוב עם לא תכבד אנשים להפך זה יראה אותך בזלזול לעולם.
המצב הכלכלי בבית לא מרחיק לכת, לא בשמיים אבל למרות זאת יש לו הכל.
הוא היה מאוהב אבל הלב שלו נשבר אז כרגע הוא מעדיף רחוק מהעין רחוק מהלב.

לימאי כהן- בת 17, כיתה י"א.
בת יחידה למשפחה עשירה. בניגוד למה שכולם חושבים שהיא, היא ילדת מלאת שמחת חיים, קופצנית ולא מייחסת חשיבות לכך שהיא עשירה. היא מאמינה שצריך לאהוב מישהו בגלל התוכן שלו והעומק לא בגלל המראה או הכסף. חברות לא נמדד בכסף או זהב אלא לפי האמת והכנות.
היה חסר לה את העניין של החברות, כולן חברות שלה בגלל הכסף ולאיש לא אכפת ממנה באמת.
אל תצפו לסיפור קשה וסוחט דמעות כי אין לה, אמא שלה אוהבת אותה וזוכרת שהיא קיימת, אמא שלה סטייליסטית והיא נותת ללימאי את האפשרות ללמוד ולעזור לה.
לימאי תלמידה מצטיינת, לימודי וחברתי, היא לומדת בנוסף עיצוב. היא העוזרת החשובה ביותר. היא האמינה בהתחלה שהיא השיגה זאת בזכות עצמה מה שהתברר כשקר היא קיבלו אותה בגלל אמא שלה. אחריי מעשים רבים היא הצליחה להוכיח שהיא מספיק טובה כדי להתקבל לבד ללא עזרה מאחרים.

"גבר אמיתי לעולם לא מפסיק להראות לאישהשהוא אוהב כמה היא חשובה לו,
אפילו כשהוא השיג אותה כבר!"

נטלי ראובן- בת 42, נשואה לשימעון ראובן. לא בטוח עם באושר. תלוי.
'אם יש לך כסף ואין אהבה את מאושרת?' השאלה הקבועה של נטלי בכל בוקר ובוקר. נטלי היא מובטלת אבל היא בעצמה לא בטוחה עם מרצון, מבינים כשנולד לכם בן בגיל 20 ולאחר כמה חודשים הוא מת לאמא בידיים, זה דיכאון, שנה וחצי של דיכאון, אבל לכל אחד מגיעה הזדמנות שנייה וכשנטלי הבינה זאת היא נכנסה להריון עם שוהם.
להורים תמיד יש ילד מועדף אז במקרה של נטלי זאת פאר. ילדה לתפארת, ציונים טובים לא מסתבכת בקיצור ההפך משוהם, שהוא נחשב לבעייתי בעינייה. נטלי בעצם חיה בשקט ובסבל עם בעלה שימעון בגלל הילדים כמובן שהיא יודעת את הסוד הארור שהיא גילתה לפני כשנה ביום ההולדת שלה. היא נדהמה ואף רצתה להתגרש ולעזוב את הבית אבל בשביל הילדים היא שתקה. כשהיא הרגישה שדי, שהיא לא יכולה עוד היא מצאה חברה, נחמה, אחות, ואדם לשיחות נפש, מורן המשרתת. החלום של נטלי זה לעזוב, להתחיל מחדש ם ילדייה, במקום בו היא רצויה.
לנטלי אין תואר, או השכלה גבוה ולכן החלום שלה מתעקב ונראה רחוק יותר מאי פעם. השאלה הנוספת שהיא שואלת את עצמה אבל בלילה היא 'האם אני אהיה מאושרת? האם החלום שלי יתגשם?'

שמעון ראובן- בן 45, נשוי פלוס שני ילדים, פאר ושוהם.
שמעון אדם מיוחד, מאוד. הוא רדוד, חסר תוכן מבחוץ אך כלפיי פנים הוא אדם חכם. סותר את עצמו מעט לא? אז כן, הוא כן.
חברת הדוגמנות שלו היא מספר 1 בארץ מסיבה אחת הוא בוחר היפות ביותר והסתומות ביותר כדי שלא ישאלו שאלות. שמעון הוא אדם בעל סודות רבים. שמעון הוא לא הבעל הטוב ביותר, הוא לא אדם נאמן כל כך, אבל בכל זאת הוא שמרן, מגונן ודאגן כלפי אישתו, כך שהיא לא מבינה איך להבין אותו. בתור אבא הוא אבא טוב תלוי למי? לפאר הוא האבא הטוב בעולם, הנסיכה שלו, הבחירה שלו, הילדה שהוא תמיד ציפה וקיווה. שוהם? הוא אוהב אותו אבל הוא לא משווה אותו בכלל לאהבה כלפיי פאר. שמעון בעצמו לא היה הבן האהוב אצל אביו ולכן המצב שלו עם שוהם לא טוב כל כך.


תגובות (15)

ישששששששששש חזרת! אין לך מושג כמה שימחת אותי.כל כך התגעגעתי לסיפורים שלך.
ההקדמה ממש יפה, אני כבר רואה שהסיפור הולך להיות מהמם.
מחכה לפרק הראשון♥

01/08/2014 16:53

    נסיכההה שליייי התגעגעתיי אלייך גםםם

    02/08/2014 13:36

אני פשוט אגיד לך להפוך את זה מהקדמה להצגת הדמויות.
ובדמות של זאתי, נו הראשונה-
כתבת את זה בגוף שלישי ואז הוספת מילה בגוף ראשון. תתקני.
ברוכה השבה (:

01/08/2014 17:02

אהבתי טול ונעלבתי בו זמנית :/

01/08/2014 17:49

שלום לך טולי, כשקראתי את הציטוט איתו התחלת את ההקדמה שמחתי כל כך, סוף סוף מישהיא שיודעת לכתוב הקדמה באופן נורמלי וטוב! אבל אז התאכזבתי כשהתחלת להציג את הדמויות, מה שאסור לעשות בהקדמה.
כל הקטע בסיפורים שתוך כדי הסיפור יוצא לנו להכיר את הדמויות, ולא בהקדמה..
בהקדמה את אמורה להציג את העלילה המרכזית וזהו, לא יותר מזה..
סורי אם פגעתי או משהוא כי זה ממש לא המטרה שלי, מחכה להמשך :)

01/08/2014 18:41

    פאק אשמת הכוכבים :O

    01/08/2014 18:54

    לא נפגעתי.. וכן אני יודעת בגלל זה אני לא עושה יותר הקדמות הפרקים הבאים יותר טובים כי השתפרתי עם הזמן לפי דעתי..
    אני אשמח אם תמשיך לקרוא ולתת לי הערות..

    01/08/2014 19:57

וואו זה נשמע ממש מעניין, אני מחכה לפרק הראשון ואני אשמח עם תקראי סיפורים שלי :)

01/08/2014 20:56

    כן.. ברור אני אתחיל לקרוא את הסיפורים שלך בשמחה..

    01/08/2014 21:07

טולי אהבת חייי זה מושלםם ואני כבר מאוהבת בכל הדמויות אוהבת מיליוניםםםם

01/08/2014 22:52

חברהה שליי זה מהמםם אני מחכה כבר שתמשיכיי!!
אוהבת אותך המון3>

01/08/2014 23:23

סורי על האיחור האופנתי, האתר לא עבד~
הולה אמיגה :))
אני שמחה שחזרת! עוד קוראת מעולה לאתר ♥
הצגת דמויות יפה, למרות שאני ממש מסכימה עם mikenk. אמורים לכתוב בהקדמה עלילה ולא את הדמויות. עם הזמן הקורא אמור להכיר אותן.
בהצלחה לך באתר נסיכה!

נ.ב
את יורדת המון אנטרים, שימי לב.

02/08/2014 15:56

    הולההה אמיגה שלייי חחחח
    אני שמחה לחזור, אני מרגישה שוב בבית..
    אמ.. כן הבנתי את זה ואני חושבת שהשתפרתי טיפה בפרקים הבאים… אבל אני אשמח שתתני לי ביקורת כי טוב.. אני אוהבת להשתפר..
    תודה ענקית נסיכה!

    02/08/2014 17:51

אני היחידה שדמה לב לציטוט של ג'סטין?

07/08/2014 16:44

    *ששמה.

    07/08/2014 16:44
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך