חדשה
אז כן חזרתי ובגדול! החלטתי ליכתוב סיפור חדש מקווה שתיקראו ותאהבו,תודה ענקית לפירפיר שעזרה לי עם ההקדמה!

לחיות על הקצה-הצגת דמויות

חדשה 02/08/2014 1754 צפיות 8 תגובות
אז כן חזרתי ובגדול! החלטתי ליכתוב סיפור חדש מקווה שתיקראו ותאהבו,תודה ענקית לפירפיר שעזרה לי עם ההקדמה!

מריאן סמית- 'הזמן לא מרפא את הכאב, הוא רק מלמד איך להתמודד איתו.'
זה המשפט שהיא הכי מזוהה איתו. יש לה את הסיבה הכי טובה בעולם להאמין בזה. הסיבה היא שהחבר שלה ברח בלי להודיע ביום בהיר אחד. היא הפכה מבנאדם רך ונעים לבנאדם קר רוח וציני. לא מהסיבה שהיא סנובית. היא פשוט מפחדת להראות רגשות ולחשוף את החולשות שלה כי היא יודעת שהיא תיפגע.
היא מאוד נחושה בעצמה. תמיד משיגה מה שהיא רוצה.
היא מאוד חדה, כאילו יש לה סכינים בלשון. המילים שלה יותר כואבות מכל דבר אחר.
היא יודעת לאהוב אך היא יודעת גם לשנוא. וכשהיא שונאת, אז היא שונאת עד הסוף.
בת 17 כיתה י'ב, יש לה שיער ארוך חלק בצבע שחור פחם. עיניים ירוקות מעורבבות עם כחול,יש האומרים שעיניה כעיני נחש.
היא גבוהה ושזופה.יש לה קעקוע על הזרוע. Don't trust anyone but yourself.
מהסיבה הפשוטה שהיא נכוותה פעם אחת והיא מעדיפה להסתמך אך ורק על עצמה.
היא חובבת אקסטרים, היא אוהבת את כל הדברים המסוכנים שמניעים אותה בין חיים למוות. זה כמו האוויר לנשימה שלה.
היא מורדת וקנאית בטירוף. היא אומרת שמה ששייך לה, שייך אך ורק לה. אבל יש בה עוד צדדים, היא מאוד מצחיקה וחייכנית.
האהבה היחידה שנשארה לה בחיים זה האופנוע שלה.זה הבייבי שלה, היא מטפחת אותו בצורה מטורפת. זה האהבה היחידה שנשארה לה אחרי שהאהוב שלה עזב.

אדם ווילאמס- 'אבל בסך הכל, הכרתי מישהי אחרת שהצל שלה הוא את והחיוך שלה מזכיר לי את שלך'. המשפט הזה מלווה אותו במשך השנתיים האחרונות. יותר נכון רודף אותו..
מריאן הייתה האהבה הראשונה שלו, זאת שלימדה אותו מה זה אהבה. הוא היה קורא לה 'מרי שלי' היא הייתה החולשה שלו והוא אהב אותה אהבה טהורה. אבל הוא היה צריך לעזוב. היה חייב למען האמת.אבל מה לעשות, אהבה ראשונה לא שוכחים.
אחרי הכל, יש לו מישהי חדשה, אליסון קוראים לה.הוא אוהב אותה מאוד ומעריך אותה על כל מה שעשתה למענו.
למרות כל מה שעבר, הוא אופטימי, תמיד מסתכל על הצד החיובי ועל חצי הכוס המלאה.
הוא מאמין שמה שצריך לקרות קורה ושהכל לטובה. רק כשהוא היה בן חיים למוות הוא למד להעריך את החיים ושכל יום שאתה נושם זה מתנה.
אחת האהבות הכי גדולות שלו, היא כדורגל.מגיל קטן היה משחק עם אבא שלו בדשא בחצר.
כרגע הוא גר בקליפורניה,בן 18 כיתה י'ב הוא בעל עיניים ירוקות כהות ואפלות. זה מה שסיקרן את כולם תמיד. אומרים שאפשר לראות רגשות דרך עיניים, אצלו אי אפשר מהסיבה שהן אפלות.
השיער שלו שטני שמסודר לתספורת קוצים. הוא גבוה ושזוף.
אוהב ללבוש חולצות תישרט צמודות מהסיבה שהן מבליטות את שרירי החזה שלו.
הוא מאוד קנאי ורכושני למה ששיך לו.

אליסון בראון' בת 17 כיתה יב.
'אחרי החיוך הראשון שחייכת לקחת ממני משהו שאני לא יכולה לתפקד בלעדיו, הלב.
לכן בלעדיו, כלומר בלעדייך לא אוכל לחיות'.
החברה של אדם.הוא האהבה הראשונה שלה.
לא מצליחה לתפקד בלעדיו. הוא המנוע שמניע אותה להמשיך הלאה.
הוא החבר הכי טוב שלה מהסיבה שהיא לא מסתדרת עם בנות. הן מתנכלות לה ותמיד רוצות ברעתה.
היא לא בן אדם רע, היא פשוט רכושנית לאדם.
יש לה שיער שטני גלי שמגיע עד לקו החזייה.עיניים חומות רגילות יפות.היא גבוהה ורזה.
היא בן אדם פשוט. היא לא שחצנית ולא גאוותנית.היא צנועה מאוד ואוהבת להראות רגשות.

דילן ג'ונסון – בן 18 וחצי, עובד.
'אני אומר תודה לכל מי שאמר לי -לא- הם הסיבה שעשיתי זאת בעצמי'.
הוא נתפס על המשפט הזה. הוא מאמין רק בעצמו, לא נותן לאף אחד לשבור אותו.
הרבה אנשים לא היו לצידו כשהיה צריך אותם, ומאז הוא סומך אך ורק על עצמו.
הוא חייכן. אוהב את החיים ואומר שצריך לנצל כל יום כאילו זה היום האחרון בחיים.
הוא רגיש אך בו זמנית גם מאוד קשוח. הוא לא אוהב להראות רגשות. הוא מראה רגשות רק למי שצריך.
הוא מסתורי. אף פעם אי אפשר לדעת על מה הוא חושב או מה הוא מרגיש.
אנרגטי על גבול ההיפראקטיבי. אוהב שטויות ואנדרנלין.
מצידו להיות על אי בודד עם בקבוק בירה והוא מסודר.
השיער שלו בצבע חום כהה פרוע שמכסה את עיניו האפורות והלא מוסברות.
אצלו בעיירה, הנשים נמסות ממנו בעיקר בגלל עיניו.
יש לו טיפה נמשים שמשתרעים על האף. הוא גבוה ושזוף. הוא שרירי מאוד.
הוא לא מודע ליופי שלו וזה מה שיפה בו. הכל אצלו פשוט, הוא לא שחצן או גאוותן. הוא אדם צנוע מאוד.
הוא מאמין בעבודה קשה. הוא אומר שצריך לעבוד קשה כדי לקבל מה שרוצים. כי לא כולם נולדים עם כפית זהב בפה.
ולכן, הוא עובד במוסך אצל אביו כמעט רוב היום.


תגובות (8)

חיים שלייי זה יצאאא מושלםם!! אוהבת המונים ובהצלחה בהמשך!!

02/08/2014 15:46

אבל זאת לא הקדמה,
מן הסתם להקדמה יש את השורש ק.ד.מ
הקדמה היא קודמת לסיפור. כאן זה הצגת הדמויות שממש מעריכות יצירות מוזיקליות ומשפטים שנוגעים ללב.
פשוט תחליפי מ'הקדמה' ל'הצגת הדמויות'.
בהצלחה.

02/08/2014 15:54

נחמד .
מצפה להמשך!
~קוראת חדשה~

02/08/2014 16:17

נשמע כמו התחלה מענינית…
ועוד אחד מהרומנים המשוגעים שלך חחח

02/08/2014 17:47

אני גאה לקרוא לך חברה שלי!!!
עוד לא התחלת וכבר התמכרתי.. יפה שליי בהצלחה בהמשך!
אוהבת מלא <3

02/08/2014 17:48

נשמע ממש יפה.
תתחילי כבר פרק ראשון!

02/08/2014 17:50

תמשיכיייי ואיפה מריאן גרה?

02/08/2014 21:14
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך