זאת שתבלבל אותך (:
יפוות שלנו (:
סליחה שלא העלנו פרק הרבה זמן ! היום תקבלו שני פרקים , זה הראשון והשני יגיע עוד שעה בערך ..
אוהבות אתכן <3

ליאור ונתנאל – פרק 9

זאת שתבלבל אותך (: 05/02/2014 1320 צפיות 3 תגובות
יפוות שלנו (:
סליחה שלא העלנו פרק הרבה זמן ! היום תקבלו שני פרקים , זה הראשון והשני יגיע עוד שעה בערך ..
אוהבות אתכן <3

הייתי בהלם , אני לא מאמינה ..
על המיטה ישב נתנאל ונישק מישהי בלונדינית , אבל וואחד נשיקה !
-"הבנתי מספיק .." צעקתי בקול חנוק יצאתי מן החדר וטרקתי את הדלת , רצתי מהר לשירותים של בית החולים , פתחתי את התא והתיישבתי על הרצפה .
פעם ראשונה בחיים שלי שהרגשתי כזה עצב , בכיתי עד שכבר לא יכולתי , שמעתי את הדלת של השירותים נפתחת .
-"כוסעמקק איפה היא ?!" הבנתי שזה נתנאל ושתקתי , לא רציתי לדבר איתו , לא רציתי שהוא ישמע אותי !
הדלת של התא נפתחה בזהירות , מולי עמד נתנאל , הוא היה נראה פצוע , הוא היה עם גבס ברגל וביד .
-"ליאור נודר לך בספר התורהה את ראית לא נכון !" הוא צעק .
-"מה לא ראיתי נכון ? ראיתי אותך עם האהבלה הזו , ואני לא עיוורת !" הסתכלתי קצת לצד וניגבתי דמעה .
-"אני הייתי עצוב היא באה לעודד אותי ונו את יודעת .." הוא השפיל את המבט לרצפה .
-"אז החלטת לחקור לה את הפה מבפנים ?" הוא הרים את הראש אליי והסתכל עליי .
-"אבל ליאור , אנחנו לא זוג ..אין בינינו כלום .." הוא דיבר אליי בלחש .
-"בסדר נתנאל זה לא משנה אתה יודע ש.." הוא קטע אותי .
-"אני לא יודע כלום כוסעמק !" הוא צעק קצת ובעט בדלת בחוזקה .
-"אתה כן יודע !" הסתכלתי עליו , כמה שהוא חתיך ..
-"מה אני צריך לדעת אינעל העולם תעני כבר !" הוא התיישב לידי .
-"שאני אוהבת אותך .." ישבנו אחד ליד השני , המשכתי להסתכל עליו .
-"את מה ..?"
באתי כבר לחזור על זה שנית , אבל בדיוק הבלונדינית נכנסה , היא לבשה מכנס ג'ינס קצר קצר קצר , וחולצת בטן ירוקה .
-"נתנאל ? אנחנו לא נמשיך במה שהתחלנו ?" היא קרצה לו והניפה את השיער אחורה .
איזה שרמוטה אלוהים !!
-"שמעי נטלי , תודה על הכל , אבל זה היה חד פעמי , נתראה בשמחות עכשיו עופי " הוא חייך קצת .
-"הפסד שלך מאמי .." היא יצאה מהתא של השירותים והלכה משם .
כבר באתי לצאת , קמתי מהרצפה , נתנאל תפס לי את היד וקם גם , הוא משך אותי אליו .
היינו מרחק של סנטימטר אחד מהשני , הוא הסתכל לי בעיניים .
-"אז יש בינינו משהו ?" הוא נשם עליי , והמשיך להסתכל .
-"תלוי איך אתה מגדיר משהו .." חייכתי קצת .
הוא בא לנשק אותי , והתקרב אליי .
עד שהדלת נפתחה , שוב !
זה היה נאור , הוא עמד מולינו .
-"אז מה אח שלו , אני הולך עשר דקות לקנות לי לאכול וכבר אתה מביא בחורה לשירותים ?"
נתנאל צחק , וטפח לנאור על הכתף .
-"אחי זו לא סתם בחורה , זו ליאור (:"
-"איזה ליאור ?"
-"אחות של דור .."
הדלת נפתחה שוב , מה יש לאנשים מהתא הזה היום ?!
לא תאמינו מי עמד בפתח ..


תגובות (3)

יאאאאא מושלםםם

05/02/2014 07:50

מושלם

05/02/2014 07:53

המשךך עכשיוווווו

05/02/2014 10:07
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך