CutyCuty
ממש חשוב לי לדעת מה אתם חושבים כי אני לא בטוחה אם אני צריכה להמשיך או לא ....

לין-פרק 3

CutyCuty 22/06/2011 797 צפיות אין תגובות
ממש חשוב לי לדעת מה אתם חושבים כי אני לא בטוחה אם אני צריכה להמשיך או לא ....

אז המורה הושיבה את התלמיד מאחורי, תיארתי לעצמי שזה סתם ילד מהכיתה המקבילה שבטח עשה צרות בכיתה.
אז אתם מכירים את הקטע הזה שהמורה שולחת אותו לכיתה המקבילה ומעבירה את הצרות לכיתה אחרת? אז כן תיארתי לעצמי שזה מה שקרה אז לא התעניינתי בו כולכך.
באמצע השיעור השני במטמתיקה כמו תמיד טלי התחילה לשלוח לי פתקים כי תאמינו או לא [אני מאמינה שתאמינו ואפילו תזדהו] מטמתיקה זה לא אחד השיעורים הכיפיים !
אז טלי שלחה לי פתק וכנראה שהיא השקיע בו כי זאת ממש הייתה מגילה!
'אז לין, מה את חושבת על החדש? נכון שהוא חתיך?? אין אין הוא חתיך!' אולי זאת לא נראת מגילה אבל אני קיצרתי לכם [לטובתכם].
אז שלחתי לה בחזרה:'איזה חדש? מי חתיך? החתיך היחיד שתמצאי פה בשכבה זה בפינת חי שיש לנו בבי"ס וגם זה לא'.
טלי פתחה את הפתק והסתכלה עלי כאילו לא מאמינה ….
היא התחילה לכתוב לי פתק אך מי עברה לשפת הסימנים ובאצבע אחת הצביע על הילד שישב מאחורי….
הסתכלתי אחורה ומרוב השוק קמתי מהמקום וצעקתי "אתה?!!"
ודן [כנראה שזה השם שלו, לפי המגילה שרשמה לי טלי] צעק גם "את!??"
אז תבינו היום זה לא הפעם הראשונה שאני פוגשת את דן, אלה הפעם השניה.
אתמול כמו בכל יום רגיל הלכתי לסירה הנטושה בנהר ליד הבית שלי וכאשר נכנסתי לשמה הבנתי שאני לא לבד, וגם דן היה שמה.
אז מרוב הבהלה פשוט דחפתי אותו למים והתחלתי לברוח אבל פתאום יד אחת משכה אותי בחזרה והבנתי שזה אותו אחד שדחפתי כי היד הזאת הייתה רטובה ונוקשה מרוב כעס.
אז התחלתי לצרוח מרוב פחד אבל אותו אחד סתם לי את הפה ומשך אותי בחזרה לסירה.
תיארתי לעצמי שבקרוב אני אמות אבל להפך אותו אחד התחיל לצחוק.
ואני מרוב הלם לא הבנתי מה קורה פה.
אותו אחד אמר "תגידי את תמיד ככה? דוחפת אנשים למים מרוב בהלה? למה את רק תכעיסי אותם ואז זה יהיה ממש לרעתך, למזלך את דחפת אותי ולא מישהו אחר….."
כולכך נבהלתי ועדיין הייתי בשוק שפשוט קמתי והתחלתי שוב לברוח אבל הוא טפס אותי בזרוע ואמר "לאן את חושבת שאת הולכת?" הייתי כולכך מבוהלת שפשוט נתתי לו מכה חזקה ברכייה :)
האמת נדמה לי שזה ממש כאב כי הוא התחיל לצרוח מרוב כאב ואני ברחתי והפעם אף אחד לא תפס אותי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך