לין פרק 4

CutyCuty 27/06/2011 817 צפיות 3 תגובות

טוב אז חזרתי למציאות המרירה, הילד המוזר מהסירה ישב מאחורי. אופפ טלי חופרת לי שהוא חתיך, כשהיא תראה כמה הוא מוזר היא כבר לא תחשוב ככה, אבל עכשיו מסתבר שהוא גם מציק, לפני דקה נגמר שיעור מתמטיקה, כל השיעור הוא בעט לי בכיסא ושאל אותי שאלות מוזרות על הכיתה שלנו. כאילו עכשיו אני המדריכה שלו… פחחח. עד שהצלחתי להפטר ממנו… טוב החלטתי שהיום אין לי כוח ללכת לבצפר ושיחקתי אותה חולה, ואמא שלי לא קונה את זה, זה קצת מבסא, קיוויתי שדן לאהוביך לאהיה לי כוח אליו, הוא סתם ילד מציק ועוד פעם טלי באה אלי לחפור לי על דן ׳יואוו תראי איזה מדהיםם הוא׳ עניתי לה:׳כן מדהים בלהציק ולעצבן׳ היא:׳אוייש סתמי׳. נכנסנו לכיתה, הנה סוף סוף הוא מצא לו חברים והוא לא שם עלי…ככה יותר טוב ! בשיעור הוא גם פחות שם לב אליי והיה יותר רגוע, כי כל הבנים בכיתה כבר הכירו אותו והוא היה כבר חבר של המקובלים מהכיתה אחרי שבוע ממש נראה כאילו הוא הוא בכיתה שלנו שנתיים, הוא כבר הכיר את כולם והתייחס לכולם כרגיל. אבל הוא היה חבר של המקובלים וזה אומר שהוא יכול להיות ידיד של כל בת גם אם היא לא חושבת עליו כמו על מישהו חמוד וחתיך. ולמזלי, טלי קיבלה שכל והפסיקה לחפור לי על דן. ועכשיו דן ממש הפסיק להתייחס אלי, הוא רק עם החברים המפגרים שלו והידידות החדשות שהכיר במשך השבוע הזה ותכלס, שיהיה לו בכיף. אני רק עם החברה שלי, טלי :)


תגובות (3)

מהמם
תמשיכי:)

28/06/2011 12:32

מקסים תמשיכי!!!

28/06/2011 21:45

היי ל-CutyCuty

מצטרפת לתגובות של החברים שלך כי אין לי מה להוסיף הכל נאמר ואני מבקשת רק דבר אחד אל תשאירי אותנו במתח וכיתבי בבקשה בתדירות גבוהה יותר !!!! "פליז" ממני בקי

16/07/2011 08:41
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך