6/7 תגובות אני ממשיכה;)

ללא שם- פרק 8| חלק א׳

15/09/2011 715 צפיות 3 תגובות
6/7 תגובות אני ממשיכה;)

מולי יושבות איימי וליז עם שקית פופקורן, קוקי יושבת במקום וצופה בפה פעור במתרחש, בראיין גם נראה המום ואז אני מסתכלת לכיוון מי נישק אותי וזה…זה הפיון?! 
״טוב…אז אני יזוז…״ בראין ממלמל וממהר לברוח מכאן.
״לא! לא! בראיין זה לא כמו שזה נראה!!!!״ אני צועקת אחריו. ״שמח עכשיו?!״ אני שואלת את הפיון שעכשיו הוא בלי כנפיים.
״מה? החזרתי לך נשיקה, עכשיו אנחנו תיקו.״ הוא קורץ אליי.
״לא אנחנו לא תיקו!!!״ אני אומרת לו ומתחילה להרביץ לו. אבל גאד, לבחור יש כאלה שרירים *שלי* כאב כשהרבצתי *לו*. 
״ליז את מוכנה להסביר לי מה קרה הרגע?״ אני שומעת את איימי(אחי) שואלת את ליז תוך כדי גריסת פופקורן בקול.
״אה זה פשוט״ היא עונה ״זה הרגע שבו מישהו מנשק מישהי בזמן שהמישהו הזאת אוהבת מישהו אחר. עכשיו המישהו האחר הזה מודע לזה שהמישהי אוהבת אותו ובתוך תוכו. עמוק בפנים. הוא גם אוהב אותה לכן הוא מרגיש מוזר שהמישהו הראשון נישק את המישהי. ואנחנו המסכנות שצריכות לסבול את כל האירוע המוזר הזה….כפיש?״
״אההה…כפיש…״ אחי ממלמלת. ״אבל רגע..מי זה?״ היא מצביעה על הפיון.
״אני לא יודעת…״ליז אומרת ומנידה בראשה ״אלכס מי זה?״
״אני לא יודעת…!!! הוא היה לי בחלום!!!״ אני אומרת בקול מתבכיין.
״אוקיי…״ היא ממלמלת ״אבל שאני אבין, יש ביניכם משהו?״ היא העיפה את הפוני שלה מהעיניים. 
״לא!!! הוא הופיע לי בחלום ו…ו…זה היה חלום, אתם יודעות, אז חשבתי לעצמי ׳אלכס מה יש לך להפסיד כבר אם תנשקי את הפיה החתיכה הזאת?׳ אז נישקתי אותו…ו…ועכשיו הוא פתאום הופיע ונישק אותי…ובראיין הלך…ואני לא יודעת מ לעשות!!!״ אני אומרת את הכל בפחות מדקה.
״ונגיד שהבנתי את מה שאמרת…יש ביניכם משהו?״ היא שוב שואלת.
״לא.״ אני אומרת ביובש החלטי.
״יופי!״ היא שמחה ונעמדה לידו  ״אז…אתה בא לפה הרבה?״ ליז מניחה על הכתף שלו את היד ואומרת לו את זה בקול פלרטטני.


תגובות (3)

לייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייק!!!
ומסכימה עם מיטל, הקטע עם הפופקורן אדיר:)
קיצר, תמשיכי!
קטלין לשלטוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן!

15/09/2011 13:19

חח מצחיק! נורא! אהבתי את הקטע שהיא מסבירה לה מה קרה הרגע חחח XD

15/09/2011 13:23

אניי נורא אוהבת איך שאת כותבתת D:
תמשייכיי :)

16/09/2011 10:10
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך