amber
רציתי להוסיף : שסימני פיסוק זה לא הצד החזק שלי ומקווה שאהבתם סיפור חדש אוהבת ואני יודעת שזה ניראה קצת כמו כל הסיפורי ערסים אבל בהמשך הכל יתערבב ביחד!

למה את הורסת את הכל הקדמה

amber 24/08/2014 831 צפיות 7 תגובות
רציתי להוסיף : שסימני פיסוק זה לא הצד החזק שלי ומקווה שאהבתם סיפור חדש אוהבת ואני יודעת שזה ניראה קצת כמו כל הסיפורי ערסים אבל בהמשך הכל יתערבב ביחד!

הדמעות חנקו את גרוני, אני ראיתי אותם אבל הם לא ראו אותי.
אני מדברת על אחותי התאומה שפאקינג התנשקה עם חבר שלי אני לא מאמינה! עמדתי קפואה אז החלטתי לעשות צעד ולזוז מהמקום, הלכתי אליהם עמדתי מאחוריו כמה שניות עד שהיא ראתה אותי ואמרה "זה לא מה שאת חושבת" "אז תתני לי לנחש נכנס לך משו לפה והוא היה צריך לבדוק עם הלשון?!" אמרתי בציניות הדמעות התחילו לצאת לא עצרתי בעדם באתי ללכת ואז תהל תפסה בידי "מה את רוצה?!" שאלתי בקול קר ושבור "רני מצטערת זה לא היה אמור לצאת ככה תגיד משהו" היא אמרה למאור שעמד בצד והשפיל מבט כאשר הסתכלתי עליו "אני מצ.." "אל פשוט אל. מי אני שתפריע לכם??" עצרתי אותו באמצע לא רציתי לשמוע אותו ופשוט רצתי לא ידעתי לאן הדמעות המשיכו לרדת ולרדת עד שנעצרתי והתיישבתי על ספסל שהיה שם ופשוט בכיתי.

~נקודת מבט תהל~
מאור בא להגיד משהו ולינוי פשוט לא נתנה לו היא היא רצה משם שדמעות זולגות מעיניה הסתכלתי על מאור הוא השפיל מבט "הכל בגללך" אמרתי ודחפתי אותו "בגללך היא חושבת שאני חרא של תאומה בגללך היא חושבת שאני התנשקתי איתך" הדמעות חנקו את גרוני, אבל לא בכיתי לא רציתי שיראה שאני חלשה "את יכולת להתנגד" הוא אמר בשיא החוצפה "איך יכולתי להתנגד שאתה תופס אותי חזק ולא משחרר? איך?" כאן נתתי לדמעות לרדת.

~נקודת מבט מאור~
עיניה הירוקות של תהל נצצו. אני מצטער שעשיתי את זה, אני אוהב את לינוי למה עשיתי את זה? איזה מפגר אני! הקשר שלנו היה יפה! וואי אני כזה מטומטם כוסאמק ראיתי שתהל הולכת "לאן את הולכת?" "לחפש את האקסית שלך" כאב לי שהיא אמרה את זה אני אוהב אותה אני אוהב את לינוי "אני כזה מטומטם" צעקתי ונתתי בוקס לקיר.
~נקודת מבט לינוי~
למה כולם בוגדים? למה אני לא יכולה לקבל את זה? למה אני צריכה תמיד להיפגע?
לא עצרתי את הדמעות מלרדת ואז ראיתי דמות מקרבת ניגבתי מהר את הדמעות הדמות התקרבה זהייתי את הדמות
ורציתי לברוח, אבל נישארתי!!


תגובות (7)

אממ… באמת את צריכה לעבוד על סימני הפיסוק. ואת כותבת כמה משפטים ועוברת נקודת מבט זה מעט מבלבל, בדיבור ישיר אני ממליצה לך לעשות אנטר.
פרק חמוד.

24/08/2014 02:51

ברגע שקראתי את הסיפור נחשתי שאת כותבת חדשה. הייתי חייבת להכנס לדף הבית שלך ולבדוק אם צדקתי.
צדקתי.
הכתיבה שלך היא מאוד בוסרים. רואים שאת כותבת חדשה.
אז קודם כל המון בהצלחה. שנית כל, תני לי לתת לך כמה טיפים לכתיבה טובה יותר?
1. סימני פיסוק- את חייבת לעבודעךיהם. חייבת. לא נוח לקרוא סיפור שבקושי מבינים מה את רוצה.
2. העניין של נקודות המבט. את מעבירה אותם מהר מידי. עכשיו, אני יכולה לחשוב שאולי את מנסה להראות.לי את הסיפור מכל מיני זוויות שונות ונקודות מבט שונות. אני יכולה לחשוב ככה. אבל לי זה נראה יותר שברגע שלא היה לך מה לכתוב על הדמות, קפצת הלאה. תשתמי קצת בדמיון שלך, זה יעזור פה.
3. מסןג הכתיבה שלךך אני שמה לב שאת רצה מהר מידי קדימה. תנסי להתעכב על כל חלק, להציג את המחשסטת של הדמות יותר טוב, יותר נכון. ואל תטעי, לא אמרתי למרוח את הסיפור כדי שיהיה ארוךך. לא. אמרתי לעניין את הקוראים.
זהו בנתיים. שיהיה לך בהצלחה… תנסי להשתמש בטיפים שנותנים לך. זה לא בושה.

24/08/2014 07:42

* מחשבות.

24/08/2014 07:44

חוץ מסימני הפיסוק זה מושלםם
אני מתה כבר לקרוא את הסיפור
תמשיכי דחוףףףףף

24/08/2014 09:49

אוקי הבנתי את ההערות אני ישתמש בהם
ובליברית היום אני יעלה את ההמשך

24/08/2014 10:04

אהבתי ♥
תקשיבי לכל הערות שכתבו לך, זה ממש יעזור לך :)
אז.. תמשיכי!
ואני אשמח שתקראי את הסיפור שלי♥

27/08/2014 00:25

תודה אני אמשיך ואני ישמח לקרוא את הסיפור שלך :*

27/08/2014 00:47
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך