marry217
אחר כך גם תיקנתי והוספתי עוד פרטים כי זה לא היה מובן.

למה החלומות שלי מתגשמים?הקדמה+פרק 1

marry217 15/09/2013 826 צפיות 3 תגובות
אחר כך גם תיקנתי והוספתי עוד פרטים כי זה לא היה מובן.

בסיפור הזה מסופר על נערה בשם לינוי שתמיד חולמת חלומות שבסוף מתגשמים.
הדמויות:
לינוי בת 14.שאוהבת ספורט ואופנה.
תיאור:רזה שיער חום עם גוונים זהובים ועיניים ירוקות.

ליאת אמא של לינוי אוהבת לסדר.
תיאור:רזה עם שיער שחור קצר ועיניים כחולות.

אסף אבא של לינוי אוהב כדורסל.
תיאור:גבוהה שיער חום ועיניים חומות.

שי האח הגדול של לינוי אוהב ספורט.
תיאור:בצבא עם שיער ג'ינג'י ועיניים חומות

אדר בת 14 אוהבת אומנות ומוזיקה.
תיאור:שיער שחור שחור ועיניים כחולות.

ובהמשך עוד דמויות…

מזל טוב לינוי!
יום הולדת שמח!
כך כולם אמרו לי ביום הולדתי ויצאתי לסיבוב על אופניים כאשר נתקלתי במישהו.
"אני מצטער את בסדר?",אמר כאשר אני מנסה לזהות את פניו.

ואז כמובן השעון מעורר צלצל והבנתי שכל זה היה רק חלום.
פקחתי את עיניי וקמתי מהמיטה התארגנתי,לבשתי חולצה ירוקה ג'ינס נעליים ויצאתי.
נזכרתי בחלום שחלמתי ובנער שנתקלתי בו,וחשבתי על היום הולדת שיהיה לי מחר.
הגעתי וישר ראיתי את אדר.
כמובן שלא סיפרתי לה על החלום אחרת הייתה מתחרפנת.
"היי לינוי מה חדש?",שאלה.
"הכל בסדר,בואי שלא נאחר לשיעור"אמרתי בעודי מושכת אותה לכיתה.
היום לימודים נגמר וחזרתי הביתה.
למחרת
הרגשתי שמישהו שופך עליי משהו ומיד התעוררתי וראיתי את כל המשפחה אומרת לי "מזל טוב"
ונותנת לי מתנות ואחר כך אמא גם אמרה שתהיה לי מסיבה ושהיא הזמינה כבר חברים.
ולהיום התלבשתי חגיגי חולצה לבנה ג'ינס ונעליים יפות ויצאתי ברגל.
כשהלכתי לבית ספר ראיתי חבורת נערים שרוכבים על אופניים והם רוכבים לכאן.
אני מנסה איכשהו לברוח אבל מה שהיה צריך לקרות קרה.
מישהו הפיל אותי,ומיד עזר.
מיד חשבתי על החלום שהיה לי.
שנינו קמנו והוא הציג אותו מסתבר שקוראים לו דור.
החלפנו בינינו מספרים וכל אחד הלך לדרכו.
מאוחר יותר דיברתי הרבה עם דור ואולי הוא פגע בי עם אופניים אבל הוא ממש נחמד.
אחר כך התקשרתי לאדר ואמרתי לה לבוא לפארק.
אדר הגיעה,אמרה לי שלום והתחלתי לספר לה על דור ועל כמה שנחמד לדבר איתו.
"מי יודע מה יכול להתפתח מזה"אמרה בחיוך שובב.
"אז מה שרציתי לשאול אותך זה אם את חושבת שאולי כדאי לי להזמין אותו ליום הולדת?"
"אם היית אומרת לי שהוא רק התנגש בך באופניים הייתי אומרת לא אבל אתם כבר דיברם והוא כנראה התנצל אז אולי כדאי שתזמיני אותו מי יודע מה יצא מזה",אמרה וחשבתי על מה שאמרה.
ואז החלטתי להתקשר לדור.
"היי דור"
"היי לינוי,את צריכה משהו?"
"לא רציתי רק להזמין אותך ליום הולדת שלי"
"בסדר מתי זה?"
"זה היום בארבע בבאולינג"
"בסדר אני אבוא"
אחרי השיחה לקחתי כסף מקופת החיסכון וגם הוספתי את דור ליום הולדת,לא יודעת למה אבל הוא ממש מסקרן אותי.
אחרי שהזמנתי את כולם למסיבת יום הולדת בבאולינג היום עבר מהר והגיע הזמן למסיבה.
לבשתי שמלה בצבע טורקיז יפה התארגנתי למסיבה כבר הייתי מוכנה ואז שמעתי שאמא שלי קראה לי ובאתי וראיתי את דור.
דור בא איתי ליום הולדת כמתנת התנצלות על מה שקרה נכנסנו הוא נפגש עם כולם ואז בסוף המסיבה דור הסיע אותי הביתה והלכתי לישון עם חיוך.


תגובות (3)

כן… צריך לערוך טיפה… כאילו, זה לא הגיוני שהיא תזמין מישהו שהתנגש בה עם האופניים שלו למסיבת יום ההולדת שלה. למה שהיא תעשה את זה? הדבר היחיד שהיא יודעת עליו זה את השם שלו, ואפילו לא שם משפחה. וזה גם לא הגיוני לכתוב ככה, שהייתה לה מסיבת יום הולדת, היא פגשה את דור שם (שהיא הזמינה אותו! כאילו דא?!), היה נחמד, הוא הסיע אותה הביתה והיא הלכה לישון עם חיוך. כל זה באותו משפט?!!? לא ממש הגיוני, לא חושבת?

מקווה שהבנת אותי, פשוט כתבתי את זה מהר ולא היה לי זמן להתנסח טוב…
מיכל.

15/09/2013 13:53

העלילה מתקדמת מהר מדיי
אבל זה רעיון ממש יפה תמשיכי:)

15/09/2013 14:13

תודה ואולי לא כתבתי אבל אחר כך הם גם דיברו בטלפון כי הם החליפו מספרים ואכתוב יותר פרטים (:

15/09/2013 14:25
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך