למה התאהבתי דווקא בך פרק 3

רק אני 19/05/2015 1141 צפיות 2 תגובות

לולה:
ראיתי את מתן, מה לעזאזל הוא עושה פה?
הוא הבחין בי והתחיל לבחון את גופי מלמטה ועד למעלה, הרגשתי גועל, רציתי שיפסיק.
\"אל תתייחסי אליו, פשוט תשחקי אותה כאילו הוא לא מזיז לך, זה יעצבן אותו\", בלה לחשה לי באוזן והיא צודקת. זה מה שאעשה.
\"אני הולכת להביא משהו לשתות, בינתיים תהנו לכם ביחד\", אמרתי לבלה וקרצתי.
הלכתי לסלון, היכן שהשתייה נמצאת, ישבו שם המון אנשים, הרגשתי קצת נבוכה, אני עדיין חסרת ביטחון, אני תמיד מפחדת מה יגידו עליי ומה יחשבו עליי,אני מנסה כמה שפחות לבלוט.
לקחתי כוס ומזגתי וודקה עם אשכוליות. הבנים הסתכלו עלי במבט סוטה ומבחיל, רציתי להביא להם סטירה, אני שונאת שבוחנים אותי בגלוי.
אחרי שמזגתי לי כוס, לגמתי ממנה והוצאתי מהתיק הקטן השחור שלי את חפיסת הסיגריות שלי ותחבתי סיגריה לפה. חיפשתי את המצת שלי בתוך התיק ולא מצאתי. בעודי מחפשת את המצת מישהו הקריב מצת דלוקה לכיוון הסיגריה ולקחתי שאיפה בשביל להדליק את הסיגריה והרמתי את ראשי. זה היה מתן, יופי לי.
הלכתי מבלי לומר לו תודה, הוא התחיל ללכת אחרי ולפתע הרגשתי את ידו אוחזת בזרועי. הוא סיבב אותי לכיוונו והביט בי וחייך אלי.
\"מה אתה רוצה מתן?\", שאלתי באדישות, לא מראה לו שום רגש.
\"לדבר\", הוא אמר. עדיין מחייך.
\"לא בא לי לדבר איתך\", אמרתי ובאתי ללכת אבל הוא שוב אחז את זרועי והפעם בחוזקה.
\"תעזוב אותי, זה כואב\", אמרתי אבל זה לא הזיז לו.
\"בואי נדבר נו\", הוא אמר ואני חושבת שהוא מסטול, ולא מאלכוהול.
\"לא רוצה, מה אתה לא מבין?\", שאלתי בכעס והחיוך נמחק מפניו.
\"מה את עדיין כועסת עלי?\", הוא שאל והוצאתי גיחוך מזלזל מגרוני.
\"אל תחמיא לעצמך, אתה ממזמן מחוק אצלי\", אמרתי בחיוך, מה שגרם ללסתו להתהדק ולפניו להראות כעוסות.
\"אני יודע שאת סתם אומרת את זה כדי לעצבן אותי\", הוא אמר, בוחן את המבטים שלי, הוא תמיד היה יודע מה אני מרגישה לפי המבטים שלי, היינו שנה ביחד והוא הספיק להכיר כל מבט שלי. הפעם לא נתתי לו את התענוג הזה, המשכתי לגחך בזלזול ולהשפיל אותו.
\"אתה נראה לי חושב שכולן אוהבות אותך מתן, תצא מהסרט הזה, עצה מכל הלב\", אמרתי, הרגשתי כל כך טוב עם עצמי, אני לא יודעת מאיפה קיבלתי את האומץ להגיד את זה. הוא הביט בי כמה שניות והלך. יופי. מצידי שימות.
יצאתי החוצה לחצר, רציתי לשאוף קצת אוויר קר ולא את כל העשן של הסיגריות, זה חנק אותי.
התיישבתי על אחד הכיסאות, החצר הייתה ריקה מאנשים, מעולה. אפשר להנות קצת מהשקט מבלי כל המבטים הסוטים.
עישנתי את הסיגריה בנחת ואז ראיתי מישהו מתקרב לכיוון.
ברגע שהוא התקרב יותר, הבחנתי ביופי שלו, עיניו שחורות וגדולות, ריסים ארוכים, אף קטן ויפה, שפתיים עבות, הזיפים שעל פניו הביאו לו חזות גברית ומאיימת. הוא גבר מושך, היה לי קשה להסיט את עיניי מפניו. הוא התיישב כיסא לידי והדליק את הסיגריה שהייתה בפיו.
הוא נראה מסוכן, התנועות שהוא משדר והישיבה, אפילו הצורה שבה הוא מעשן.
אני תמיד נמשכתי לגברים מסוכנים, ואני יודעת שזה לא בסדר, המוח משדר לי שזה לא בסדר אבל התשוקה גוברת על המוח, בדיוק כמו הלב.
הוא נראה בן עשרים וחמש, הוא לבש חולצה לבנה חלקה שהבליטה את שריריו הגדולים וחשפה חלק מהקעקוע בזרועו.
הוא לבש ג\'ינס שחור, והגומי של הבוקסר היה חשוף. לעזאזל איתי, יש לי שריטה.
הרגשתי איך עיניו מטיילות בכל גופי ובוחנות כל חלק בו, הרגשתי עירומה, הוא הפשיט אותי בעיניו, אבל לא התעצבנתי. הוא סקסי בטירוף.
אחרי שסיימתי את הסיגריה, קמתי מהכיסא ונכנסתי בחזרה לבית.
ראיתי את בלה צוחקת ונהנית עם עידן, והאמת היא כשחושבים על זה הוא דומה מאוד לאותו אחד שישב איתי בחצר.
בלה התקרבה אלי ומשכה אותי איתה.
היא התחילה לרקוד ואני זרמתי איתה, לא יודעת, פתאום הרגשתי את הביטחון שלי עולה והרשתי לעצמי לרקוד, להשתחרר. לא היה לי איכפת מה יחשבו עליי, פשוט נתתי לעצמי להיפתח ולהשתחרר.
ראיתי את מתן, הוא הביט בי במבט מסוקרן. הוא לא מכיר אותי כזאת משוחררת ופתוחה.
\"בל אני הולכת לשירותים\", אמרתי לבלה והלכתי.
נכנסתי לשירותים, היה דווקא נקי, בדרך כלל במסיבות שאני הלכתי אליהם הכל היה מלוכלך, לאנשים לא היה איכפת שהבית הזה שייך לאותו אחד שהזמין אותו.
אחרי שסיימתי להתפנות הלכתי למקלחת ושטפתי ידיים. ניגבתי אותן ויצאתי.
נתקלתי במישהו ונצמדתי לקיר אותו אחד נצמד אלי בלי כוונה.
\"אני מצטער\", הוא אמר בקול צרוד וגברי שדיי הדליקה אותי. הרחתי את ריח הבושם שלו הוא כל כך נעים.
\"זה בסדר\", אמרתי והוא הביט בי במבט הזה שאני אוהבת, זה אותו אחד שישב בחוץ.
הוא התרחק ממני ונתן לי ללכת. הלכתי מהר בחזרה לבלה, הרגשתי נבוכה.
בלה רקדה עם עידן ושיגעה אותו בריקוד שלה, היא ילדה מטריפה.
החלטתי לשבת על הכיסא ולהירגע קצת. הרגשתי כבר עייפה.


תגובות (2)

מהמם תמשיכיי

19/05/2015 06:37

תודה רבה! :)

19/05/2015 06:40
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך