רק אני
היי, מקווה שתאהבו את הפרק ואני אשמח לביקורת:)

למה התאהבתי דווקא בך פרק 8

רק אני 27/05/2015 1069 צפיות 2 תגובות
היי, מקווה שתאהבו את הפרק ואני אשמח לביקורת:)

מהפרק הקודם: ברקע התנגן \"i wanna be yours\" שיר אחד האהובים אלי, הגברתי את הווליום והתחלתי לרקוד עם הידיים ולשיר את השיר, הוא החל לחייך קלות.
\"מה זה מצחיק אותך איך שאני שרה?\", שאלתי אולי הוא צוחק עליי ואני עושה מעצמי צחוק.
\"לא, תמשיכי זה דווקא..יפה\", הוא אמר ועדיין חייך את החיוך הקטן שלו והמשכתי לשיר.
אחרי שהשיר הסתיים בדיוק הגענו לבלה.
\"תודה על הטרמפ ועל הסיגריות, באמת אני מעריכה את זה\", אמרתי והוא זרק לעברי חיוך רחב הפעם.
\"מתי שתרצי\", הוא אמר ויצאתי מהרכב.
הוא קרץ לעברי והמשיך לדרכו הביתה.

פרק 8:
נכנסתי לביתה של בלה, היא שכבה על הספה ואכלה ביסלי גריל.
\"היי בל\", אמרתי והתיישבתי על ידה לאחר שהרימה את רגליה כדי שאוכל להתיישב על הספה ולאחר מכן היא שמה את הרגליים על רגליי.
\"היי לול\", היא אמרה בטון קצת מבואס ותחבה אל פיה ביסלי.
\"דיי, נו…זה יעבור לך אחותי, את חייבת להבין שיש עוד גברים חוץ ממנו\", הסברתי לה בעדינות כדי שלא תחטוף התקף עצבים.
\"כמו?\", היא שאלה בזלזול, בטוחה בזה שאין עוד גברים שיכולים לעשות לה את זה כמו יואב.
\"עידן למשל…לדעתי הוא אחלה של בחור\", אמרתי והיא התחילה לצחקק.
\"עידן?לפני כמה ימים את שנאת אותו בכלל, וחוץ מזה אנחנו ידידים, אנחנו לא זוג או משהו כזה\", היא אמרה בגלגול עניים ומבטה עבר אל הטלוויזיה בחזרה והיא המשיכה לאכול את הביסלי שלה, הרעש של הביסלי חירפן אותי, חטפתי מידה את השקית ושמתי לידי.
\"היי!חוצפנית\", היא צעקה ונאנחה בעצבים.
\"תסתמי ותקשיבי לי, אני חושבת שעידן הוא אחלה בחור, באמת. אני חושבת שאת צריכה להביא לו צ\'אנס לפחות, אני ראיתי איך הוא הסתכל עליך בל, מבט לא משקר\", אמרתי לה ומבטה הפך לתוהה, אם היא חושבת על זה אז זה כבר סימן טוב.
\"את יודעת מה?יואב יכול ללכת להזדיין, אני אתן לעידן צ\'אנס, למה לא?הוא באמת חמוד, ממש נהניתי איתו\", היא אמרה וחיוך נמרח על פניה שוב, שמחתי שהיא הקשיבה לי.
\"אני ואת נלך אליהם בערב, זורם לך?\", היא שאלה והנהנתי בראשי להסכמה, היא חייכה וקמה מהספה נלהבת והתקדמה בצעדים מהירים ושמחים לכיוון חדרה, כנראה לבחור מה ללבוש.
אני נשארתי בסלון, נחה קצת וצופה בסרט שהיא התחילה לצפות בו.
הפלאפון שלי צילצל, הסתכלתי על המסך, זה היה מתן, אם אני לא אענה לו הוא ימשיך להציק לי, אז החלטתי לענות.
\"הלו\"
\"לולי..מה קורה?\"
\"בסדר, מה רצונך?\"
\"לראותך\"
\"לא מעוניינת\"
\"נו רק לדבר לול, בבקשה, רק פעם אחת תקשיבי למה שיש לי להגיד לך\"
\"לא רוצה מתן, זה יהיה סתם מיותר\"
\"בבקשה, תני לי הזדמנות אחת, רק לדבר\"
\"טוב בסדר, תבוא היום בשעה שבע ליד הבית שלי\"
\"תודה לול\", הוא אמר וניתקתי את השיחה, אני יודעת שאם לא הייתי מסכימה לדבר איתו אז הוא היה חופר לי ולא מרפה.

השעה כבר שש וארבעים, בלה יצאה מחדרה והייתה נראית נפלא, היא לבשה מכנס עור שחור צמוד, אשר הבליט את ישבנה העגלגל והמלא, היא לבשה גופיה לבנה דקה ומעל היא לבשה מעיל עור שחור ונעלה מגף עקב שחור, אשר הגביה אותה בכמה סנטימטרים טובים והיא נראתה כאילו יצאה ממגזין אופנה נחשב.
\"את מדהימה\", החמאתי והיא התהלכה לכיווני כאילו הייתה על מסלול דוגמנות והתחלתי לצחקק, אני מכורה לשטויות שלה.
\"אולי בכל זאת תחליפי בגדים, תוציאי למתן את העיניים\", היא התחננה וגלגלתי את עיניי.
\"לא, טוב לי עם הג\'ינס הזה והסריג הלבן הזה, אני נראית נפלא ככה, פשוט ומיוחד\", אמרתי בחיוך שעיצבן אותה מעט והיא גילגלה את עיניה.
\"טוב טוב, בואי נצא כבר\", היא אמרה ויצאנו מהבית.
אחרי הליכה של חמש דקות, ראיתי את מתן יושב על הספסל, כשרגליו מפוסקות קצת, ופרקי ידיו נחו על ברכיו ושתי ידיו התעסקו בפלאפון שלו, הוא נראה טוב…אבל הוא בן אדם חרא.
\"טוב אני אפגוש אותך כבר בפנים\", בלה אמרה והלכה לכיוון הבית של עידן.
\"היי\", אמרתי בשקט, הוא קלט אותי וקם במהירות מהספסל ובא להביא לי נשיקה על הלחי אבל דחיתי אותו.
\"תשבי, הוא אמר והתיישב על הספסל, התיישבתי אחריו ושילבתי את רגליי, מחכה שיתחיל לדבר.
\"את כזאת יפה\", הוא אמר והביט בי במבט חולמני, משהו שלא כל כך אופייני לו.
\"אם עוד פעם אחת תגיד משהו בסגנון הזה אני קמה והולכת\", יריתי לעברו והוא העביר את מבטו אל אצבעותיו שבהן הוא משחק עכשיו וראיתי כמה הוא נבוך, משהו בו השתנה אחרי הכל, עכשיו קלטתי כמה שהזמן והטעויות משנות את הבן אדם.
\"אני…אני מצטער\", הוא אמר והרים את מבטו לכיווני והביט בי עם מבט מלא בחרטה.
\"תקשיב מתן, זה בסדר, אני ממזמן סלחתי לך, אבל זה לא אומר שאני רוצה לחזור אליך…אני כבר לא אוהבת אותך מתן\", אמרתי הכי עדין שיכולתי, מקווה שהוא לא יתהפך ויתחיל להשתולל, כמו שהוא תמיד היה עושה כשמשהו לא היה מוצא חן בעיניו.
\"אני בטוח שאת אוהבת אותי עדיין…תני לי לנשק אותך, רק פעם אחת, את תראי איך הכל חוזר אלייך, כל האהבה שלך אליי\", הוא אמר בביטחון, אבל צחקקתי וקמתי מהספסל, הבטתי בו במבט טיפה מזלזל ושילבתי את ידיי.
\"אני לא אוהבת אותך וגם לא יאהב, לא משנה כמה אני אתנשק איתך מתן, זה כבר אבוד\", אמרתי בביטחון, יודעת מה אני מרגישה ומבטו הפך להיות כעוס, נלחצתי.
\"את לא יודעת על מה את מדברת, את לא ניסית, איך את יכולה להיות כל כך בטוחה\", הוא אמר וקם מהספסל באיטיות והתקדם לעברי, הוא תפס את פניי בשתי ידיו המוכרות, הן היו קרות, יש לו בעיית קור.
עיניו הכסופות הביטו בעיניי החומות ופתאום הרגשתי תחושת דה ג\'ה וו.
\"דיי, תעזוב אותי\", אמרתי, ניסיתי להתנתק מידיו הקרות אבל הוא לא עזב.
\"מתן, תעזוב אותי נו\", הרמתי את קולי אבל זה לא עזר. התנגדתי לו והתחלתי לצעוק עליו, הוא ניסה לנשק אותי בכוח, הוא השתגע.
הרכב של אלרועי עצר לידנו ואלרועי יצא מהרכב והתקדם במהירות לכיווננו, הוא משך ביד אחת את מתן ממני והביא לו בוקס.
\"אלרועי! דיי תפסיק!\", צעקתי לעברו, הוא הכה את מתן בצורה מפחידה וחסרת רחמים, מתן גם הצליח להביא לו בוקס בפנים אבל אלרועי השתלט עליו מהר מאוד וראיתי שהם לא מפסיקים, קפצתי על גבו של אלרועי וניסיתי למשוך אותו אחורה אבל זה לא עזר, נפלתי על גבי אחורה וראיתי את עידן רץ לכיוון.
\"אלרועי, תעזוב אותו!\", עידן צעק ומשך את אלרועי אחורה.
מתן היה שרוע על הכביש וכל פניו מלאות בדם, הוא התקשה לקום וריחמתי עליו, לא רציתי שהוא יפגע, ועוד בגללי. התחלתי לבכות ואלרועי התקרב אל מתן והצביע עליו עם האצבע המורה שלו ואמר \"עוד פעם אחת את מתקרב אליה, זה כבר לא יגמר ככה, אתה יודע טוב מאוד עם מי יש לך עסק, אז תזדיין מפה לפני שאני גומר אותך\", אלרועי איים על מתן וירק לידו, דם.
מתן קם מהריצפה אחרי מאמץ גדול, והביט באלרועי מבט קצר ואחרון והלך לכיוון הרכב שלו.

נכנסנו הביתה ועידן ישר הביא פלסטרים מהארון ביחד עם איזו משחה ושם על השולחן בסלון.
\"עידן, אני אלך לטפל בו, אני גם רוצה לדבר איתו\", אמרתי ומשכתי את אפי מהבכי.
\"בסדר\", הוא אמר וחייך חיוך קטן ולקחתי את הפלסטרים והמשחה והלכתי לחדרו.
מצאתי את חדרו, אחרי שפתחתי כל דלת עד שהגעתי לשלו ונכנסתי לאט לאט, הוא ישב על המיטה והתעסק בפלאפון שלו.
\"אלרועי?\", קראתי בשמו בשקט והוא הפנה את מבטו לעברי וסימן לי להיכנס עם ראשו בתנועה קטנה ונכנסתי.
התיישבתי על ידו על המיטה, שמתי את המשחה על רגליי וסובבתי את ראשו לכיווני עם ידי בעדינות והרגשתי איך ידיי מתחממות מהחמימות של פניו, אהבתי את ההרגשה הזאת.
\"א..אני מצטערת, בגללי אתה פצוע\", אמרתי ודמעה בוגדנית ירדה מעיניי, שונאת שזה קורה לי.
הוא מחה את הדמעה בעזרת אגודלו הגדולה והביט לעברי וחייך חיוך קטן, עיניו השחורות ננעצו בעייני והרגשתי את ליבי מתחיל להגביר את הקצב שלו.
\"אל תבכי, זה מגיע לו ואני…אני אהיה בסדר\", הוא אמר בקול צרוד בעודי מנגבת בעזרת מגבון את הדם מהגבה הפתוחה שלו.
\"למה הגנת עליי ככה?\", שאלתי בהתעניינות, הרי לא כל גבר היה עושה את זה, ככה אני חושבת.
\"כי את עדינה מידי בשביל להתמודד עם הבן זונה הזה\", הוא אמר ופניו שוב נהפכו להיות כעוסות, לא כל כך הבנתי למה, אבל העדפתי לא לשאול.
\"תודה, אני…באמת זה לא מובן מאליו מה שעשית שם, איך שרבת איתו בשביל להגן עליי, תודה\", אמרתי ועיניו הביטו בשפתיי ועיניי אוטומטית ירדו אל שפתיו העבות ורצו להרגיש אותן על גופי.
הוא תפס את סנטרי בעזרת ידיו וקירב את פניי קרוב אל פניו, הרגשתי שאני עומדת להתעלף מרוב התשוקה שאני מרגישה כלפיו עכשיו, הוא התקרב עוד יותר והרגשתי את נשימותיו על פניי, ההרגשה הזאת ממכרת, הוא התקרב עוד יותר עד שזה קרה, אבל לא כמו שציפיתי שזה יקרה…


תגובות (2)

התייחסת למה שכתבתי לך וזה טוב!! עכשיו אני עוד יותר רוצה לקרוא את הפרק הבא!!

27/05/2015 20:38

בבקשה תעלי את הפרק הבא :(

09/06/2015 19:07
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך