all_of_me
ניסיתי לפרט כמה שאפשר לעכשיו על הדמויות אשמח לתגובות בשביל לדעת אם להמשיך :)

"למה זה הזמן שמתיימר לפתור הכל" פרק 3

all_of_me 05/10/2015 618 צפיות תגובה אחת
ניסיתי לפרט כמה שאפשר לעכשיו על הדמויות אשמח לתגובות בשביל לדעת אם להמשיך :)

כפיר פתח את הדלת ונכנסנו, כולם פתאום השתתקו והסתכלו עלינו, התהפכה לי הבטן מההתרגשות.
" רותם ?" שאלה אחת הבנות האמת שלא כל כך זיהיתי אותה. הסתכלתי עליה כמה שניות השיער הבלונדיני העיניים הכהות
"אלינור ?" נזכרתי בה היא אחת החברות הטובות שלי אבל היא שינתה את הצבע שיער שלה לבלונדיני והוסיפה לאפה נזם.
" כמה שהתגעגעתי! מה אתם עושים פה ?" אמרה ובאה לחבק אותי
" עברנו לגור פה,שוב." השבתי וחייכתי אליה.
הסתכלתי מעבר לכתף שלה וראיתי את שאר הבנות מתקרבות אליי.
כפיר הסתכל אליי במבט שואל כאילו הוא שואל אם הוא יכול ללכת לחברים שלו
הנהנתי אליו והוא הלך.

" כמה שהתגעגעתי אליכן!" אמרתי והסתכלתי על כולן אלינור,מיה,ספיר ושירה. כן,כל החבורה פה .
————————-
דמויות :
אלינור – בת 16
שיער בלונדיני קצר , עיניים שחורות , היא נמוכה וקצת מלאה. שמישהו בדיכאון היא ישר תבוא לשמח, המצחיקה בחבורה.
מאיה – בת 16
שיער חלק שמגיע עד הכתפיים, עיניים ירוקות חומות וחיוך כובש, גם היא נמוכה אבל היא רזה. היא האחראית יותר, חכמה ויפה תמיד כל הבנים רוצים אותה. היא יודעת מה להגיד כשצריך ולמרות המראה המבלבל שלה היא נורא עמוקה ולא חושבת רק על עצמה.
ספיר – י בת 16 ש לה שיער ארוך בצבע חום בהיר, עיניים חומות והיא ביישנית מאוד. היא מתחשבת שכולם וחשוב לה תמיד לספק את כולם יותר מאשר את עצמה. היא התמימה יותר, היא תמיד הייתה אבל שמכירים אותה באמת מגלים איזה בן אדם נדיר היא.
שירה – בת 16
שיער שחור קצר ועיניים ירוקות. מתוך כולן שירה היא החברה הכי טובה שלי בגלל האופי הכל כך דומה שלי ושלה. היא היחידה שיודעת מה קרה לי והיחידה ששמרתי איתה על קשר טלפוני. שסיפרתי לה סמכתי עליה שלא תספר לאף אחד וצדקתי כי היא באמת לא סיפרה.

אורן – בן 16
יש לו עיניים כחולות כהות ,שיער שחור קצוץ,זיפים קטנים והוא שרירי. הוא שתוטניק כל היום עושה בלגן אבל שצריך הוא רציני. מעשן ושותה מתי שיוצא לו , ספיר היא הדבר הכי חשוב לו, הם לו חברים אבל הם ידידים כל כך טובים שהוא שומר עליה כמו על יהלום.

גיא – בן 16
שיער שחור ועיניים חומות הוא המוכשר בחבורה, הוא מנגן בגיטרה פסנתר וגם שר אבל אל תתבלבלו הוא קשוח ומשחק כדורסל כל החיים. הוא שותה אבל לא מעשן הוא סטוציונר שהוא רוצה.

ליאור – בן 16
גבוה, שרירי, עיניים כחולות ושיער חום. הוא חדש במושב והצטרף לחבורה הזאת ברגע שהגיע. בנות באות אליו בקלות אבל יש רק אחת שמעניינת אותו באמת- שירה.

שחר – בן 16
הידיד הכי טוב מבין כולם שלי. לפני שעזבתי היינו נפגשים הרבה אבל מאז לא שמרנו על קשר. יש לו עיניים חומות ושיער חום בהיר הוא שותה לפעמים אבל זה לא מה שמעניין אותו. הוא מאוד גבוה אבל הוא גם לא הכי שרירי או חתיך.

ואני,רותם בת 16 יש לי שיער חום בהיר ארוך עיניים כחולות ואני גבוה ורזה.

——————

אחריי שיחת התעדכנות עם הבנות רצינו לצאת לבנים שישבו בחוץ עם החברים של כפיר.
ואז ראיתי אותו .. את הילד שהכי התגעגעתי אליו שלא עבר יום שלא חשבתי עליו, והוא בכלל לא שם לב שאני פה..


תגובות (1)

אין צורך בהצגת דמויות ככה, עדיף שפשוט תפרטי עליהם כשהיא פוגשת אותם/מדברת, נגיד: "לפתע קלטתי את אחד הבנים שהיו בחבורה. זה היה ליאור. הוא גבה הרבה מאז הפעם האחרונה שראיתי אותו וגם הספיק לפתח שריריים. אני זוכרת שלמרות שהוא היה נחשב ילד חדש כשרק הגיע למושב הוא יישר הצטרף לחבורה הזאת. שערו היה בצבע חום רגיל אך עיניו היו כחולות. בגלל מראהו בנות באות אליו בקלות, אך אני יודעת שעדיין יש רק אחת שמעניינת אותו באמת- שירה"
ושוב, נגיד. אני פשוט חושבת שזה מוסיף הרבה יותר לפרט כך(על כל אחת/ד) ולא כהצגת דמויות שאת עשית בפרק. גם קחי בחשבון שלפי מה שכתבת היא נאנסה בגיל 12 ומאז היא לא היתה במושב, אז גם הם היו אז ילדים בזמנו ודברים משתנים…
תמשיכי, עד כה יפה

06/10/2015 12:03
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך