marry217
זה הסיפור הראשון שלי שלי מקווה שתאהבו

לכל דבר יש פעם ראשונה

התחלה חדשה פרק 1

marry217 14/08/2013 788 צפיות תגובה אחת
זה הסיפור הראשון שלי שלי מקווה שתאהבו

לכל דבר יש פעם ראשונה

שירההה!!!!!!תתעוררי כבר,את תאחרי ליום הראשון שלך בכיתה ח!שמעתי את אחותי צועקת.טוב אני קמה תפסיקי לנדנד לי.קמתי הלכתי למקלחת התקלחתי ואמרתי "טוב שירה זה היום הראשון שלך בכיתה ח" צחצחתי שיניים לבשתי חולצה לבנה ג'ינס ונעלי בובה.התקשרתי לרין לשאול אם היא מוכנה סימסתי לה לחכות לי בחוץ ואחרי כמה שניות היא ענתה "אני כבר בחוץ".לקחתי את התיק ויצאתי לפגוש את רין.נו את מתרגשת שאלה רין עניתי לה לא כל כך בגלל שלא בא לי לראות את לירון ואת כל מה שהיא תכננה השנה,אני עוד זוכרת את החרם בכיתה ג.הגענו לבית ספר וראינו את נועם וליאור,אני עדיין לא מאמינה שנועם חיבב אותי טוב לפחות עד כיתה ד כשלירון גילתה את זה.היי בנות מה קורה בסדר נו אתם מתרגשים?שאלתי מתרגשים ממה מהכיתה החדשה או מהמתיחות החדשות של לירון?אני דווקא מתרגשת משניהם אמרה רין.היי כולם מה קורה?ראינו את לירון בסדר נו מה חדש?שאלתי,דווקא יש חדש שמעתי שמעבירים לנו ילד חדש לכיתה,ילד חדש מי??ליאור שאל טוב אני לא יודעת אני רק רציתי להיכנס לכיתה לשים את התיק אבל לא נכנסתי בגלל שהמורה הייתה שם ושמעתי שהיא אמרה "אנחנו נקבל את הילד החדש אני בטוחה שהתלמידים אצלי יקבלו אותו במהירות"מעניין מי זה?אמרה רין.ואז היה צלצול כולם נכנסו לכיתה התישבתי ליד רין כמו תמיד ואז המורה נכנסה ואמרה "תלמידים היום יש לנו תלמיד חדש קבלו את דן" ואז חשבתי אין סיכוי שזה הוא הוא כבר מזמן נעלם לי מהחיים ואז נכנס התלמיד החדש ואמר היי ואז ראה אותי ואמרתי בשקט לא יכול להיות שזה הוא.


תגובות (1)

<(")

14/03/2014 18:42
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך