my story
זה סיפור על החיים שלי אז מקווה שתאהבו ועם יש משהו שאתם רוצים לשאול אני תמיד פה ❤️

bad girl -הקדמה-

my story 19/06/2015 1229 צפיות 2 תגובות
זה סיפור על החיים שלי אז מקווה שתאהבו ועם יש משהו שאתם רוצים לשאול אני תמיד פה ❤️

היי כולם זה סיפור על החיים שלי ואני מקווה שתאהבו אוהבת ❤️

היי אני אמבר בן ואני בת 17 וחצי אני עם שיער חום וקצוות בלונדינית עיניים ירוקות ושפתיים קצת עבות וורודות אני רזה ומאוד אוהבת את הארון בגדים שלי אבא שלי זה ג׳ון בן, הוא בן 37 והוא אחד מהאנשים הכי גדולים בניו יורק הוא עובד בחברה ענקית אמא שלי היא אמילי בן בת 35 היא עורכת דין גדולה בניו יורק יש לי את החברה הכי טובה שלי אשלי גוניור בת 17 היא בלודינית עיניים ירוקות היא יפה ממש ואני אוהבת אותה
ויש את שון שהוא הידיד הכי טוב שלי בן 18 שיער שחור עם עיניים ירוקות שרירי כזה וזיפים היום זה היום הראשון לבית ספר ואני לא מתרגשת בכלל אני חושבת שללכת וללמוד זה לא משהו שיעזור לי בחיים יש לי את ההורים שלי שיעזרו לי :)
בוקר –
קמתי בשבע בבוקר וישר שמתי צרחה מהחדר שלי אחי *ניק בן 17 אנחנו תאומים הוא עם שיער חום עיינים ירוקות אף קטן ושפתיים קצת עבות הוא שרירי והמהמם ואין אחת שלא קוצת למיטה שלו *רציתי לחדר וראיתי אותו על הרצפה מתגלגל מצחוק " מה איתך ניק " אמרתי בעודי צוחקת "הכל טוב ואיך את ?" הוא נהיה רציני " מה קרה " שאלתי " רציתי להבהיל אותך ונבהלת " הוא צחק " טמבל " סיננתי ויצאתי מהחדר הלכתי למקלחת שטפתי פנים ונכנסתי לחדר שמתי גינס סקיני בצבע כחול וחולצה לבנה ואולסטר לבנות שמתי פודרה מסקרה עיפרון שחור שמבליט את העיניים שלי ואודם אדום קצת בושם וזהו , לקחתי את חפיסת הסיגריות ואת המפתחות לאוטו ושלחתי לאשלי הודעה שתרד למטה נכנסתי לאוטו מנפנפת לשלום מאבא שלי שיצא בדיוק לעבודה והתחלתי לנסוע הגעתי לבית של אשלי והיא חיכתה למטה מקפצת מאושר שהיום סוף סוף היא רואה את דין חבר שלה *בן 18 שיער בלונדייני עם עיניים כחולות שרירי כזה חתיך * " יואו אני מאושרת " היא צחקה " מה מצחיק כולה יום לימודים " אמרתי והוצאתתי סיגריה עצרתי ברמזור וחיפשתי את המצית " תעצרי בקיוסק אני יקנה סיגריות " אשלי חייכה ואני הדלקתי את הסיגריה נושפת את העשן החוצה ומוציאה עיגולים נסענו לקיוסק וקנינו סגריות נכנסו לבית ספר וראיתי אותו .


תגובות (2)

ממש יפה!!.. תמשיכי+!

19/06/2015 13:50

זה…נחמד. אני חושבת וממליצה לך להוסיף סימני פיסוק ונקודות, אחרת המשפט פשוט לא נגמר.

21/10/2018 17:08
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך