הדמות Black Rock Shooter לקוחה מאנימה שאני אוהבת (:

לנשק אחת מהמעמד הגבוה פרק 3

29/11/2012 780 צפיות אין תגובות
הדמות Black Rock Shooter לקוחה מאנימה שאני אוהבת (:

"סאמר…. ג'ן…" מהר קמתי מהמיטה. מה אני ממלמל? שמעתי צעדים חלשים. החושך שהיה בתא לא נתן לי לראות בבירור את הדלת. לא ראיתי את ג'ן. התחלתי לדאוג. ניסיתי להתקרב אל הדלת, אבל ללא הצלחה. מעדתי על משהו. ג'ן וסאמר פשוט ישבו שם. אמרתי: "ג'ן, תתעוררי…." אבל היא לא קמה. "סאמר, קומי!" אבל גם סאמר לא התעוררה. הכל התחיל להיות חשוך יותר ויותר. מבין החשיכה, יצאו שני ניצוצות. מצידה של סאמר, ניצוצות סגולים, מהצד של ג'ן, כחולים. נגעתי בפניה של ג'ן, והתחננתי: "ג'ן, תקומי… בבקשה…" ג'ן התחילה למלמל: "חייבת…. להרוג… את ג'ייקוב…" נבהלתי. נכון שג'ייקוב הוא אידיוט גמור, אבל להרוג? ועוד מישהי עדינה כמו ג'ן? ג'ן התחילה לזוז. הניצוצות נעשו ללהבה. הרמתי את ג'ן למיטתה. זאת הייתה נקודה שעליה הירח מאיר. היא עדיין ישנה. כאילו נכנס בה דיבוק. אבל סאמר התחילה לזוז, היא קראה לי בקול שקט: "ג'ייק…" הלכתי אליה. היא אמרה לי: "תגיד לי מ-מה אני עושה פה…" מה אני יכול לענות?! לעזאזל… עניתי: "זה מה שאני רוצה לשאול אותך. עכשיו בואי, תישני עם ג'ן." סאמר עצמה את עיניה בשנית. הרמתי אותה, הנחתי אותה ליד ג'ן במיטה. נשכבתי במיטה. הבטתי אל שתיהן, ישנות בשלווה. הלהבות ממשיכות לבעור. עצמתי את עיניי. "ג'ייק…. אל תישן עד מאוחר." שמעתי לחישות עדינות. פקחתי את עיניי קצת… ג'ן עמדה מולי, מחייכת. סאמר הייתה לידה. ג'ן אמרה: "אל תאחרו לארוחת בוקר." ויצאה מהחדר. סאמר תפסה את היד שלי. היא שאלה: "מה בדיוק קרה אתמול בלילה?" "תגידי לי את. מה עשית שם, ישנה?" שאלתי אותה. היא הסיטה את מבטה ממני לרצפה, ואמרה: "אני זוכרת שהלכתי לשים פיג'מה. כלום לא היה ברור. המנורה הפסיקה לפעול, ואז שמעתי לחישה מקול נעים לאוזן: "do not stop move your soul, my friend." איבדתי את ההכרה שלי. בחלום, ראיתי מישהי מתחילה לזוז. הייתה לה להבה סגולה בעין. היא הצביעה עליי, ואמרה: "את…" היא התחילה לרוץ אליי. היא תפסה בסנטרי ואז, היא לחשה: "אני לא מאמינה שאני האחרת היא את. את כל כך חלשה." ואז התעוררתי." אמרתי לה: "טוב, נדבר כבר עם ג'ן." היא הנהנה, ויצאה מהתא. נכנסתי למקלחת. מישהי מוזרה עם להבה בעין? נפגשתי עם סאמר וג'ן בחדר האוכל. סטייקים. גן עדן בשבילי. אמרתי לג'ן: "אני, את וסאמר נצטרך לדבר." "ג'ייק, אין בעיות." אמרה ג'ן וחתכה חתיכה מהאוכל שלה. ג'ייקוב התקרב, ואמר: "ג'ן, תסבירי לי…… למה את יושבת עם הרוצחת." קמתי ואמרתי: "סאמר היא ממש לא רוצחת. היא הגנה על ג'ן. כי סאמר, יודעת להבחין בין אידיוטים ובין לא." פניו של ג'ייקוב האדימו, הוא שלח אליי אגרוף. מהר העפתי את האגרוף שלו למטה, בעטתי במותניו, כשהוא התכופף קצת, בעטתי בגבו. הוא נפל לרצפה. "תכה אותי, אני אכה אותך קשה יותר." אמרתי לו. הוא רק ניגב את הרוק מסנטרו, והלך. כולנו גמרנו את האוכל, והלכנו לתא של ג'ן. התיישבנו סביב המיטה. אמרתי: "אני אתחיל." קמתי מהמיטה ואמרתי: "אז זה מה שקרה אתמול. אני נפלתי בגלל הרגליים של סאמר, וראיתי ניצוצות מהעיניים שלכן. ג'ן, מלמלת חייבת להרוג את ג'ייקוב." ג'ן נבהלה, ושאלה: "א-אני?!" "כן. מבהיל. סאמר התעוררה ושאלה אותי מה היא עושה כאן, ואז עניתי. היא חזרה לישון, ואני שמתי אתכן במיטה. והכי מבהיל,יצאה לכן להבה מהעין השמאלית." ג'ן אמרה: "עכשיו שהזכרת את זה, היה לי חלום מוזר אתמול. ראיתי אותך (סאמר) לידי. את ואני ישבנו על המיטה. את לא קמת. אמרת משהו על להתחבר לאת האחרת. אז התיישבתי ליד המיטה, על הרצפה, נשענת על הקיר, ועצמתי את העיניים שלי. ברגע שעצמתי אותם, התרדמת הייתה חזקה מדי ולא הצלחתי לקום. לפני ששמתי לב, כבר התחלתי להילחם במישהי, אני לא יודעת מה אני עושה. כאילו הגוף שלי בעל רצונות משל עצמו." "מוזר!" אמרתי. סאמר אמרה: "אולי יש מצב שנוכל לשלוט בזה." "אני ינסה." אמרה ג'ן. היא נשכבה על המיטה. היא עצמה את עינייה, וכשניסינו להעיר אותה- אף אחד לא עונה. היא מלמלה: "i am Black Rock Shooter.." הלהבה דלקה. היא פקחה את עיניה. חרב הייתה בידה, בגדיה השתנו. היא הניחה את החרב ממול לגרונה של סאמר. פתאום בידיה של סאמר הופיע רובה ענקי. סאמר לא הצליחה להחזיק את עצמה, ונפלה. "סאמר!" צעקה ג'ן והתעלפה. יופי. מה אני יעשה עכשיו?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך