זה סיפור חדש עם 23 פרקים. הסיפור הוא לא עליי ואני לא לסבית אני רשמתי את הסיפור הזה כדי להעלות את המודעות לקהילה הזאת ואיך הסיפור של רובם מתואר. אני מעלה אחרי יומיים או אחרי 5 צפיות. אשמח לתגובות. בהמשך יהיו חלקים סוטים אז לא מומלץ לרגישים.

לסביות לנצח פרק 1

23/08/2015 5512 צפיות תגובה אחת
זה סיפור חדש עם 23 פרקים. הסיפור הוא לא עליי ואני לא לסבית אני רשמתי את הסיפור הזה כדי להעלות את המודעות לקהילה הזאת ואיך הסיפור של רובם מתואר. אני מעלה אחרי יומיים או אחרי 5 צפיות. אשמח לתגובות. בהמשך יהיו חלקים סוטים אז לא מומלץ לרגישים.

מאיה! חיפשתי אותך בכל מקום! למה את בחוץ? כולן מחפשות אותך!
-בסדר שירי, אני כבר באה…
-מאיה!
-יובל!
רצתי ליובל לחבק אותו.
התנשקנו. שירי חזרה למועדון ואחריה אני.
-טוב בואו נשחק… אממ.. אמת או חובה!
לירון מסובבת את הבקבוק וזה יוצא על מאיה.
-מאיה. אמת או חובה?
שואלת לירון.
-אממ… חובה…
-חובה עלייך לספר סוד שאף אחד לא יודע!
-אממ… יש לי! אבל ההורים שלי יודעים עליו זה בסדר?
-בטח! ספרי!
-אני לסבית. אתן יודעות מה זה?
-בטח!
כולן אמרו.
-רגע אני לא יודעת. מה זה?
שאלתי.
-אז.. זה מישהי שנמשכת לבנות ולא לבנים.
-יש דבר כזה?
אמרתי.
-כן.
-איך גילית שאת לסבית?
שאלה תמר.
-בכיתה ז' אני גיליתי שאני מאוהבת בילדה מהכיתה שלי. כמובן שלא רציתי להגיד לה כמ אני הייתי נורא מהורהרת לא הבנתי מה אני מרגישה. סיפרתי להורים שלי והם סיפרו לי על לסביות והומואים ושהם מקבלים איתי כפי שאני. כלומר בהתחלה…
-מה זאת אומרת?
שאלתי.
-יש כאלה הורים שלא מוכנים שהילדים שלהם יהיו לסביים או הומואים. אז בהתחלה הם תמכו בי רק כי הם חשבו שזה משהו חולף אבל לאט לאט זה הפך להיות לחלק ממני והם התחיל להעניש אותי למרות שהם המציאו סיפורים שזה לא קשור שאני לסבית… הם אפילו מכחישים שאני הבת שלהם!
ישר ירדו לי דמעות. לא ייתכן שזה אמיתי! הורים צריכים לקבל את הילד שלהם כפי שהוא ולא לשנוא אותו!
-יש עוד משהו. היה פעם מקרה שאפילו אמא שלי יצאה מכלל שליטה והרביצה לי.
רצתי החוצה כדי לעכל את כל מה שקרה באותו הרגע!
-מה קרה?
יצאה שירי.
-זה מגוחך! בחיים לא הייתי חושבת שקיים כזה דבר.
-אני צריכה להגיד לך משהו.. את זוכרת את הילדה מהכיתה שהתאהבתי בה..?
-מה איתה?
-אז זו את…


תגובות (1)

כדאי לי להמשיך??

23/08/2015 19:59
3 דקות
תגיות: ,
סיפורים נוספים שיעניינו אותך