חחח בפרק הבא הכל יתחיל להתבהר, לאט-לאט, ומהפרק הבא, כדאי שתשימו לב לכל מה שקורה בין נלה לג'סטין כי זה ממש ישפיע על החיים שלו בסיפור :)
קריאה מהנה ותודה לכל הקוראים ;)

לעולם לא להגיד לעולם לא – פרק 4

11/02/2012 854 צפיות 7 תגובות
חחח בפרק הבא הכל יתחיל להתבהר, לאט-לאט, ומהפרק הבא, כדאי שתשימו לב לכל מה שקורה בין נלה לג'סטין כי זה ממש ישפיע על החיים שלו בסיפור :)
קריאה מהנה ותודה לכל הקוראים ;)

"אוי לא…" מלמלתי, מתחיל לחשוב על כל מיני דברים שלא הייתי רוצה שהיא תדע.
"מה 'אוי לא'? נזכרת?" היא שאלה אותי.
"את יכולה לתת לי רמז?" שאלתי אותה.
"אני יכולה להגיד לך דבר אחד או שניים מתוך כל מה שזרקת לאוויר…" היא אמרה.
"בסדר." אמרתי.
"לא ידעת מי אתה…" היא אמרה.
"זה קורה לי כל הזמן, מה הדבר הבא?" שאלתי.
"אמרת שאתה… לא התכוננת למבחן בערבית – ואני מזכירה לך שאתה לא הולך לבית ספר ובטח שלא לומד את השפה הזאת." היא אמרה.
"באמת?… אמרתי דבר מגוחך שכזה?" שאלתי.
"אמרת שאתה גם שונא משוואות…" היא אמרה, עדיין בטון מתחכם.
"טוב מה שנכון-נכון… מה עוד?" שאלתי.
"זהו, מספיק, סיפרתי לך יתר על המידה…" אמרה נלה.
"אז אני מניח ש… הצלחת, גרמת לג'סטין ביבר לבכות…" אמרתי והוצאתי מהכיס מטפחת שבתוכה כרוך שום, זה גרם לדמעות.
"לא רציתי לגרום לך לבכות…" היא אמרה.
"את לא?" שאלתי מופתע, זה מה שבדרך כלל מעריצות מחפשות.
"בטח שלא, רציתי לראות עד כמה אתה יודע לשכנע, תגיד, כשהיה שיעור שפה והמורה לימדה על כתיבת טקסט טיעוני, איפה אתה היית? בשירותים?!" היא אמרה לי.
"אולי…" מלמלתי.
"אתה חייב ללכת לבית הספר…" אמרה נלה.
"מצחיק, זה מה שאמא שלי תמיד אומרת לי." אמרתי לה.
"ואיך אתה מגיב לזה?" שאלה אותי נלה.
"ביום שיומצא ה- iPone4." אמרתי.
"הוא כבר הומצא, והוא נמצא בכיס שלך!" אמרה נלה.
"צודקת, אני צריך להחליף סיבה…" מלמלתי.
"ג'סטין, מאמי, איך אני אסביר לך? לבנות אומרים: "סיבה", ולבנים אומרים: "תירוץ", מה אתה? בן או בת?" אמרה לי נלה.
באתי לענות, אבל היא קטעה אותי בכך שאמרה: "זאת שאלה רטורית.".
"בסדר, אני צריך להחליף תירוץ…" אמרתי.
אז נפל לי האסימון בקשר למשהו – היא לא אמרה לי מה פלטתי.
"אז מה אמרתי?" שאלתי אותה.
"אחרי כמה מהשטויות שזרקת לאוויר, שאלתי אותך אם אתה שם לב למה שאתה אומר ואמרת לי: 'לא כשאני מאוהב…'." היא אמרה וקפאתי במקומי.
"שטויות," אמרתי, "בטח אמרתי: 'מגרד לי בגב…".
"אני לא חירשת." היא אמרה.
"מכל מה שעלה לי בראש, דווקא זה?! הייתי מעדיף שתדעי שכשאף אחד לא מסתכל או מצלם, אני מכניס אצבע לאף…" אמרתי בשקט, "אופס!" 'נפל לי האסימון'.
"איכס! ג'סטין! איזה מן סודות דוחים מסתתרים לך שם בתוך המוח הקטן הזה שלך?!" היא אמרה נגעלת ולקחה צעד או שניים אחורה.
"אם מזה את נגעלת, אז תאמיני לי, את לא רוצה לדעת…" אמרתי לה במסתוריות.
"איפה ההיגיינה שלך בתור כוכב פופ? אני יודעת! איפה שנמצאת אטלנטיס! רגע, אתה לעולם לא תמצא את זה…" היא אמרה.
"דווקא ראיתי בטלוויזיה שכן מצאו את אטלנטיס." סיפרתי.
"תפסיק להתחכם." אמרה נלה מחייכת.
"כן ג'סטין, תפסיק להתחכם." נשמע קול נוסף, כאשר מישהו מושך לי באוזן.


תגובות (7)

גם הפרק הזה ברור מאד וכתוב נפלא תודה ג'סיקה היקרה ושבוע נפלא שיהיה לך ממני באהבה בקי ♥♥

12/02/2012 03:32

תודה רבה בקי :) גם לך

13/02/2012 10:02

צהרים טובים לך ג'סיקה
אמש הצלחתי להיכנס לאתר החדש שלך אך לא הבנתי כיצד אוכל ליצור איתך קשר כדי לשאול כמה שאלות , באם את רוצה ומעוניינת לענות לי אשמח מאד בהצלחה וממני בתודה ♥♥♥

14/02/2012 05:03

היי ג'סיקה מקווה שתוכלי ללמד אותי כיצד אוכל ליצור איתך קשר באתר החדש וברכות חמות לכבודו. בהצלחה ג'סיקה ממני בקי ♥

14/02/2012 06:22

אוווו… מהמרת שזה או הסוכנת שלו כו אימא שלו.. נו מתי פרק 5?

14/02/2012 07:04

סורי שאני לא מעלה פרקים מהר, בימי שלישי אני כמעט ולא נמצאת בבית אז אני אפצה אתכם ואעלה שני פרקים, תודה על הכל :)
בקי, יש אפשרות באתר לשלוח הודעה פרטית :)

15/02/2012 04:42

אשמח מאד ג'סיקה אם אכן תואילי להדריך אותי כיצד בתודה מראש ממני בקי ♥♥

15/02/2012 08:45
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך