מותח הזוי ומקורי חחחח
להמשיך? שחף תיכנס עוד פרק
אוהבות?

סיפור על1Dפרק40 חתונה,הפתעה,ומעטפה צהובה

27/10/2012 929 צפיות 5 תגובות
מותח הזוי ומקורי חחחח
להמשיך? שחף תיכנס עוד פרק
אוהבות?

מנקודת המבט של ליאן
"אני לא מאמינה שזה מה שקרה,אני פשוט לא מאמינה איך הארי עשה לי את זה איך הוא אמר שג'סטין ביבר חתיך איכס היה כל כך כיף היום ראינו סרטים היתנשקנו הכנו אוכל התנשקנו אכלנו היתנשקנו בקיצור נהננו קבעתי להיפגש עם ליאם בעוד חמש דקות הוא אמור להגיע לכאן יש דפיקה בדלת כניראה הוא הקדים"אני פותחת זה בטח ליאם"אמרתי להארי פתחתי את הדלת וראיתי את ליאם עם דניאל הייתי כל כך מאושרת וקפצתי עליו בחיבוק…"זה אומר שחזרתם?"שאלתי את ליאם ודניאל"בכן"הם אמרו ביחד"טוב אז מה חדש עם הבנים ולרין?"שאלתי "לוק בא ללרין וזאיין ופרי נפרדו"ליאם אמר לי"ואיך הוא עכשיו?"יש לך אחות מקסימה שעוזרת לו"בערב נבוא לבקר"אמרתי"אני לא יכול היום אני הולך לאנשהו עם ליאם"הארי אמר לי"לאן אתם הולכים?"סתם אנחנו יוצאים למועדון"מהר ליאם אמר"אל תשתכרו הרבה"אמרתי"בואי חייבים לארגן אותך"דניאל אמרה לי"לאן אני הולכת?"פשוט בואי"הלכנו לאמבטיה"תתקלחי ותלבשי את זה ואז תיקראי לי"דניאל אמרה לי ונתנה לי שקית גדולה ויצאה הלתקלחתי במשך 10 דקות התעטפתי במגבת לבנה הוצאתי מהשיק שמלה לבנה ארוכה חלקה עם כתפיות לבנות חגורה שחורה ונעל עקב לבנה וסיכת פרח לבנה גדולה שמתי את השמלה ואת הנעליים והחגורה וקראתי לדניאל"דניאל לבשתי"לאחר כמה שניות שמעתי שהדלת נפתחת"איפה הבנים"?שאלתי"הם הלכו"כל כך מוקדם"?"יש להם סידורים שבי כאן"דניאל הורתה עלי וישבתי דניאל איפרה אותי ישבתי ככה עד שמונה"נו כמה זמן אנחנו יותר משעתיים ככה"אמרתי"שנייה אני רק עושה לך גולגול(תסרוקת)מהפוני ושמה עם הסיכה"סיימתי את ניראית מושלם"דניאל אמרה וחיבקה אותי"קחי יש שם את מה שתצטרכי"היא נתנה לי תיק לבן קטן"תודה אני ילך קודם להיתסכל במראה בחדר שנה"טוב בי הלכתי"דניאל אמרה לי והלכה,הלכתי לחדר שינה ואו אני ניראית מדהים האיפור הורוד מתאים לי והסיכה מוסיפה לשמלה ולעיני הכחולות היתבוננתי במראה כמה דקות והלכתי לא ידעתי לאן אז פתחתי את התיק שדנאיל נתנה לי והיה רשום בו פתק"בואי לאולם המלטון"הכתב היה של הארי הזמנתי מונית והלכתי,הגעתי מעניין מה ההפתעה חשבתי לעצמי עד שניכנסתי לאולם הוא היה מאור באורות ציבועונים פיתאום הארי בא מקדימה לבוש בחליפה והחזיק לי במותני"למה אנחנו כאן?"שאלתי"ליאן אני אוהב אותך כל כך שלא יכלתי לחכות עד הראישון לשני"זה מה שאני חושבת שזה?"שאלתי בחיוך"מה את חושבת שזה"?הארי שאל אותי"חתונה?"שאלתי ופתאום ראיתי אנשים מתקרבים אלו היו הבנים אמו ואחותו של הארי החברות של הבנים לרין ולוק נישקתי את הארי וכולם אמרו"או"פתאום בא רב ו ואמר לי ולהארי לבוא איתו הוא שאל אותי"ליאן איילין לוי את מתחייבת לאהוב לדאוג לתמוך ולכבר את הארולד אדוארד סטיילס?"כן"השבתי והיסתכלתי על הארי במבט מאוהב הוא החזיר לי באותו מבט הארולד אדוארד סטיילס אתה מתחייב לאהוב לדאוג לתמוך ולכבר את ליאן איילין לוי?"כן"הארי אמר הרב להארי להגיד הרי את מקודשת לי …..(אסור לירשום את כל המשפט)הארי שם לי טבעת ואני שמתי לו גם והרב אמר"אתה רשאי לנשק את הכלה"והתנשקנו פיתאום המוזיקה התחילה רקדנו עד עשר ואז כולם הלכו לאכול מנה ראישונה חזרנו לירקוד בערך ב12 ורקדנו עד שלוש זה מה שאני זוכרת"בבוקר התעוררתי ב12 וחצי בחדרי כשאני עדיין לבוש באותה שמלה מאתמול ראיתי שהארי יושן לידי קמתי למקלחת אחרי מקלחת של עשר דקות לבשתי שורט בד ורוד וגופייה שחורה וכפכפים לבנות והלכתי לסלון שמעתי צלצול בדלת פתחתי את הדלת וראיתי מעטפה צהובה היה רשום בה"ליאן היקרה שנים שאני רוצה ליכתוב לך את זה אך לא היה לי האומץ,ליפני 15 שנים התגרשתי ממישהי וזאות אמך היא איימה עליי שתהרוג אותך עם אני יפגש איתך את ההית בת שנתיים קוראים לי אדי סטון וזה גם שם המשפחה שלך אני רוצה שתיצרי איתי קשר למספר@@@@@@@@@@ יש לי כל כך הרבה לספר לך"התחלתי לבכות אין לי מושג מי זה ואם זה אמיתי עד שהכול טוב אני לא מרגישה טוב אני מרגישה שאני נופלת…."ליאן את בסדר?,ליאן צריך להזמין לה אמבולנס" למה"שאלתי את הקולות ששמעתי"את בסדר,הרגשתי ששתי אנשים מחבקים אותי הטישטוש עבר לי וראיתי את הארי ולרין התחלתי לבכות"מה קרה?"הארי ולרין שאלו אותי באותו הזמן הבאתי להם את המעטפה הצהובה"תקראי אותה בקול"ביקשתי מהארי ליאן היקרה שנים שאני רוצה ליכתוב לך את זה אך לא היה לי האומץ,ליפני 15 שנים התגרשתי ממישהי וזאות אמך היא איימה עליי שתהרוג אותך עם אני יפגש איתך את ההית בת שנתיים קוראים לי אדי סטון וזה גם שם המשפחה שלך אני רוצה שתיצרי איתי קשר למספר@@@@@@@@@@ יש לי כל כך הרבה לספר לך"אני לא יודעת עם זה נכון יכול להיות שאמי לא סיפרה לי שמי שתמיד חשבתי שהוא אבי הביולוגי הוא לא?שאלתי ולאף אחד לא הייתה תשובה המשכתי לבכות והארי ולרין חיבקו אותי…..


תגובות (5)

תמשיייכייי !!! מושלםם !!

27/10/2012 12:36

תמשיכיייייייפרק מדהים!! כבדת אותי לגמרי גם וואן שוט ושתי פרקים מדהימים !! אני מתה על הסיפורים שלך!!
ממש ממש אהבתי את זה ואני בצפייה גדולה להמשך! ( אבל בלי להלחיץ, כשיהיה לך זמן) :)
ובהצלחה במבחן :)

27/10/2012 12:39

תודה כל התגובות המושלמות שעוזרות לי להמשיך ובגלל שכל היום כתבתי פרקים אני צריכה להעתיק שיעורים מדנה!@(דנהXזאיין)חחח מקווה שהישתמע

27/10/2012 13:26

דייייייייי אמאלה את מפחידה אותי את כותבת פשוט מדהים ומותח ומושלם ואין על הסיפורים שלך אני כל כך אוהבת אותם תמשיייייכיייייי

27/10/2012 14:46

חחח תודה!@ ופשוט יש לי השראות למדתי איך ליכתוב חח

27/10/2012 14:51
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך