חדשה
העלתי עוד פעם כי בקושי היו צפיות על הפרק הקודם,אם אין כבר קוראות אז תגידי ואני יפסיק לרשום אותו..

לפגוש אותך-פרק 2 (שוב רצית לחזור אלי כי שם כבר קר לך)

חדשה 25/01/2014 2012 צפיות 8 תגובות
העלתי עוד פעם כי בקושי היו צפיות על הפרק הקודם,אם אין כבר קוראות אז תגידי ואני יפסיק לרשום אותו..

"לא לשכוח היום בשעה 8 כולם באולם אירועים יש את הנשף" אמרה המורה וכל הכיתה צעקה בהתרגשות חחח
יצאתי מהכיתה וג'וני עמד בחוץ וחיכה לי.
"תיהיה מוכנה ב 8 אני לוקח אותך לנשף" אמר לי ג'וני בחיוך..
"אני כבר לא יכולה לחכות" אמרתי לו בהתרגשות והוא צחק,אה כן שחכתי לציין שאני הולכת עם ג'וני לנשף..אני זוכרת איך הוא הזמין אותי לנשף באמת שהתרגשתי היינו באותו זמן בסרט בקולנוע שבפנימייה,והיה פרסומות הוא אמר שהוא הולך שניה לשירותים,פתאום הופיע פרסומת יותר נכון מודעה כזאת והיה רשום:'קים את מוכנה לבוא איתי לנשף?'…תאמת לא הבנתי מה זה בהתחלה ואז ראיתי אותו עולה עלי עם ורד ומחייך,ברור שאני הסכמתי..:)
"אתה לא נכנס?" שאלתי אותו כשהיינו בפתח של החדר שלי..
"לא יפה שלי אני הולך לנוח אני יראה אותך בערב" אמר ונתן לי נשיקה בלחי והלך..
'תביני תביני ששכחתי איך לאהוב בכל כוחי…' צלצל לי הטלפון,על הצג היה רשום אמא!!
"אמאא" עניתי בהתרגשות כמה שהתגעגעתי אליה למרות שרק יום לא דיברנו..
"בת שלי יפהה מה נשמע?" שאלה
"מעולה אמאוש מה אצלכם?" שאלתי וחייכתי כמו דפוקה..
"אצלנו הכל בסדר,אז מה היום הנשף שלך?" שאלה..
"כן את לא מבינה איך אני מתרגשתתת" צעקתי ושמעתי אותה צוחקת…
"תהני קטנה שלי ואל תשכחי שיש לך טיסה מחר ב2" אמרה וישר ירד לי החיוך מהפנים..
"תודה אמא ואני זוכרת" אמרתי מבואסת קצת.
"טוב יפה שלי אני בעבודה נדבר כבר מחר אוהבת אותך" אמרה..
"גם אני" אמרתי וניתקתי..
טוב הנשף ב 8 ועכשיו רק 1 אני יכולה לישון קצת…

"בהמההה קומי כבר 6" שמעתי את אליס צועקת לי באוזן,נו באמת שתיתן לישוןן..רגע מה לאא איזה לישון כבר 6!!
קפצתי מהמיטה בבהלה שהבנתי שכבר 6 ונפלתי מהמיטה*-*
"מפגרת" אמרה אליס והיא וג'סיקה צחקו בלי סוף,נו במאת איזה חברות אוהבת יש לי!
"כן גם אני אוהבת אותכן" אמרתי להן במבט כועס והן צחקו וחיבקו אותי..
נכנסתי להתקלח ויצאתי אחרי חצי שעה, ראיתי שכבר 6 וחצי ,התחלתי להתאפר שמתי צללית שחורה עם אפור(איפור מעושן למי שיודעת מזה),מרחתי אייליינר מסקרה ואודם אדום..
השעה הייתה כבר 7 ורבע! אני מקווה להספיקק…
אליס עשתה לי מחליק ובננה בשיער היה כבר 7 וארבעים!
הלכתי מהר לשים את השמלה שקנינו אתמול ונעלתי עקב לבן 10 ס"מ בכל זאת אני נמוכה:\
עשיתי אירגונים אחרונים שמתי עגילים,שרשרת,צמיד,השפרצתי בושם,חיזקתי את האודם והייתי מוכנהה..
"אומאייגדדד את מושלמתת" צעקו אליס וג'סיקה,תאמת הייתי מאוד מרוצה מאיך שאני נראת:)
"תודה יפות שלי גם אתןן" אמרתי בחיוך..
"תמונהה" אליס אמרה ומשכה אותנו למראה הצטלמנו מלאא עד שהייתה דפיקה בדלת יותר נכון 3 דפיקות חחח
"הבנים הגיעו" אמרה אליס כשפתחה את הדלת ויצאנו שלושתינו מהחדר..
"ואוו" שמעתי את הבנים אומרים ובוהים בנו חחחח
"מושלמת שלי את ניראת מדהים" אמר לי ג'וני נתן לי ורד וחיבק אותי..
"תודה נסיך שלי גם אתה" אמרתי ובחנתי אותו.. מכנס שחור,חולצה תכלת מכופתרת עניבה שחורה ווסט שחור השיער השטני שלו מסודר בצורה מושלמת כל דבר אצלו פשוט מושלם!
"את תמשיכי לבהות בי עוד הרבה או שאפשר ללכת?" שאל וקרץ לי.. רק עכשיו שמתי לב שאני בוהה בו..
"אפשר ללכת" מלמלתי במבוכה והסמקתי והוא צחק וחיבק אותי..
הגענו לאולם וכרגיל בכניסה כל זוג מצטלם תמונה אחת יכול להכנס, רק במיקרה שלי ושל ג'וני הצלם יותר מידי אהב אותנו כי הוא לא נתן לנו ללכת וכל שניה ביקש עוד לצלם אותנו חחחח
"בואנה ממש בווק הוא עשה לכם" אמרה אליס וצחקנו..
"צלמי אותנו" אמרתי לג'סיקה ונתתי לה את האייפון,הסתכלתי על ג'וני והיה לו מבט מיואש בגלל שעוד פעם צריך להצטלם ואני צחקתיי,הצטלמנו עוד מלאה תמונות..
"זהו?סיימת עם הבוק?" שאל אותי ג'וני מיואש ..
"כן" אמרתי מרוצה והוא צחק,בסוף בחרתי תמונה שהוא מחבק אותי מהמותניים ואני מחזיקה את הורד והעלתי אותה לפייסבוק הלייקים והתגובות לא אירחו לבוא..
"חיים שלי באת לנשף תתנתקי כבר מהאייפון" אמר לי ג'וני ,תאמת הוא צודק סגרתי אותו והבאתי לו אותו..
"תשמור אצלך" אמרתי בחיוך והוא הנהן והכניס אותו לכיס..
"תלמידים יקרים אני שמחה להודיע על סיומה של תקופת הלימודים שלכם בבית סיפרנו……" המנהלת התחילה לחפור כרגיל אחרי חצי שעה שהיא חפרה סוף סוך היא הפסיקה והמסיבה התחילה.. רקדנו כולם ביחד ואחרי שעתיים לבנים נימאס והם הלכו לשתות ופתאום באו אלינו בנים אחרים מהשכבה ורקדו איתנו אחרי חצי שעה מישהו בא אלי והתחיל להיצמד אלי לא התנגדתי אבל ג'וני כן חחח הוא פשוט בא ומשך אותי אליו..
"מה אני הולך לשניה וכבר נצמדים אליך" שאל אותי בזמן שאני והוא רוקדים,עלאק שניה הלך לחצי שעה!
"מקנאה?" שאלתי וקרצתי לו
"לא מה פתאום" הוא אמר ונצמד אלי עוד יותר רקדנו צמוד,מאוד צמוד!
פתאום המוזיקה נפסקה והדייג'י הכריז שיש ריקוד סלואו ושהבנים יזמינו את הבנות..ג'וני הזמין אותי כמו שחשבתי חחח והתחלנו לרקוד ופתאום באמצע הריקוד מישהו ביקש לרקוד איתי וג'וני משום מה הסכים ככה יצא מצב שהתחלפנו בזוגות רקדתי עם אותו אחד ואחרי שהריקוד ניגמר והמוזיקה חזרה להיות נורמאלית,ג'וני שוב משך אותי אליו..
"נהנת לרקוד איתו?" שאל והסתכל אליי בעיניים הכחולות האלה שלו,אוחח אני יכולה לטבוע בהן!
"ברור" אמרתי וראיתי שהוא עיקם פנים חחחח
"מעכשיו את רוקדת רק איתי" אמר וקירב אותי אליו מהמותניים..
"למה מאמי אתה מקנא?" שאלתי וקרצתי לו
"את לא מבינה כמה" לחש לי באוזן ועוד יותר התקרב אלי,הוא הסתכל לי בעיניים ואני הסתכלתי לו..
"אני לא יכול יותר" אמר ולפני שהספקתי לענות לו הוא נישק אותי!


תגובות (8)

תמשיכיי

25/01/2014 10:50

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!

25/01/2014 11:13

תעלי תפרק השלישי אני רואה תשם שלך אני מאושרת העלת פרק שלישי ופתאום אני רואה שזה שני :( עצוב לי תמשיכייייי

25/01/2014 11:58

תמשיכייייי תסיפוררר המושלםםםםםםם הזההה

25/01/2014 13:18

תעליייי

25/01/2014 14:07

תמשכייי

25/01/2014 14:11

עאעאעאעאעאאעעאעא
אמגגג
תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

26/01/2014 04:03

תעלייי עוד פרקקק בבקשה!!!

26/01/2014 11:36
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך